E36 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
se on vaa ettei ainakaa täälä foorumilla tunnu kenelläkään olevan laitteita kattoo vikakoodeja ku on nii vanha auto et pitäis viedä liikkeesee sit :( ja joo tosin pientä imuvuodon ääntä taitaa kuulua mut mikä siin voi olla et toimii sit paremmin kun liitin on irti ? ja laihalla kone ei ole kyllä käynnyt koska vanhat tulpat olivat aivan mustat
Leave a comment:
-
-
Tai sitten imuvuotoa anturin jälkeen, tällöinhän mittari näyttää koneeseen menevän vähemmän ilmaa kuin oikeasti.
Vikakoodien tarkastus tosiaan ja tilatietojen puolelta korjausarvot syyniin.
Leave a comment:
-
-
tota otin äske tosta ilmamassamittarista liittimen irti nii kone alko käymää tasasemmin ja ei nykiny ainakaa pienen koeajon aikana ja tuntu et sitä tehooki löyty taas ? et voisko se anturi olla paskanen vai rikki vai mistä johtuu tuommoinen ?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by SaHe View PostNyt olisi hyvät neuvot kalliit! Kyseessä M50B20TU jolla ajettu 355tkm.(e36 vm-94) Eli pakkasen aiheuttamia oireita: jos ei ole -10c tai kovemmassakin pakkasessa monta tuntia (yli 4h) lokilämppärissä, ei kirveelläkkään käyntiin. Pauketta putkistossa, sitte ku saa heräteltyä käy minuutin 4-5 pytyllä jonka jälkeen alkaa käymään normaalisti 6:lla. Sitten jos on 24/7 lämppärissä ja ois vaikka -30c niin käyntiin lähtee normaalisti. Mitä osaisitte sanoa? Vikakoodit luettu, anto anturi vikoja jotka jo korjattu.
Vasta vaihdettua:
kampiakselin asentotunnistin oem
nokka-akselin asetontunnistin oem
polttoainepumppu kehikkoineen oem
sytystulpat
venttiilikopantiivistee+aluskumilevyt
Ecun+bensapumpun releet
kaikki sulakkeet
EDIT
voisiko olla ilmamassamittari (jos on kannattaako laittaa tarvike esim Schmiedmannilta? vai onko pakko olla marmoritiskiltä), moottorinlämpötila anturi tai lambda? ei kuitenkaan anna vikakoodia vaan on ns. "välitilassa"?
Leave a comment:
-
-
olen jo lähettänyt viestiä henkilölle jones69 kun se asuu samassa kaupungissa ja sillä on mahollisuus kattoo vikakoodit.
Leave a comment:
-
-
Nyt olisi hyvät neuvot kalliit! Kyseessä M50B20TU jolla ajettu 355tkm.(e36 vm-94) Eli pakkasen aiheuttamia oireita: jos ei ole -10c tai kovemmassakin pakkasessa monta tuntia (yli 4h) lokilämppärissä, ei kirveelläkkään käyntiin. Pauketta putkistossa, sitte ku saa heräteltyä käy minuutin 4-5 pytyllä jonka jälkeen alkaa käymään normaalisti 6:lla. Sitten jos on 24/7 lämppärissä ja ois vaikka -30c niin käyntiin lähtee normaalisti. Mitä osaisitte sanoa? Vikakoodit luettu, anto anturi vikoja jotka jo korjattu.
Vasta vaihdettua:
kampiakselin asentotunnistin oem
nokka-akselin asetontunnistin oem
polttoainepumppu kehikkoineen oem
sytystulpat
venttiilikopantiivistee+aluskumilevyt
Ecun+bensapumpun releet
kaikki sulakkeet
EDIT
voisiko olla ilmamassamittari (jos on kannattaako laittaa tarvike esim Schmiedmannilta? vai onko pakko olla marmoritiskiltä), moottorinlämpötila anturi tai lambda? ei kuitenkaan anna vikakoodia vaan on ns. "välitilassa"?Last edited by SaHe; 20-02-2013, 11:33.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by nieminennn View Postno kuinkas paljo maksais vikakoodien lukeminen merkkihuollos ? tietenki varmaa vaihtelee vähä mut suunnilleen ? ei haluis maksaa saatanasti et katotaan vikakoodit
Leave a comment:
-
-
no kuinkas paljo maksais vikakoodien lukeminen merkkihuollos ? tietenki varmaa vaihtelee vähä mut suunnilleen ? ei haluis maksaa saatanasti et katotaan vikakoodit
Leave a comment:
-
-
Nii se =D unohdin koko jutun mut mis pystyisin kattoo vikakoodit ? Johonki liikkeeseen kai pitää viedä ?Last edited by nieminennn; 19-02-2013, 20:38.
Leave a comment:
-
Leave a comment: