E36 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mörökölli
    replied
    Mitkä osat on täysin poikkeavia 3.0 ja 3.2 m3sen taka-akselistossa. murikka tietysti mutta onko ripustuksen osat muuten samoja? Toisin sanoen: Mitä joutuu pakosti hommaamaan että 3.2sen 210 murikka sopii 188n tilalle? kehto? Kysyn siksi kun osanumerot ovat usein erilaisia mutta osat saattaa silti olla vaihtokelpoisia.

    Leave a comment:


  • *makke*
    replied
    Originally posted by Nifa View Post
    Siel on pienet klipsut joita pitää ruuvarilla painaa konehuoneen puolelta, sen jälkeen vaan aavistuksen pitää voimaa käyttää että ne tulee sieltä. Yleensä hiekkaa yms. muovien välissä niin vähän ovat nihkeessä.
    Mielummin sormella kun millään apuvälineillä, vilkut on "kulutustavaraa" kun kiinnikkeet pamahtelee paskaksi

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by Ozzy #69# View Post
    Joo on tosiaan jo vanoksella tuo. Onkohan noissa sitten kuitenkaan lambdoissa mitään eroa... :think
    Ei ole.

    Leave a comment:


  • Nifa
    replied
    Originally posted by desmodromic View Post
    ei search oikeen toimi mutta miten hitossa lähtee etuvilkut irti?
    Siel on pienet klipsut joita pitää ruuvarilla painaa konehuoneen puolelta, sen jälkeen vaan aavistuksen pitää voimaa käyttää että ne tulee sieltä. Yleensä hiekkaa yms. muovien välissä niin vähän ovat nihkeessä.

    Leave a comment:


  • desmodromic
    replied
    ei search oikeen toimi mutta miten hitossa lähtee etuvilkut irti?

    Leave a comment:


  • Ozzy #69#
    replied
    Originally posted by Herra von Levee View Post
    Tampereen Motonetistä hain Boschin lambdan, mutta tuo sun koneesi taitaa olla jo vanoksella. Tiedä sitten miten vuoden 91-92 Boschin lambda eroaa uudemmista :think

    KL-varaosat ei listaa lambdoja sivuillaan, mutta saattaahan niillä niitä hyllyssä olla.
    Joo on tosiaan jo vanoksella tuo. Onkohan noissa sitten kuitenkaan lambdoissa mitään eroa... :think

    Leave a comment:


  • Jürgen_
    replied
    Originally posted by Herra von Levee View Post
    Tampereen Motonetistä hain Boschin lambdan, mutta tuo sun koneesi taitaa olla jo vanoksella. Tiedä sitten miten vuoden 91-92 Boschin lambda eroaa uudemmista :think

    KL-varaosat ei listaa lambdoja sivuillaan, mutta saattaahan niillä niitä hyllyssä olla.
    Motonetti on hyvä paikka kunhan vaan valitsee oikean tuotteen oikeaan paikkaan, eli Boschia tässä tapauksessa.

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by Herra von Levee View Post
    KL-varaosat ei listaa lambdoja sivuillaan, mutta saattaahan niillä niitä hyllyssä olla.
    Kuten ei muutamaa tuhatta muutakaan osaa mitä sieltä löytyy.

    Leave a comment:


  • Herra von Levee
    replied
    Originally posted by Ozzy #69# View Post
    Mistäs kannattaisi tilailla uutta lambda anturia tuohon 325:een (m50b25)?
    Ilmeisesti tuo boschilainen sinne kannattanee laittaa.
    Päästöt tapissa joten täytyy jostakin aloittaa osia vaihtamaan....
    Tampereen Motonetistä hain Boschin lambdan, mutta tuo sun koneesi taitaa olla jo vanoksella. Tiedä sitten miten vuoden 91-92 Boschin lambda eroaa uudemmista :think

    KL-varaosat ei listaa lambdoja sivuillaan, mutta saattaahan niillä niitä hyllyssä olla.

    Leave a comment:


  • icecold
    replied
    Originally posted by Ozzy #69# View Post
    Mistäs kannattaisi tilailla uutta lambda anturia tuohon 325:een (m50b25)?
    Ilmeisesti tuo boschilainen sinne kannattanee laittaa.
    Päästöt tapissa joten täytyy jostakin aloittaa osia vaihtamaan....
    Jos Hämeenlinnaan päin on asiaa niin Hämeen Autosähkö

    Leave a comment:


  • Ozzy #69#
    replied
    Mistäs kannattaisi tilailla uutta lambda anturia tuohon 325:een (m50b25)?
    Ilmeisesti tuo boschilainen sinne kannattanee laittaa.
    Päästöt tapissa joten täytyy jostakin aloittaa osia vaihtamaan....

    Leave a comment:


  • Variss
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post
    Minkä aikaa ollut? Lienee ihan hyvä tietää että onko ne alustat joita niitä on autoihin laitettu niin kestäneet miten kauan jo tai siihen pisteeseen kun on joutunut uusimaan jo jotain..?
    Itellä ollu tuo TA technix jo vuoden, takapään jouset on ainakin lyssähtänyt mut muuten kelpo alusta nuin halvaks, ja muista pitää säätöpalikan kierteet puhtaina niin eivät jumitu niinkuin minulla..

    Leave a comment:


  • Herra von Levee
    replied
    Originally posted by kmn View Post
    Ehdottomasti yläpäät samalla vaihtoon niin eteen, kuin taaksekin. Älkääkä laittako mitään Motonet -yläpäitä ainakaan eteen.. Itselläni kesti muistaakseni jotain 5000km, niin tuli toinen pihalle..
    Millä tavalla tuli pihalle Viime keväänä tilasin Saksasta myös parin kympin yläpäät eteen. Kummatkin ovat jonkun verran räjähtäneet mutta ei sentään läpi ole tullut.

    Leave a comment:


  • MarQu
    replied
    Originally posted by däädää View Post
    Jos JOM ja tuo on samaa tavaraa eri leimalla, eikös JOMssa ollut että ei saa talvella käyttää? Jokin -5c käyttöraja tai vastaava iskareilla?
    Joo huonosti kestää kylmyyttä ja suomen kuoppasia teitä(tallikaverin takaiskarit jääty pariin otteeseen pohjaan). Kesäkäytössä menee oikein mainiosti. Itellä on TA-technics coilit.

    Leave a comment:


  • kmn
    replied
    Originally posted by aaretti View Post
    pitäskö kokeeksi ottaa itsekkin tuo paketti jossa tulee yläpäät mukana niin tulisi uusattua nekin samalla :think

    http://viewitem.eim.ebay.fi/TA-TECHN...562934144/item
    Ehdottomasti yläpäät samalla vaihtoon niin eteen, kuin taaksekin. Älkääkä laittako mitään Motonet -yläpäitä ainakaan eteen.. Itselläni kesti muistaakseni jotain 5000km, niin tuli toinen pihalle..

    Leave a comment:

Working...
X