Originally posted by Mikko.92
View Post
E36 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Paljonkohan JOM:in säädettävässä alustasarjassa on takajousien pituus? Pitäisi saada kesäksi vähän jäykempää takajousta tilattua..
Leave a comment:
-
-
Mikäs vois olla kun välillä tuntuu takapäästä semmoinen jypytys/nykiminen? Loppuu kun antaa nostaa vauhtia tai laittaa kytkimen pohjaan. Yleensä tuntuu kun kierroksia noin 1500rpm
edit: auto tosiaan 1995 vuosimallia m52b20 manuaali
Leave a comment:
-
-
Missäs päin asustaa automaagi-ilmastoinnin ohjausboksi..? Ei oikeen auennut sen sijainti realoemista, eikä bmwfansista.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by toNmbbA View Postm52b28 pölläyttää kylmänä sini/mustaa savua. siis vain ensimmäisellä käynnistyskerralla. Mistä vikaa etsiä?
Ja siis ei haise yhtään öljulle, pikemminkin että kävisi paksulla seoksella.
Leave a comment:
-
-
m52b28 pölläyttää kylmänä sini/mustaa savua. siis vain ensimmäisellä käynnistyskerralla. Mistä vikaa etsiä?
Ja siis ei haise yhtään öljulle, pikemminkin että kävisi paksulla seoksella.
Leave a comment:
-
-
Ahaa, eli väärältä puolelta olisin itse sitten käyny ettimään tuota :P
Leave a comment:
-
-
Originally posted by manzneri View PostEi pitäis olla paha rasti. Vähän verhoilua auki ja vanha osa pois, uus osa tilalle. Automaatti-ilmastoinnillisessa on muistaakseni hanskalokeron takana vasemmalla raitisilmansuodattimen lähimaastossa.
Manuaali-ilmastoinnillisessa on vähän erilainen tuo osa ja en tiedä sijaitseeko samassa paikassa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Rumilus View PostOnko toi paha homma vaihtaa? Itellä tekee samaa, että puhallin pätkii ja puhaltaa ihan mimmosella voimalla sattuu. Tekee tuota kerran kuussa niin enpä ole jaksanu sille mitään vielä tehä...
Manuaali-ilmastoinnillisessa on vähän erilainen tuo osa ja en tiedä sijaitseeko samassa paikassa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by däädää View Post325tds vetää kuskinpuolen tankinpuoliskon tyhjäksi.. Siirtopumppu kyllä pelaa kun virtoja käyttää päällä ja aikansa kun virtoja jaksaa räpsyttää päälle niin lähtee taas käymään ja käy hetken.. Miten tuo nyt toimii, antaako kuskinpuolen anturi jonku käskyn siirtopumpulle koska tavaraa pitää saada lisää vai?
Eli ratkeaako ongelma jos vaihdan osan numero 2? http://static.bmwfans.info/images/epc/MjMyM19w.png
Jätti perkele välille, piti kanisterista kaataa suoraan tankkiin naftaa että sain ajettua kotia
Kokeilin viellä näin että otin tuon kuskin puolen tankin läpän auki penkin alta, otin letkut irti ja ne tankkiin, tavaraa tulee ja siirtopumppu pyörii kun virrat laittaa päälle mutta kun vääntää käymään naftan tulo loppuu.. Mikä helvetti tässä nyt sekoilee? Jos siirtopumppu olisi sekasin eikai sieltä tulis tavaraa silloinkaan kun virrat vain päällä?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by manzneri View PostJooh, no tuli nyt sitten selvyys että se pitäis olla mun tapauksessa se pääteaste mikä on sökö. Kiitoksia vaan Supalle infosta.
Korvaava osa tilattu ebayn kautta (pitäisi olla behr -merkkinen, eli oem-laatua?) ja katsotaan nyt sitten tosiaan korjaantuuko tuolla
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Supa View PostNo varsinaisesti se ei ole etuvastus vaan pääteaste mutta samaa tekevät eli puhaltimet nopeutta säätävät.
Siinä tapauksessa jos se on rikki niin puhaltimen nopeus saattaa humppailla tai pätkiä.
Sitten taas jos tuo paneelin konkka on kuivahtanut niin paneeli itsessään sammuilee.
Korvaava osa tilattu ebayn kautta (pitäisi olla behr -merkkinen, eli oem-laatua?) ja katsotaan nyt sitten tosiaan korjaantuuko tuolla
Leave a comment:
-
-
Vaihdettiin viimeviikolla kytkinpaketti 325tds:ään. Vanhalla kytkimellä luisti 3. vaihteellakin kun matalilta kierroksilta runttasi kaasun pohjaan.. Aloin epäilemään että luistaa tuolla uudellakin kytkimellä ja kokeilin 70km/h vauhdista 5. vaihteella runtata kaasun pohjaan ja kytkin todellakin luisti niin pahasti että alko haisemaankin :think
Missähän vika voi olla? Vanhakaan levy ei ollut kovin kulunut mutta ajateltiin että asetelma ois väsyny, mutta nyt on sekin uusi. Vauhtipyörässäkään ei tuntunut kun noin sentin välys joka on vissiin normaalia? Voiko levy olla väärin päin ja asetelma ei painaisi sitä kunnolla? Levyssä oleva ulkoneva holkki on nyt vaihdelaatikkoon päin, näin oli vanhassa kytkimessäkin..
Paljonko tuo tds:n vakiokytkin kestää voimaa? Ei mitään hajua paljonko tuossa nyt tehoja olis, mekaaninen pumppu vaihdettu ja putkistoa ainakin muuteltu..
E. Niin ja asetelma suihkastiin bräkleenillä läpi ilman mitään tarkempaa putsausta, voisko siellä olla varastorasvat jotka aiheuttaa tuon?Last edited by däädää; 11-03-2013, 16:01.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by manzneri View PostTääläkin ollu jo aikasemmin puhetta tästä mutta otetaan vielä kerran...
Jos e36 automaatti-ilmastoinnista on hajonnut:
ilmastoinnin etuvastus - miten oireilee? mikä toimii, mikä ei toimi?
ilmastoinnin ohjauspaneelista tantaali kondensaattori - miten oireilee? mikä toimii, mikä ei toimi?
Ja voiko edellämainitut oireilla niin että ne on mahdollista sekoittaa toisiinsa?
Siinä tapauksessa jos se on rikki niin puhaltimen nopeus saattaa humppailla tai pätkiä.
Sitten taas jos tuo paneelin konkka on kuivahtanut niin paneeli itsessään sammuilee.
Leave a comment:
-
Leave a comment: