Kellään kokemusta moottorin poisotosta, kun sen jatkeena on automaattilaatikko?
Eli ois tarkotus käyttää tuosta toukasta moottori kokonaan pois autosta. Ymmärtääkseni tämä on helpoin tehdä sillai, että purkaa ensin keulan täysin puhtaaksi ja sitten moottori ja vaihdelaatikko yhtenä pakettina ulos. Eikös vaihdelaatikolta tule keulalle öljynlauhdutin, eli joutuuko vaihdelaatikosta käyttämään öljyt pois?
Eli eroaako tuo homma verrattuna manuaalilaatikkoon jotenkin? Vai olisi vain helpompaa jättää vaihdelaatikko paikoilleen autoon? Tosiaan ensimmäistä kertaa käyttämässä moottoria pois tästä kyseisen merkin laitteesta.
E36 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by toNmbbA View PostM52b28 sammuu joskus kun pysähtyy ajon aikana esim liikennevaloihin. Haitarikumi + muut siitä lähtevät letkut tarkistaa, onko mitä muita paikkoja mistä voisi johtua/mitä tarkistaa samalla?
Onko muuten mahdollista säätää takakontin lukkoa "löysemmälle"?
compactiin vaihdoin takaluukkuun uuden tiivisteen niin senjälkeen on saanut paiskoa luukkua aika kovaa kiinni.
Vanhalla ei ollut moista ongelmaa. Myöskin tiivistettä naputeltu palikan kanssa jos se menisi syvemmälle mutta kyllä se äänestä päätellen pohjassa on.
Leave a comment:
-
-
M52b28 sammuu joskus kun pysähtyy ajon aikana esim liikennevaloihin. Haitarikumi + muut siitä lähtevät letkut tarkistaa, onko mitä muita paikkoja mistä voisi johtua/mitä tarkistaa samalla?
Leave a comment:
-
-
Saako mistään noihin m-sport ovilistoihin siihen etukiinnikkeeseen ovenpuolen vastinekiinnikettä?
Mikä vaihekeppi tuohon kannattaa hommata kun hommasin uuden nupin ja en haluaisi sitäkin paskoa kun entinen omistaja on lyhentänä tota keppiä rautasahalla?
Oisko jollakin hyvä ohjeita ton penkin kaatamisvaijerin vaihtoon?Last edited by JonttuPeke; 22-02-2013, 22:17.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jr66 View PostEi ihan, nuo mustat putket on myös ruuvilla kiinni, ruuvi löytyy noiden putkien välistä ja helpottaa jos irrotat koko putkihässäkän, samanl. kiinni rintapellissä ilmanottokaukalon alareunassa. Uusi o-renkaat http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...radiator_behr/
Leave a comment:
-
-
Originally posted by veteraaniseppo View PostLähteekös tuo ihan avaamalla nuo torxit ja nitkuttamalla noista mustista putkista irti?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostLämppärin kennohan se siellä. Jos vuotaa, niin uutta vaan tilalle. Vuotaessaan aiheuttaa mukavia pikku lämpöongelmia ja keittämisiäLähteekös tuo ihan avaamalla nuo torxit ja nitkuttamalla noista mustista putkista irti?
Leave a comment:
-
-
Lämppärin kennohan se siellä. Jos vuotaa, niin uutta vaan tilalle. Vuotaessaan aiheuttaa mukavia pikku lämpöongelmia ja keittämisiä
Leave a comment:
-
-
Onko tämmöisessä osassa jotain tiivistettä yms vai pitääkö uusia koko osa ja mistä sille saa varaosanumeron kun en löytänyt BMWfans:n sivuilta(tai sitten en vaan osannut etsiä.)
Vuotaa tuosta osasta jostain jäähdytysnestettä ja kaasupolkimen juuressa märkää ja haisee jäähd.nesteeltä.
Kuva ei omasta autosta vaan kävin purkaamolla ja sattui olemaan hyvin purkuautossa esillä niin räppäsin kuvan, mutta itsellä täysin sama osa kyseessä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by nieminennn View Postmutta eikös se oo nii et jos om imuvuotoo nii kone alkaa käymää laihemmalla kun mulla ne tulpan olivat aivan mustat? ja eiks lambda anturi pitäis tunnistaa sit sen et alkaa käymään laihalla ? vai olenko nyt aivan tyhmä
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pazi88 View Post[/IMG]
klipsit nro 6 poikki ja nostaa istuinosan irti, niin se tunnistin onkin jo käsillä. Noita kilpsejä ei voi käytännössä saada ehjänä irti, eli ne kantsii hakea uudet ennenkuin hommaan ryhtyy. Penkki kannattaa ottaa irti, niin pääsee helpommin käsiksi noihin.
Kuskinpenkin purin juuri atomeiksi verhoilut irti ja toppaukset roskikseen huomenna uudet tilaukseen. Oli vain sen verran perseestä nahkojen irroitus homma ettei mielellään hanttarin penkkiin ala, mutta ei ole tarvettakaan.
Ilmeisesti 95 ja 98 malleissa tunninstin matot ei ole samat niin joutuu varmaan tuohon hanttarin penkkiin vaihtamaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Spiddu View Posthanttarin airbägin tunnistematon vaihto millainen homma? riittääkö istuinosan irroitus vai tarvitseeko purkaa verhoilut.
klipsit nro 6 poikki ja nostaa istuinosan irti, niin se tunnistin onkin jo käsillä. Noita kilpsejä ei voi käytännössä saada ehjänä irti, eli ne kantsii hakea uudet ennenkuin hommaan ryhtyy. Penkki kannattaa ottaa irti, niin pääsee helpommin käsiksi noihin.
Leave a comment:
-
-
hanttarin airbägin tunnistematon vaihto millainen homma? riittääkö istuinosan irroitus vai tarvitseeko purkaa verhoilut.
Leave a comment:
-
-
Noh noh, ei nämä nyt mitään vanhoja vielä ole. Ja varmasti löytyy laitteita koodien lukemiseen, jos nyt vähän viitsisit käyttää vaivaa hakemiseen.
Leave a comment:
-
-
mutta eikös se oo nii et jos om imuvuotoo nii kone alkaa käymää laihemmalla kun mulla ne tulpan olivat aivan mustat? ja eiks lambda anturi pitäis tunnistaa sit sen et alkaa käymään laihalla ? vai olenko nyt aivan tyhmä
Leave a comment:
-
Leave a comment: