memebuy23buy

E36 kysymyksiä ja vastauksia III

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Couja
    replied
    Millainen homma on vaihtaa etujouset? Eli tarviiko koko iskari repiä irti vai saako sen esim. yläpää irti ja vanhajousi pois ja uusi tilalle tyylillä?

    Leave a comment:


  • zeneg
    replied
    Originally posted by JonttuPeke View Post
    Onko normaalia että tulpista oli posliinin alaosa tummunu?
    Riippuu tapauksesta, mutta yleensä mustat viirut tulpanvarressa tarkoittaa sitä, että on joskus lyönyt läpi. Yhdessä Volvon turbokoneessa oli näin käyny ja sen kyllä huomasi.

    Mutta jos se on ympäriinsä tummunu, niin todennäköisesti ovat vain pirun vanhat tulpat.

    Leave a comment:


  • JonttuPeke
    replied
    Onko normaalia että tulpista oli posliinin alaosa tummunu?

    Pitikö tuohon paisuntasäiliöön olla 1,4barin vai 2barin korkki kun näköjään on korkista o-renkaat jotenkin revenneet :think

    Leave a comment:


  • BmwPunisher
    replied
    Originally posted by Tonton View Post
    ainakin kierrosluku tieto on persiillään jos sylinteri luku ei täsmää
    Miksi 318is ja esim 328i tarjoaa sitten samaa mittaristoa?

    Leave a comment:


  • JaniR
    replied
    Originally posted by BmwPunisher View Post
    Mittaristo ongelmaa.. mikä ero noissa mittaristoissa on?

    varaosanumero 62108379811 sopivuus :
    E36 318i Convertible, USA
    E36 318i Sedan, USA
    E36 318is Coupe, USA
    E36 320i Sedan, USA
    E36 323i Coupe, USA
    E36 323i Convertible, USA
    E36 325i Convertible, USA
    E36 325i Sedan, USA
    E36 325is Coupe, USA
    E36 328i Coupe, USA
    E36 328i Convertible, USA
    E36 328i Sedan, USA
    E36 318is Sedan, Europe
    E36 318is Coupe, Europe
    E36 320i Convertible, Europe
    E36 320i Touring, Europe
    E36 320i Sedan, Europe
    E36 320i Coupe, Europe
    E36 323i Sedan, Europe
    E36 323i Coupe, Europe
    E36 323i Convertible, Europe
    E36 323i Touring, Europe
    E36 325i Sedan, Europe
    E36 325i Coupe, Europe
    E36 325i Convertible, Europe
    E36 328i Coupe, Europe
    E36 328i Touring, Europe
    E36 328i Convertible, Europe
    E36 328i Sedan, Europe

    varaosanumero 62108379821 sopivuus :
    E36 316i Touring, Europe
    E36 316i Coupe, Europe
    E36 318i Convertible, Europe
    E36 318i Touring, Europe
    E36 318i Sedan, Europe

    yllä olevat tiedot realoem sivuilta kopioitua..
    ...9811 http://www.ebay.de/sch/i.html?_nkw=b...at=0&_from=R40

    ...9821 http://carbonus.ru/detail/yok-2750513/

    Polttoaine, nopeus ja kulusuts asteikko. Punaraja.

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by BmwPunisher View Post
    Mittaristo ongelmaa.. mikä ero noissa mittaristoissa on?

    varaosanumero 62108379811 sopivuus :
    E36 318i Convertible, USA
    E36 318i Sedan, USA
    E36 318is Coupe, USA
    E36 320i Sedan, USA
    E36 323i Coupe, USA
    E36 323i Convertible, USA
    E36 325i Convertible, USA
    E36 325i Sedan, USA
    E36 325is Coupe, USA
    E36 328i Coupe, USA
    E36 328i Convertible, USA
    E36 328i Sedan, USA
    E36 318is Sedan, Europe
    E36 318is Coupe, Europe
    E36 320i Convertible, Europe
    E36 320i Touring, Europe
    E36 320i Sedan, Europe
    E36 320i Coupe, Europe
    E36 323i Sedan, Europe
    E36 323i Coupe, Europe
    E36 323i Convertible, Europe
    E36 323i Touring, Europe
    E36 325i Sedan, Europe
    E36 325i Coupe, Europe
    E36 325i Convertible, Europe
    E36 328i Coupe, Europe
    E36 328i Touring, Europe
    E36 328i Convertible, Europe
    E36 328i Sedan, Europe

    varaosanumero 62108379821 sopivuus :
    E36 316i Touring, Europe
    E36 316i Coupe, Europe
    E36 318i Convertible, Europe
    E36 318i Touring, Europe
    E36 318i Sedan, Europe

    yllä olevat tiedot realoem sivuilta kopioitua..
    ainakin kierrosluku tieto on persiillään jos sylinteri luku ei täsmää

    Leave a comment:


  • JonttuPeke
    replied
    Käykö tuo Z3M:n vaihekeppi suoraan vai joutuuko sitä taivuttamaan? Jos ei käy suoraan niin mikä vaihekeppi kävisi suoraan 325:seen?

    Leave a comment:


  • BmwPunisher
    replied
    Mittaristo ongelmaa.. mikä ero noissa mittaristoissa on?

    varaosanumero 62108379811 sopivuus :
    E36 318i Convertible, USA
    E36 318i Sedan, USA
    E36 318is Coupe, USA
    E36 320i Sedan, USA
    E36 323i Coupe, USA
    E36 323i Convertible, USA
    E36 325i Convertible, USA
    E36 325i Sedan, USA
    E36 325is Coupe, USA
    E36 328i Coupe, USA
    E36 328i Convertible, USA
    E36 328i Sedan, USA
    E36 318is Sedan, Europe
    E36 318is Coupe, Europe
    E36 320i Convertible, Europe
    E36 320i Touring, Europe
    E36 320i Sedan, Europe
    E36 320i Coupe, Europe
    E36 323i Sedan, Europe
    E36 323i Coupe, Europe
    E36 323i Convertible, Europe
    E36 323i Touring, Europe
    E36 325i Sedan, Europe
    E36 325i Coupe, Europe
    E36 325i Convertible, Europe
    E36 328i Coupe, Europe
    E36 328i Touring, Europe
    E36 328i Convertible, Europe
    E36 328i Sedan, Europe

    varaosanumero 62108379821 sopivuus :
    E36 316i Touring, Europe
    E36 316i Coupe, Europe
    E36 318i Convertible, Europe
    E36 318i Touring, Europe
    E36 318i Sedan, Europe

    yllä olevat tiedot realoem sivuilta kopioitua..

    Leave a comment:


  • Kylli-Täti
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Kyllä
    Oukkelidoukkeli!

    Ja onneks olkoon toNmbbAlle 2000. postauksen saavuttamisesta tässä threadissa!

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by Hevonen View Post
    edit: vedet menee lämppärin kennon kautta ja lämpöö siirtyy auton sisälle?
    Kyllä

    Leave a comment:


  • toNmbbA
    replied
    Originally posted by JJT View Post
    Pieni puhallin, joka imee ilmaa lämpöanturille siitä pyöreästä "nappulasta".

    Kiitokset tiedosta. Eipähän tule turhaan purettua ja etsittyä että onko jotain rikki.

    Leave a comment:


  • Kylli-Täti
    replied
    Originally posted by kmn View Post
    Paniikkitilanteessa auttaa, kun tuuppaa kuumaa täysillä kabiiniin. Jos kaikki kunnossa, niin pysyy lämmöt kurissa.
    Juu näin oon kuullu et auttais, mut itellä ei ikinä ennen oo ollu lämpöongelmia missään autossa. Mihin toi liittyy et lämmöt pysyy paremmin sillon kurissa? Ihan vaan siihen et moottorin erittämä lämpö siirretään osittain kabiiniin?

    edit: vedet menee lämppärin kennon kautta ja lämpöö siirtyy auton sisälle?

    Leave a comment:


  • kmn
    replied
    Originally posted by Hevonen View Post
    Aah kiitos infosta. Mietinkin että voiko toi mennä tollai ilman releitä ja sulakkeita yms maagisia settejä, joista en mitään tajua :think "Onneks" toi homma olikin noin monimutkanen, että taidampa oottaa viikon ja välttää liikennevaloissa istumista ja katotaan noita johdotuksia sitten muutenkin kuin puhelimen välityksellä Sähköhommat ja hevonen meinaan aiheuttaa yleensä aineen yhtymistä happeen suuresti energiaa purkavana reaktiona
    Paniikkitilanteessa auttaa, kun tuuppaa kuumaa täysillä kabiiniin. Jos kaikki kunnossa, niin pysyy lämmöt kurissa.

    Leave a comment:


  • Kylli-Täti
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Johdothan pitäisi mennä akku (apuvirtamokkula) -> anturi -> puhallin -> maa. Selostuksen per. flekti ei ole maadoitettu vaan sinne menee 1 piuha anturilta. Muutenkin sähköflekti ottanee sen verran virtaa että pitäisi kai mennä virta releen kautta eli anturi ohjaa relettä joka kytkee virran puhaltimelle ?
    Eli ohjauspiiri akku -> rele napa 85, rele 86 -> anturi -> maa
    Kova virta akku -> rele 30, rele 87-> flekti -> maa
    Aah kiitos infosta. Mietinkin että voiko toi mennä tollai ilman releitä ja sulakkeita yms maagisia settejä, joista en mitään tajua :think "Onneks" toi homma olikin noin monimutkanen, että taidampa oottaa viikon ja välttää liikennevaloissa istumista ja katotaan noita johdotuksia sitten muutenkin kuin puhelimen välityksellä Sähköhommat ja hevonen meinaan aiheuttaa yleensä aineen yhtymistä happeen suuresti energiaa purkavana reaktiona

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by Hevonen View Post
    Mulla on laitettu alavesiletkuun anturi veden lämpöjä haisteleen. Virta otettu apukäynnistyspaikan plus-navasta, maajohto vedetty ja yks johto vedetty flektille. Ei lähe flekti pyöriin vaikka lämmöt nousee ihan homona :( Sähköjutuista en tiedä yhtään mitään ja johtoja en oo ite vetäny, mut katoin et ne kaikki on silti kiinni, eikä irronnu. Onko mitään hajua mikä tässä vois olla vialla? Johtojen vetäjä lähti lomille enkä pääse sitä vaivaamaan viikkoon, En oo ees varma testattiinko tää setti missään vaiheessa, mutta mun mielestä noilla johdoilla ton pitäs toimia, vaiko? :think
    Johdothan pitäisi mennä akku (apuvirtamokkula) -> anturi -> puhallin -> maa. Selostuksen per. flekti ei ole maadoitettu vaan sinne menee 1 piuha anturilta. Muutenkin sähköflekti ottanee sen verran virtaa että pitäisi kai mennä virta releen kautta eli anturi ohjaa relettä joka kytkee virran puhaltimelle ?
    Eli ohjauspiiri akku -> rele napa 85, rele 86 -> anturi -> maa
    Kova virta akku -> rele 30, rele 87-> flekti -> maa
    Last edited by jr66; 24-02-2013, 19:52.

    Leave a comment:

Working...
X