Originally posted by Haju69
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by ^Tommi_^ View PostJos tuota osasin käyttää ja katsoa oikein niin näyttä että minun mainitsemille vanteille tuo ilmoitti 224/45/r17.Originally posted by jr66 View Post+ ed. sivulla koko oli alussa 225/50...LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
oon tuossa paininut tuon puhallin moottori ongelman kans melkeen koko talven. ei vieläkään oo oikein saanut selkoa että miksi se lypsää tuota puhallinta, nyt on kokeiltu 3:lla eri etuvastuksella ja uudella Digitaali etupaneelilla, missä se vika mahtaa olla, ku se sitä ns: ''lypsää'' ku nostat nopeutta, se tekee ainoastaan tuota lämpimänä. Onko siellä joku servo rikki joka ohjaa jotain läppää nyt edestakasi tai joku ohjainlaite mikä on hajallaan?
13xE34
1xE39
5xE36
1xE38
1xE32
Comment
-
-
Originally posted by Qeequ View Postoon tuossa paininut tuon puhallin moottori ongelman kans melkeen koko talven. ei vieläkään oo oikein saanut selkoa että miksi se lypsää tuota puhallinta, nyt on kokeiltu 3:lla eri etuvastuksella ja uudella Digitaali etupaneelilla, missä se vika mahtaa olla, ku se sitä ns: ''lypsää'' ku nostat nopeutta, se tekee ainoastaan tuota lämpimänä. Onko siellä joku servo rikki joka ohjaa jotain läppää nyt edestakasi tai joku ohjainlaite mikä on hajallaan?
Omanikin on lämmennyt niin että johdot on vähä sulaneet. Eli jos ne virtapiuhat pätkii niin voi aiheuttaa myös puhaltimen pätkimistä ja ylimäärästä lämpemenemistä kontaktikohdista.
Eli puhallin päälle ja heiluttelemaan liittimestä.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostTarkista se etuasteelle menevä liitin, yhest e36:sta se paloi kokonaa minkä tiedän.
Omanikin on lämmennyt niin että johdot on vähä sulaneet. Eli jos ne virtapiuhat pätkii niin voi aiheuttaa myös puhaltimen pätkimistä ja ylimäärästä lämpemenemistä kontaktikohdista.
Eli puhallin päälle ja heiluttelemaan liittimestä.
tarkoitatko nyt tätä etuasteen liittimellä sitä mikä on paneelin takana vaiko ihan toistapäätä ? :think
13xE34
1xE39
5xE36
1xE38
1xE32
Comment
-
-
Originally posted by Qeequ View Posttarkoitatko nyt tätä etuasteen liittimellä sitä mikä on paneelin takana vaiko ihan toistapäätä ? :think
Mutta siis siellä puhallinkotelon kyljessä kuitenkin.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostJoo sori, oikea termi pääteaste. Etuvastus taas on vanhemmissa peleissä missä on ihan vastuksilla toteutettu nopeuden säätö ja etuaste tarkottaa vähän muuta myös.
Mutta siis siellä puhallinkotelon kyljessä kuitenkin.Last edited by Qeequ; 07-04-2011, 23:34.
13xE34
1xE39
5xE36
1xE38
1xE32
Comment
-
-
Originally posted by Qeequ View Postno niin kiitos tiedosta pitääpä kattoa, löytyykö liitin kun purkaa sieltä tulipellin eestä sitten sen verran että pääsee itse puhallinmoottoriin käsiksi niin kotelon kylessä sitten? pitää huomenna käydä purkamassa tuota ja vaihtaa samalla uus puhallinmoottori, seki nyt tuli sitte ostettua vaikkei vika nyt siinä välttämättä olekkaan,- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostSiis tarkoitit sitä liitintä mikä on siinä sun kuvaamassa "etuvastuksessa" kiinni, oikea termi siis pääteaste eikä etuvastus. Niin jos oot sitä vaihdellu niin tiedät varmaan missä liitinkin
no nyt ei kyllä oikein ajatus luistanut.
13xE34
1xE39
5xE36
1xE38
1xE32
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostJoo mutta tuo myöhäisempi postaus käsitteli sitä että mitkä siellä pitäisi olla.. Toki siellä paikallaan onkin ne 50 profiiliset kun niin kertoi.
Tuo linkki näytti sen 225/45 ja kyseessä on nuo styling 24 vanteet.
Tahtoisin eteen ne 215/45 ja taakse 225/45. Eteen vähän kaposemmat.
Millainen homma tuo rajoittimien asennus on?
Comment
-
-
Originally posted by ^Tommi_^ View PostJoo vanteilla on tällä hetkellä 225/50..
Tuo linkki näytti sen 225/45 ja kyseessä on nuo styling 24 vanteet.
Tahtoisin eteen ne 215/45 ja taakse 225/45. Eteen vähän kaposemmat.
Millainen homma tuo rajoittimien asennus on?
Vakio koot 225/45 eteen ja taakse 245/40
Rajoitin on mielestäni esitetty kuvassa vasen/ylempi osa numero 4. Oikea/alempi nro 4.näyttää jotain muuta. Mutta sinne se tulee. Linkissä osa numero 13 on se mitä tässä haetaan kun sitä osanumerolla kysyt vaikka ja tulee siis molemmin puolin. Jotenkin harhaan johtava kuva.. http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...e_tie_rods/#04
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Comment