E36 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Huhhuh juuri kattelin omasta kikottimestani tuota ja vähän "tunnustelin" sitä ja oli aikas haperoa tavaraaOriginally posted by Ardi00 View PostLöytääkö kukaan varaosanumeroa osalle joka on moottorinohjauksen edessä apukuskin puolella konetilassa. Osa on sellanen vaahtomuovia muistuttava pala joka on noin 6-8 muovi "mutterilla" kiinni. kiitos!
.
hyvä että täällä tuli puheeksi tuo eli taitaa jäädä uusimatta omastani se toistaiseksi
sorry offffftopici
Leave a comment:
-
Originally posted by JonttuPeke View PostKäykö Z3 1,9:n vaihekeppi (25 11 7 527 252) suoraan 325:seen?
Mikä painekorkki tuonne kannatti ostaa?On taivutettu, eli pitäisi käydä ihan suoraan? Kävin kysymässä kepin hintaa niin marmorilla on 69€, schmiedmann:illa näytti olevan 53€+postit.Originally posted by jr66 View PostKäy, en muista onko tuo taivutettu valmiiksi.
140 kPa (1,4 bar)
Leave a comment:
-
Näyttäisi oikeelta mutta mikä vittu toi hinta onOriginally posted by JJT View PostOsa 5, sedaniin. , tais olla tosin sama kaikissa korimalleissa.
Leave a comment:
-
Osa 5, sedaniin. , tais olla tosin sama kaikissa korimalleissa.Originally posted by Ardi00 View PostLöytääkö kukaan varaosanumeroa osalle joka on moottorinohjauksen edessä apukuskin puolella konetilassa. Osa on sellanen vaahtomuovia muistuttava pala joka on noin 6-8 muovi "mutterilla" kiinni. kiitos!
.Last edited by JJT; 28-02-2013, 13:02.
Leave a comment:
-
Löytääkö kukaan varaosanumeroa osalle joka on moottorinohjauksen edessä apukuskin puolella konetilassa. Osa on sellanen vaahtomuovia muistuttava pala joka on noin 6-8 muovi "mutterilla" kiinni. kiitos!
.
Leave a comment:
-
Käy, en muista onko tuo taivutettu valmiiksi.Originally posted by JonttuPeke View PostKäykö Z3 1,9:n vaihekeppi (25 11 7 527 252) suoraan 325:seen?
Mikä painekorkki tuonne kannatti ostaa?
140 kPa (1,4 bar)
Leave a comment:
-
Käykö Z3 1,9:n vaihekeppi (25 11 7 527 252) suoraan 325:seen?
Mikä painekorkki tuonne kannatti ostaa?Last edited by JonttuPeke; 28-02-2013, 09:24.
Leave a comment:
-
kiitoksia paljon!
pitää tutkia taas kun kerkeää hallille ens kerran...
Leave a comment:
-
Just näin. Eka mittaristo irti ja tarkistamaan, onko polttimo paikallaan/ehjä - ei tarvitse irrottaa rattia.Originally posted by baijeri88 View Posttöötti ei kyllä toimi...
eli oisko nyt kokeiltava laittaa se valo paikalleen ja nollata sen jälkee...?
Tuossa tuo artikkeli, mistä puhuin: http://www.frankies-bmw.com/3series/...ring_wheel.php
EDIT: Eli tuosta saat käsityksen, miten noiden tulee mennä. Voi olla myös tuo slipring paskana, jos tööttäkään ei pelaa - ainakin jotain teippi räpellyksiä näyttäis olevan tuolla..
Leave a comment:
-
töötti ei kyllä toimi...
eli oisko nyt kokeiltava laittaa se valo paikalleen ja nollata sen jälkee...?
Leave a comment:
-
Eli näköjään jonkunlainen M-Sport facelift -ratin retrofittaus tehty.. Muistaakseni tuo sininen johto menee äänimerkille, joten pitäisi toimia tööttä normaalisti?
Bägivalon poltin nipattu irti, koska jäänyt palamaan asennuksen jälkeen?
EDIT: Ei, vaan ruskea johto äänimerkille. Sininen pitääkin jäädä käyttämättä tässä asennuksessa.
EDIT: Jos meet sorkkimaan, niin akun kengät eka irti hetkeksi. Kokeilee searchia tai Googlea M-sport steering wheel retrofit howto tms. Pitäis löytyä aika hyvät kuvalliseet ohjeet miten nuo pitää mennä. Itsekin olen moisen duunannut.Last edited by kmn; 28-02-2013, 08:03.
Leave a comment:
Leave a comment: