Avossa palaa luistonesto/abs valot, käytin vikakoodin luvussa ja herjasi etupäästä. Tänään vaihdoin etupään abs-anturit, valot palaa edelleen. Pitääkö käydä piuhan päässä että saa valot sammumaan?
Ainakaan omassa ei tarvinnut. Onko sun tilanne sellainen että jää heti palamaan ennen kuin lähdet edes liikkeelle?
Tällä hetkellä: i3 120Ah Sport, Polestar 2 Long Range Dual Motor
Nonni lähin just ajamaan tolla niin ei vittu kytkin polin ihan löysä ja ottaa ihan vähän loppupäässä. Kytkin ottaa ehkä ihan muutaman millin alueelta ja lopuksi ei saanut enää mitään vaihdetta silmään.. Auto seisoi yön yli ja eilen illalla kytkin oli ihan normaali. Yön aikana siis lepsahtanut itsestään?? Mikä sieltä on lauennut??
Nonni lähin just ajamaan tolla niin ei vittu kytkin polin ihan löysä ja ottaa ihan vähän loppupäässä. Kytkin ottaa ehkä ihan muutaman millin alueelta ja lopuksi ei saanut enää mitään vaihdetta silmään.. Auto seisoi yön yli ja eilen illalla kytkin oli ihan normaali. Yön aikana siis lepsahtanut itsestään?? Mikä sieltä on lauennut??
työsylinteri
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella [email protected]
Tuossa olis jarrusatuloiden tiivisteiden vaihto edessä ku hiekkapuhalsin satulat. Tilasin eteen ja taakse tiivistesarjan mukana tuli "haitarikumi" joka selvästi näkyy satulassa ja sitten tuli joku iso kuminen o-rengas sylinterin kokoinen. tuleeko tuo o-rengas johonkin sylinterin sisälle? tuossa e36 joutuu varmaankin pullauttamaan sylinterit pois että pääsee vaihtamaan :think
Ja toinen kysymys e36 helmasta
Tuossa kattelin että vois maalata korinväriin alkuperäisen helman, mutta onko tuossa sitten joku kiveniskumassa ku näyttää aika lähelle korinväriä mutta "röpelöiseltä" ihankuin jtn massaa tai muuta? lähtee helposti ainakin irti sormillakin nyppimällä
Ja toinen kysymys e36 helmasta
Tuossa kattelin että vois maalata korinväriin alkuperäisen helman, mutta onko tuossa sitten joku kiveniskumassa ku näyttää aika lähelle korinväriä mutta "röpelöiseltä" ihankuin jtn massaa tai muuta? lähtee helposti ainakin irti sormillakin nyppimällä
On. Karhenna esim. 180:llä ja ruiskulla samanlainen kivenisku-rundi päälle. Kuivuttua harso 2k-hinkkaväriä ja pintamaali.
Jos ei haluta tehdasmaista röpelöpintaa, niin sitten poistetaan massa ja toistetaan edellinen kuvio.
voihan se olla jokin muukin mutta tuo on se kuluva osa joka hajoaa muita yleisemmin
jos sieltä kuitenkin olisi muuta hajalla niin ei toimisi ollenkaan
jos se olisi pääsylinteri niin useimmiten siinä jää poljin lattiaa vasten.
ei sieltä tarvi paljoa nestettä vuotaa ohitse kun siitä loppuu voima (neste hävikki ei välttämättä ole edes silmin nähtävissä)
vaihtamallahan sen sitten tietää 100% varmaksi mutta sitä ennen voidaan vain veikata
uusi maksaa 40-50€ tarvikkeena ja org about 120€
Juu, nyt lisäilin nestettä ja pumppailin polinta ja alkoi vähän tulla tuntumaa mutta silti ei tunnu vielä samanlaiselta kuin eilen. Kattelin myös tuota työsylinteriä päältäpäin eikä näyttänyt vuotavan.
Juu, nyt lisäilin nestettä ja pumppailin polinta ja alkoi vähän tulla tuntumaa mutta silti ei tunnu vielä samanlaiselta kuin eilen. Kattelin myös tuota työsylinteriä päältäpäin eikä näyttänyt vuotavan.
Yleensähän se työsylinteri vuotaa kytkinkopan sisään. Vai käytitkö irti sitä?
Niin kuin edellä jo sanottu niin työsylinteri yleensä ekana antautuu.
Comment