Miten tuo separaattori toimii M52:ssa? Varmaan sama kuin M50:ssä?
Kuuluu melkoisen voimakasta suhinaa sieltä suunnilta. Tai voi se tulla kaasuläpältäkin, vähän hankala paikallistaa mistä tulee. Veikkaisin kuitenkin separaattoria.
Miten nuo yleensä rikkoontuu? Ei varmaan pysty korjaamaan ja uuden joutuu tilaamaan?
Vaikuttaako rikkinäinen separaattori päästöihin?
Käyn nyt ensin hakemassa startti pilottia ja koitan suihkia löytyykö muita vuotoja... :think
E: Separaattorilta venakopan kanteen menevä letku oli rikki ja korjattu jesarilla. Vaihdoin sen uuteen mutta ei suhinat hävinneet sillä.
Nämä on hyviä korjaus ylläreitä.. On sitä joskus tullu nähtyä että pakoputki oli melkein yhtä jesaria, oli aika hyvin korjattu
Miten tuo separaattori toimii M52:ssa? Varmaan sama kuin M50:ssä?
Kuuluu melkoisen voimakasta suhinaa sieltä suunnilta. Tai voi se tulla kaasuläpältäkin, vähän hankala paikallistaa mistä tulee. Veikkaisin kuitenkin separaattoria.
Miten nuo yleensä rikkoontuu? Ei varmaan pysty korjaamaan ja uuden joutuu tilaamaan?
Vaikuttaako rikkinäinen separaattori päästöihin?
Käyn nyt ensin hakemassa startti pilottia ja koitan suihkia löytyykö muita vuotoja... :think
E: Separaattorilta venakopan kanteen menevä letku oli rikki ja korjattu jesarilla. Vaihdoin sen uuteen mutta ei suhinat hävinneet sillä.
M50:ssä ei ole tätä separattoria
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
E: Muistelinkin että M50:ssä samoilla paikkeilla letku ja piti tarkistaa. On siinä venakopan etupäässä joku huohotusletku mutta arvelin mutulla että olis myös separaattori kuten M52:ssa. Mutta eniveis, mitäs rikkinäinen separaattori aiheuttaa M52:ssa? Samoja oireita kuten M60:ssä? Savutusta, alipainevuotoja, päästöt sekasin? :think
Morjesta! en tiiä onko oikea topicci kysellä, mutta kyselisin vähäsen noista e36:sen tyyppiviosta ja mitä kannattaa tsekkailla kun sellaista menee ostamaan? Saa myös kaupata jos joltain löytyy m50b25 tai m52b28 koneista bimmeriä!
Morjesta! en tiiä onko oikea topicci kysellä, mutta kyselisin vähäsen noista e36:sen tyyppiviosta ja mitä kannattaa tsekkailla kun sellaista menee ostamaan? Saa myös kaupata jos joltain löytyy m50b25 tai m52b28 koneista bimmeriä!
Morjesta! en tiiä onko oikea topicci kysellä, mutta kyselisin vähäsen noista e36:sen tyyppiviosta ja mitä kannattaa tsekkailla kun sellaista menee ostamaan? Saa myös kaupata jos joltain löytyy m50b25 tai m52b28 koneista bimmeriä!
Sorry jos on väärä paikka kysellä
No ne on kaikki väh. 15 v. ikäisiä autoja eli kaiken saa tarkastaa...
Morjesta! en tiiä onko oikea topicci kysellä, mutta kyselisin vähäsen noista e36:sen tyyppiviosta ja mitä kannattaa tsekkailla kun sellaista menee ostamaan? Saa myös kaupata jos joltain löytyy m50b25 tai m52b28 koneista bimmeriä!
Sorry jos on väärä paikka kysellä
kaiken korjaaminen maksaa osta huolettu ennemin kuin loppuun ajettu raato
Eikös kaikki e36 ohjausvaihteet ole vaihtokelposia keskenään?
Ikävästi on pikkunen klappi ratissa kun moottori sammuksissa kokeilee ratista, samaa luokkaa myös tehostin pyöriessäkin. Lisäksi oikealta raidetangon suojakumissa öljyä. Myös ajossa kolahtelee jos kääntää ja sattuu joku sivuttainen "isku/voima" renkaalle. Myös ratti tärisee tietyissä nopeuksissa (mutta ei jarrutukssa).
Oliko M:ssä vai zetassa se progressiviinen välitys? Kun uusi (käytetty) hammastanko pitää kumminkin vaihtaa, niin samalla parempaa alle.
Jos en ihan väärin muista, niin on muuttuva välitys kummassakin, mutta M:n versiossa on silti yhtä hidas ohjaus mitä neekerimalleissa. Zetassa sit nopeempi.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Jos en ihan väärin muista, niin on muuttuva välitys kummassakin, mutta M:n versiossa on silti yhtä hidas ohjaus mitä neekerimalleissa. Zetassa sit nopeempi.
Onko kellään kokemusta e36 farkun takalasien tummennuksesta? Onko minkälainen homma tehdä itse vai jättääkö suosiolla ammattilaisille? Laittakaa liikkeitä jyväskylästä, jossa ootte itse laitattanu kalvot
7852 955 227
bmw 1 140 828 0
-numerot on laatassa ja hammastangon rungossa valettu 7852 501 174 (ZF-numero, samoin kuin tuo ylin).
Eli normi e36:n tehostettu hammasvaihde. Melkein kiinnostais kokeilla tuota compactin/zetan välitystä, mutta tyhmä kysymys, onko tuo pidemmän päälle heikompi kestämään? Etenkin jo keulassa on nytkin jo riittävästi painoa ja auto muutenkin raskaampi kuin edellä mainitut mallit...
Comment