Ohjaustehostin vaivaa omassa autossa. Eli kylmänä toimii suht ok, mutta sittenkun lämpiää niin ei tehosta juuri ollenkaan tyhjäkäynnillä ja kierroksia ku antaa ja kääntää niin kevenee, mutta pumppuääntää kierroksien mukaan.
Öljyä on tarpeeksi, ja tänään vaihdettu uudet Mobilin ATF -öljyt.
Mitähän tuohon pitäs uusia, että rupeais pelaamaan. Pumppu? Hammastanko? :think
320i -91 Sedan
Kuulostaa siltä että pumpulla alkaa olla tunnit täynnä.
Ohjaustehostin vaivaa omassa autossa. Eli kylmänä toimii suht ok, mutta sittenkun lämpiää niin ei tehosta juuri ollenkaan tyhjäkäynnillä ja kierroksia ku antaa ja kääntää niin kevenee, mutta pumppuääntää kierroksien mukaan.
Öljyä on tarpeeksi, ja tänään vaihdettu uudet Mobilin ATF -öljyt.
Mitähän tuohon pitäs uusia, että rupeais pelaamaan. Pumppu? Hammastanko? :think
Löytyi jo se viallinen sulake, oli ilmeisesti tuo nro.15 ja 15A sulake. Paloi uusi välittömästi kun laitoin sumarit päälle. Se on kai vaan otettava valot vielä irti ja katsottava oliko siellä liitännät nyt varmasti oikein. Vaikka eipä noita kovin väärin voi laittaa, lieneekö mahdollista sitten että kun olivat depon valot että jotenkin piuhoissa oli hämminkiä tai tai... Onpahan mulla ne toiset pistokkeet/kannat vielä vaihtaa noihin.
Kiitos tiedossa, törkkäsempä 15A sulakkeen itsekin tuonne..
Asennussarjat (2 jousta vaan) käsittää yleensä per akseli joten yks etee ja taakse. Myös palat on per akselisto. Levyt taas yleensä myydään kappaleittain.
Tilausta tekemässä KL-Varaosilta jarrukamoille tähän 328:iin. Netin kautta, jarrupalasarja käsittää molempiin renkaisiin palat/akseli mutta onko sama juttu jarrupalan asennussarjan kanssa kun ei siitä mainita mitään. Vai kuuluuko niitä asennusarjoja ottaa 2kpl/akseli?
Koitin puhelimella kysyä asiaa mutta eipä vastailtu eilen kun jonkun kerran soittelin.
Asennussarjat (2 jousta vaan) käsittää yleensä per akseli joten yks etee ja taakse. Myös palat on per akselisto. Levyt taas yleensä myydään kappaleittain.
Tilausta tekemässä KL-Varaosilta jarrukamoille tähän 328:iin. Netin kautta, jarrupalasarja käsittää molempiin renkaisiin palat/akseli mutta onko sama juttu jarrupalan asennussarjan kanssa kun ei siitä mainita mitään. Vai kuuluuko niitä asennusarjoja ottaa 2kpl/akseli?
Koitin puhelimella kysyä asiaa mutta eipä vastailtu eilen kun jonkun kerran soittelin.
Löytyi jo se viallinen sulake, oli ilmeisesti tuo nro.15 ja 15A sulake. Paloi uusi välittömästi kun laitoin sumarit päälle. Se on kai vaan otettava valot vielä irti ja katsottava oliko siellä liitännät nyt varmasti oikein. Vaikka eipä noita kovin väärin voi laittaa, lieneekö mahdollista sitten että kun olivat depon valot että jotenkin piuhoissa oli hämminkiä tai tai... Onpahan mulla ne toiset pistokkeet/kannat vielä vaihtaa noihin.
Minustakin se on vähän hintava, mutta haen kumminkin ruosteetonta ja hyväkuntoista yksilöä ja eiköhän tostaki hinnasta oo pois puhuttavaa jonni verran. Kaveri myös sanoi että yleensä halpa hinta kolahtaa suoraan omaan nilkkaan. Mutta käydään nyt katsomassa ja ihmettelemässä minkälainen rassi on kyseessä.
Tuohon hintaan pitää olla jo melko hyväkuntoinen, älä osta mitään paskaa mikä kaduttaa myöhemmin.
Ja tuo linkin auto on mielestäni melko kallis. Halvemmallakin saa fiksumman näköisiä, todellisuuttahan en toki tiedä tuosta autosta.
Minustakin se on vähän hintava, mutta haen kumminkin ruosteetonta ja hyväkuntoista yksilöä ja eiköhän tostaki hinnasta oo pois puhuttavaa jonni verran. Kaveri myös sanoi että yleensä halpa hinta kolahtaa suoraan omaan nilkkaan. Mutta käydään nyt katsomassa ja ihmettelemässä minkälainen rassi on kyseessä.
Tänään olis tarkotus mennä katsomaan ekaksi autoksi 318is. Ajattelin kysyä, että mimmosia asioita kannattais näissä ottaa huomioon? Onko näissä mitään "lastentauteja" joihin pitäis kiinnittää huomiota? :think
Tässä vielä linkki ilmoitukseen: http://www.nettiauto.com/bmw/318is/3886853
Kaikki normaalit asiat tarkastamalla luulis hyvä yksilön saavan. Koeajolla kieputtelee eri suuntiin autoa, kuuntelee kolinoita, veteleekö, kulkeeko suoraan vai puoltaako, jarruttaessa puoltaako, vetääkö hyvin ylös asti yms. Testaa ilmastoinnin, vilkut, töötin ja kaikki muut sähkövermeet, sähkölasien kanssa ongelmia noissa E36:ssa. Moottorin puolelta kattelee vuotoja, kuuluuko kolinoita tai muita ylimääräisiä ääniä, kattelee että nesteet pysyy erillään.
Ja tuo linkin auto on mielestäni melko kallis. Halvemmallakin saa fiksumman näköisiä, todellisuuttahan en toki tiedä tuosta autosta.
Tänään olis tarkotus mennä katsomaan ekaksi autoksi 318is. Ajattelin kysyä, että mimmosia asioita kannattais näissä ottaa huomioon? Onko näissä mitään "lastentauteja" joihin pitäis kiinnittää huomiota? :think
Tässä vielä linkki ilmoitukseen: http://www.nettiauto.com/bmw/318is/3886853
Manuaali-ilmastointi vaikka ilmossa lukee automaatti
Kuva ei toimi, mutta jos siis tarkoitat sitä ainutta 10A sulaketta mikä on vasemmassa pystyrivissä siitä lokarin vierestä katsottuna niin sen juuri vaihdoin ja ei ollut muutosta asiaan. Tai sitten sössin jotain kun oli jo hermot riekaleina ja sormet huuti viinaa kitusiinsa. Mutta en edes ottanut viinaa. Huomenna uudestaan tutkimaan..
Leave a comment: