E36 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Haju69
    replied
    Originally posted by Löwen View Post
    Ei ollunna se IMM alapuolinen tynnyri. Sen sijaan oikea osa löytyi imusarjan alta. Mistä muuten ite tulppasit sen takapöntön läpälle menevän letkun?
    En ole tulpannut itse. Autossa kun oli ostaessa mörkötuningkebab takavaimentimet molemmin puolin. Ja kun en tiedä mihin vaikuttaa jos ei ole tulpattu niin en ole tutkinut asiaa vielä kun auto ei mielestäni mitenkään reagoi omituisesti.

Imusarjan alta..:think jos kyse oli tuosta aktiivihiilisuodatin purnukasta niin se kyllä löytyy siitä IMMin alta. Ainakin minulta. Kaivoitko tyhjäkäynti moottorin esiin?

Leave a comment:

• Löwen
    replied
    Missä sijaitsee tuo numeron 13 mutsukka? http://bmwfans.info/parts/catalog/E3..._exhaust_flap/
    Originally posted by Haju69 View Post
    Siinähän se on IMMin alapuolella. Se pönttö.
    Ei ollunna se IMM alapuolinen tynnyri. Sen sijaan oikea osa löytyi imusarjan alta. Mistä muuten ite tulppasit sen takapöntön läpälle menevän letkun?

Leave a comment:

• Rifu
    replied
    Originally posted by Reiliseppo View Post
    Mites pitäis toimii ku mittaristossa ei toimi vilkku oikeelle ollenkaa. Onkos siellä joku polttimo vai sulake vai mikä?:think Ja sama juttu airbägin valossa, ei pala käynnistyksen yhteydessä eikä muutenkaan :think M50B25 toimii moottorina.
    Kannattaa purkaa ja kattoo ne polttimot, ite just kaverin 36:seen vaihtelin polttimoita kun ei vilkku oikeelle palanu. Voi olla et airbägistäkin se polttimo palanu.

Leave a comment:

• Reiliseppo
    replied
    Mittaristoon liittyvää

Mites pitäis toimii ku mittaristossa ei toimi vilkku oikeelle ollenkaa. Onkos siellä joku polttimo vai sulake vai mikä?:think Ja sama juttu airbägin valossa, ei pala käynnistyksen yhteydessä eikä muutenkaan :think M50B25 toimii moottorina.

Leave a comment:

• kmn
    replied
    Originally posted by Miqoo View Post
    Vaihelaatikosta hävis 2.vaihe. Eli menee sisään mutta ei vedä. Onko korjattavissa jotenkin vai pakko hommaa uus laatikko?
    Originally posted by bmw casis View Post
    Itselläni oli sama vika... Kuulemma helpointa vaan iskee uus laatikko tilalle. Niin mä ainakin tein.
    Sitten jos lähdet laatikkoa etsimään, niin suosittelen lopettamaan etsimisen heti alkuunsa ja tilaamaan Schmiedmannilta ~400 euroon puolen vuoden takuulla purkulootan! Hinta on ERITTÄIN kilpailukykyinen vs. suomen purkaamot.. Kilsat ja hinnan voi tarkistaa ennakkoon spostitse. Näin tein itse about muutamien viikkojen nettiselailun jälkeen.

Leave a comment:

• MarQu
    replied
    Originally posted by kiMMMe View Post
    Moro, sellast ihmetelly et sopiiks e30:sen startti e36?? auto on 320:inen kiitos etukätee
    Eri lohkot joten tuskin sopii.

Leave a comment:

• Haju69
    replied
    Missä sijaitsee tuo numeron 13 mutsukka? http://bmwfans.info/parts/catalog/E3..._exhaust_flap/
    Siinähän se on IMMin alapuolella. Se pönttö.

Leave a comment:

• kiMMMe
    replied
    Moro, sellast ihmetelly et sopiiks e30:sen startti e36?? auto on 320:inen kiitos etukätee

Leave a comment:

• Löwen
    replied

Leave a comment:

• bmw casis
    replied
    Originally posted by Miqoo View Post
    Vaihelaatikosta hävis 2.vaihe. Eli menee sisään mutta ei vedä. Onko korjattavissa jotenkin vai pakko hommaa uus laatikko?
    Itselläni oli sama vika... Kuulemma helpointa vaan iskee uus laatikko tilalle. Niin mä ainakin tein.

Leave a comment:

• Miqoo
    replied

Leave a comment:

• JonttuPeke
    replied
    Originally posted by Mikko.92 View Post
    eihän vaan enteile jostain pahasta kun olin tossa eilen illalla ajelemassa nii katoin että lämmöt oli noussu vähän yli puolestavälistä.. pysäytin sit auton niin ei kerenny olla tyhjäkäynnilla kun parisen sekuntia nii pomppas viisari takas puoleenväliin :think vähän aikasemminkin oon kattonu että viisari on hitusen yli puolestavälistä mutta ei mitää sen isompaa vielä. termostaatti vaihettu vasta äskettäin ja ilmaakaan ei pitäisi olla koska järjestelmä on ilmattu muutamia viikkoja sitten.
    Itelläni teki samaa talvella niin oli kansi halenna

Leave a comment:

• toNmbbA
    replied
    apuja?

Leave a comment:

• esa`pentula
    replied
    Originally posted by Sirviö View Post
    Joo elikkä alkoi vilkkumaan kesken ajon airbag valo ja hetken päästä palo koko ajan. Ajotietokoneessa lukee teksti "Number plate light fail". Mistä kannattais alkaa vikaa etsimään tai paikallistamaan? Auto on e36 320 -93 m-sport airbäg ratilla. Ja huomasin myös että lämmöt on "noussu" pykälän yli puoleen kun normaalisti puolessa välissä. Mahtaisko olla jotenkin liittyväinen tohon ylläolevaan.
    number plate light fail = rekisteri valo palanut

onko ratti tai penkki ollut irti akun kiinni ollessa?

tarpeeksi jäähd nestettä järjestelmässä? ilmaa järjestelmässä?

Leave a comment:

• Löwen
    replied
    Originally posted by Mikko.92 View Post
    eihän vaan enteile jostain pahasta kun olin tossa eilen illalla ajelemassa nii katoin että lämmöt oli noussu vähän yli puolestavälistä.. pysäytin sit auton niin ei kerenny olla tyhjäkäynnilla kun parisen sekuntia nii pomppas viisari takas puoleenväliin :think vähän aikasemminkin oon kattonu että viisari on hitusen yli puolestavälistä mutta ei mitää sen isompaa vielä. termostaatti vaihettu vasta äskettäin ja ilmaakaan ei pitäisi olla koska järjestelmä on ilmattu muutamia viikkoja sitten.
    Vesipumppu vaihdettu samalla? Pullolla ilmattu keula ylhäällä?

Leave a comment:

Working...
X