E36 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Saattas pian lukee jos hoksais kattoa..Kauheesti pitää touhottaa ympäriinsä niin ei käy edes mielessä.
Leave a comment:
-
Kertokaapas nyt viisaammat että minkä takii 325 kierroslukumittari näyttää omiaan. kaverin 320 sama ongelma mutta hieman lievempänä eli mittari pyörähtää "ympäri" kun kiihdyttää reilummin. Aikasemmin kyselin samaa ja veikkailivat että ois vaihettu 4 koneellisen mittari mutta sitä en jaksa uskoa.
Leave a comment:
-
Originally posted by Löwen View PostEiköhän siellä ilmaa vieläkin ole jos lämpöjä tuppaa nostelemaan ja pumppu varmuudella uusittu. Jos kuvansissa autoa ilmattu niin siellä eivät kyllä ilmaa pullolla vaan ilmausruuvista päästelevät, joten pullo paisariin, keula ylös ja alavesiletkua lypsämään!joo tosiaan kuvansissahan sitä on ilmattu
Leave a comment:
-
Originally posted by Mikko.92 View Postmutta nytkin on tullu jo ajeltua ihan jonkin verran ton jälkeen eikä lämmöt oo noussu yhtään yli normista eli oliko tuo vaan joku yksittäinen juttu eikä mitään vakavaa
Leave a comment:
-
Originally posted by Haju69 View PostEn muistaakseni ole höpötellyt mahdollisista imuvuodoista kun ei mulla nyt semmoista ole tiedossa ainakaan..:think Mutta täytyy tutkia tuon letkun arvoitus ihan mielenkiinnosta kun ilmeisesti viikonloppuna saan auton nosturille. Löytyyköhän se letku sitten miten helposti vai joutuuko etsimällä etsimään?
Leave a comment:
-
Originally posted by Löwen View PostOokoo. En tarkoita nyt aktiivihiilisuodatinta vaan sen läppäsysteemin painesäädintä tjsp. koska kokeilin huvikseni ottaa läpän pois käytöstä, niin tulppasin juurikin tuolta mutikalta tulevan letkun. Mutta läpän ollessa toiminnassa auto toimii mielestäni paremmin joten laitoin letkun takaisin paikoilleen. En tyhjäkäyntimoottoria nyt irrottanut koska putsasin sen jo talvella. Tuota, jos sulla on kerta jokin muu kuin orkkisputki niin olisko mahdollista että ei ole tulpattu sitä letkua sieltä vaimentimen päästä, vaan jätetty roikkumaan irtaalleen ja imeksis sieltä hitusen ilmaa? -Etkös tuossa edellissivuilla maininnut jotain imuvuodosta?
Leave a comment:
-
mutta nytkin on tullu jo ajeltua ihan jonkin verran ton jälkeen eikä lämmöt oo noussu yhtään yli normista eli oliko tuo vaan joku yksittäinen juttu eikä mitään vakavaa
Leave a comment:
-
Originally posted by GARFFi View PostNo mitä siinä on vesipuolelle sit tehty jos osia on vaihettu paljon? Vesipumppua ja termaria vaihtelen ite 100tkm välein. Itsellä oli kannentiiviste murusina, sieltä hukkas nesteitä.en ees muista kaikkee enää kun noista on jo aikaa parisen kuukautta ja pajalla käyntejä kertyny aika sopivasti..
Leave a comment:
-
Originally posted by Mikko.92 View Postei oo minun aikana ainakaa vesipumppua vaihettu. mut en muista iha varmaks että sanokohan merkkiliikkeessä asentaja että olivat edellisen omistajan kanssa vaihtaneet jo sen.. :think tais jopa olla silleen.. ja siellä samassa liikkeessä ilmasivat sen. on jo nimittäin upotettu rahaa kun jäähytysnesteet hävis aina johonkin.. osia vaiheltu niin pirusti! ja homma saatiin just kuntoon ja nytkö sitten alkaa taas
Leave a comment:
-
Originally posted by Löwen View PostVesipumppu vaihdettu samalla? Pullolla ilmattu keula ylhäällä?
Leave a comment:
-
Originally posted by Haju69 View PostEn ole tulpannut itse. Autossa kun oli ostaessa mörkötuningkebab takavaimentimet molemmin puolin. Ja kun en tiedä mihin vaikuttaa jos ei ole tulpattu niin en ole tutkinut asiaa vielä kun auto ei mielestäni mitenkään reagoi omituisesti.
Imusarjan alta..:think jos kyse oli tuosta aktiivihiilisuodatin purnukasta niin se kyllä löytyy siitä IMMin alta. Ainakin minulta. Kaivoitko tyhjäkäynti moottorin esiin?
Leave a comment:
Leave a comment: