Originally posted by toNmbbA
View Post
E36 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ihan näin mielenkiinnosta.. mikä surisee puhaltimen säätimien takana auton sammuttamisen jälkeen parin minuutin ajan?Autossa manuaali kylmästöinti.
Leave a comment:
-
-
Mulla on laitettu alavesiletkuun anturi veden lämpöjä haisteleen. Virta otettu apukäynnistyspaikan plus-navasta, maajohto vedetty ja yks johto vedetty flektille. Ei lähe flekti pyöriin vaikka lämmöt nousee ihan homona :( Sähköjutuista en tiedä yhtään mitään ja johtoja en oo ite vetäny, mut katoin et ne kaikki on silti kiinni, eikä irronnu. Onko mitään hajua mikä tässä vois olla vialla? Johtojen vetäjä lähti lomille enkä pääse sitä vaivaamaan viikkoon,En oo ees varma testattiinko tää setti missään vaiheessa, mutta mun mielestä noilla johdoilla ton pitäs toimia, vaiko? :think
Leave a comment:
-
-
Sähköjä
Heittääkö oletukseni paljon jos väitän ruskean olevan maajohto ja punakeltaisen plussa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jr66 View PostJa kuten fans ilmoittaa niin osa 6 on vain ilmastoinnilla varustetussa autossa eli myös 15 on vain niissä :think
Edit: Kummankohan lie itse olen ostanut..Last edited by Haju69; 24-02-2013, 16:32.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Haju69 View Postjr66 taisit samaa asiaa pohtia kuin minä että mihin linkin http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...trim/air_duct/ osa 15 tulee kiinni. Se tulee kiinni osaan numero 6 (oik. ja vas.). Näyttää juurikin siltä miltä näytti tuossa kaverin autossa kun kävin tänään tsiigailemassa. Nuo on ainakin ylempänä kiinni ruuvilla syylärin etupuolella (syylärin puolenvälin tienoilla korkeuden suhteen) jossain keulan pelleissä kiinni. Schmiedmann hinta näytti olevan vajaa 20,-/kpl. Eli yhteensä vajaalla 40,- saa oik/vas tai jostain varmasti halvemmallakin. Täytynee vielä vilkaista onko nuo mulla vai onko ne tosiaan kaikonneet jonnekkin. Ne näkee kun ottaa sen maskipellin ja syylärin välillä olevan laturille menevän ilmanotto muovilärpäkkeen pois (osa 1 samassa linkissä) . Siitä aukosta pitäisi näkyä heti oik/vas reunoissa heti aukon kohdilla pellin alapuolella ne osat. Kulkeevat siis melkein siitä aukosta asti alas melkeinpä puskurin alalaidan tasolle asti.
Leave a comment:
-
-
jr66 taisit samaa asiaa pohtia kuin minä että mihin linkin http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...trim/air_duct/ osa 15 tulee kiinni. Se tulee kiinni osaan numero 6 (oik. ja vas.). Näyttää juurikin siltä miltä näytti tuossa kaverin autossa kun kävin tänään tsiigailemassa. Nuo on ainakin ylempänä kiinni ruuvilla syylärin etupuolella (syylärin puolenvälin tienoilla korkeuden suhteen) jossain keulan pelleissä kiinni. Schmiedmann hinta näytti olevan vajaa 20,-/kpl. Eli yhteensä vajaalla 40,- saa oik/vas tai jostain varmasti halvemmallakin. Täytynee vielä vilkaista onko nuo mulla vai onko ne tosiaan kaikonneet jonnekkin. Ne näkee kun ottaa sen maskipellin ja syylärin välillä olevan laturille menevän ilmanotto muovilärpäkkeen pois (osa 1 samassa linkissä) . Siitä aukosta pitäisi näkyä heti oik/vas reunoissa heti aukon kohdilla pellin alapuolella ne osat. Kulkeevat siis melkein siitä aukosta asti alas melkeinpä puskurin alalaidan tasolle asti.Last edited by Haju69; 24-02-2013, 13:30.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Haju69 View Postminkäs merkkiset rojut siellä on? Iskarit ja jouset siis.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Vane View PostVoiko näissä laittaa madallusjouset takana väärinpäin(ns. ylös-alasin)? Auton entinen omistaja sano et niin ois tehty ja sen takia takapää on ihan sika jäykkä. Kääntämällä toisinpäin muuttuis löysemmäksi.
Vähän oudolta kuulostaa omaan korvaan. Lähinnä mietin vaan tässä vaihtoehtoja takapään pehmentämiseksi, kun nyt pompottaa joka töyssyssä aika reippaasti.
Taitaa olla uusien takajousien osto edessä? Autona on -98 323i coupe.
Leave a comment:
-
-
Voiko näissä laittaa madallusjouset takana väärinpäin(ns. ylös-alasin)? Auton entinen omistaja sano et niin ois tehty ja sen takia takapää on ihan sika jäykkä. Kääntämällä toisinpäin muuttuis löysemmäksi.
Vähän oudolta kuulostaa omaan korvaan. Lähinnä mietin vaan tässä vaihtoehtoja takapään pehmentämiseksi, kun nyt pompottaa joka töyssyssä aika reippaasti.
Taitaa olla uusien takajousien osto edessä? Autona on -98 323i coupe.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Janza182 View Post
Onko muuten mahdollista säätää takakontin lukkoa "löysemmälle"?
compactiin vaihdoin takaluukkuun uuden tiivisteen niin senjälkeen on saanut paiskoa luukkua aika kovaa kiinni.
Vanhalla ei ollut moista ongelmaa. Myöskin tiivistettä naputeltu palikan kanssa jos se menisi syvemmälle mutta kyllä se äänestä päätellen pohjassa on.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JonttuPeke View PostMikä vaihekeppi tuohon kannattaa hommata kun hommasin uuden nupin ja en haluaisi sitäkin paskoa kun entinen omistaja on lyhentänä tota keppiä rautasahalla?
Leave a comment:
-
Leave a comment: