Mitenhän tuon vesipumpun saa irti m43b16 koneesta? Ohjekirjan mukaan pitäisi irrota nätisti jopa ihan käsin tai kumivasaralla naputtelemalla. Eipä irtoa vaikka vasaraa ollaan tarjottu, yritetty nyhtää erilaisten vipuvarsien kanssa niin että autokin liikkuu mukana käppäri ja vaihdepäällä, ja reikiä poraamalla että jännityskatoaisia... Antakaapa viisaammat neuvoa mitä yrittää seuraavaksi, kun ei tuohon ulosvedintäkään taida olla?
Itte otin viimeksi ihan tasapäisellä meisselillä kun olin saanut nitkuteltua sitä pikkusen ulospäin.
Mitenhän tuon vesipumpun saa irti m43b16 koneesta? Ohjekirjan mukaan pitäisi irrota nätisti jopa ihan käsin tai kumivasaralla naputtelemalla. Eipä irtoa vaikka vasaraa ollaan tarjottu, yritetty nyhtää erilaisten vipuvarsien kanssa niin että autokin liikkuu mukana käppäri ja vaihdepäällä, ja reikiä poraamalla että jännityskatoaisia... Antakaapa viisaammat neuvoa mitä yrittää seuraavaksi, kun ei tuohon ulosvedintäkään taida olla?
ABS vikavalo on siitä asti kun ostin auton aina satunnaisesti syttynyt, alussa todella harvoin, sitten aina vaan useammin ja nyt melkein aina menee joku 5-20min siitä kun on lähtenyt ajamaan, että syttyy, mistä kannattaa lähteä etsimään vikaa?
E39'ssa ne ovat eri, mutta e36 ne näyttäisi olevia samoja?
Asenetaan tarvikke msport etupuskuri, onko siis etusisälokarit samat? Entäs jarruilma ohjaimmet ja pohjapansseri?
Vain jarrujen ilmanohjaimet pitää vaihtaa msport versioihin. Tai no. Sumareiden juuren ja rungon välille tuleva muovinen tuki on erilainen, mutta mulla on ainakin tullu aina tarvikepuskureiden mukana sopiva.
Aito M3 puskuri vaatii sit vissiin muidenkin muovien vaihdon :think
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
ABS vikavalo on siitä asti kun ostin auton aina satunnaisesti syttynyt, alussa todella harvoin, sitten aina vaan useammin ja nyt melkein aina menee joku 5-20min siitä kun on lähtenyt ajamaan, että syttyy, mistä kannattaa lähteä etsimään vikaa?
Itselläni oli sama vika, aina kun töyssyyn ajoi kovempaa niin ABS valo rupesi herjaamaan. Yleismittarilla mittailemaan hanskalokeron alta abs-yksikön (vaimikälie) pinneistä antaako jokin rengas erilaista signaalia. Tässä hyvä ohje
Itse mittasin paikallaan ollessa ja liikkeellä, oikean etupyörän anturi antoi todella sekavia lukemia joten se vaihtoon --> eikä ole sen jälkeen herjannut.
Oma kysymykseni koskee -93 320i bimmerin perää, eli onko se nyt typ168. Perä rallattaa ja viime kesänä saman ongelman aiheutti perän sisällä olevien rattaiden puuttuvat hampaat. Jos ongelma on sama, niiin pystyykö nämä rattaat vaihtamaan ja onko minkälainen homma? Olisi varaosaperä tallissa niin voisi olla halvempi vaihtoehto kuin "uuden" ostaminen..
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment