Miten on voiko 316i koneen ilmansaantia parantaa muuten kuin vaparilla? Imutorvi on kutakuinki 70mm ja ilmamassamittarin läpi kulkee ilma huomattavasti pienemmän holen läpi. Saako siihen mistään isompaa massamittaria vai pitääkö tyytyä vaan taas nuoleen näppejään? Ihan vaan huvilseni kyselen että jotain kokeilemisen arvoista tekemistä olisi pajalla
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Byge View PostMiten on voiko 316i koneen ilmansaantia parantaa muuten kuin vaparilla? Imutorvi on kutakuinki 70mm ja ilmamassamittarin läpi kulkee ilma huomattavasti pienemmän holen läpi. Saako siihen mistään isompaa massamittaria vai pitääkö tyytyä vaan taas nuoleen näppejään? Ihan vaan huvilseni kyselen että jotain kokeilemisen arvoista tekemistä olisi pajalla
Comment
-
-
Tuli hommattua Saksasta E36 325 Cabi. Autoa on aika rankasti madallettu. Myyjä sanoi että 60mm. K&W alusta. Kaikki muutokset saksan otteessa.
Kävin tänään jo ennakkoon vähän kyselemässä katsastuskonttorilta, ja sanoi ettei tule menemään läpi. Suomen lainsäädäntö sanoo että max -50mm.
Lisäksi sumareiden pitää olla 25cm maasta ja ajovalojen 50cm.
Mistä nämä mitat otetaan? Valojen keskikohalta, vai alimmasta kohtaa umpiota.
Tällä hetkellä sumarit ovat n. 18-19cm ja ajovalot 46-47cm. Alimmat kohdat siis.
Entä onko kellään heittää mittoja mikä on alkuperäinen pyörän keskiöstä kaaren reunaan? Jotta voisin katsoa paljonko tota on todellisuudessa madallettu.
Onko tässä mitään toivoakaan saada tuolla alustalla tätä autoa suomenkilpiin? Mukana tuli onneksi alkuperäinen msport alustasatsi. Ei vain huvittaisi yhtään ruveta vaihtelemaan eessuntaassun.
Comment
-
-
Originally posted by Mitza View PostTuli hommattua Saksasta E36 325 Cabi. Autoa on aika rankasti madallettu. Myyjä sanoi että 60mm. K&W alusta. Kaikki muutokset saksan otteessa.
Kävin tänään jo ennakkoon vähän kyselemässä katsastuskonttorilta, ja sanoi ettei tule menemään läpi. Suomen lainsäädäntö sanoo että max -50mm.
Lisäksi sumareiden pitää olla 25cm maasta ja ajovalojen 50cm.
Mistä nämä mitat otetaan? Valojen keskikohalta, vai alimmasta kohtaa umpiota.
Tällä hetkellä sumarit ovat n. 18-19cm ja ajovalot 46-47cm. Alimmat kohdat siis.
Entä onko kellään heittää mittoja mikä on alkuperäinen pyörän keskiöstä kaaren reunaan? Jotta voisin katsoa paljonko tota on todellisuudessa madallettu.
Onko tässä mitään toivoakaan saada tuolla alustalla tätä autoa suomenkilpiin? Mukana tuli onneksi alkuperäinen msport alustasatsi. Ei vain huvittaisi yhtään ruveta vaihtelemaan eessuntaassun.
Matalin kohta +8cm, niin ei pitäis olla ongelmaa. Jos ei vieläkään onnistu,niin vaihda konttoria.sigpic
Comment
-
-
Originally posted by zeneg View Post
Osta 328. Tai M3. Tai edes 325.
Kyllähän se tiedettävästi vähentää kulutusta ja lisää konehuoneen näyttävyyttä jos on peltisarjalla ja imupuolen viilauksella moottorin hengittävyyttä parannettu. Tarkoitus myös kiillottaa imusarja ja kansi molemmin puolin vastaamaan toistensa kokoa... Jokseenki oli kyllä arvattavissa tuommonen vastaus...Nykyiset:
520i
Entiset:
316i
520i
Comment
-
-
Originally posted by Byge View PostNo sellainenhan olisi kyllä mukava mutta opiskelijana eipä ole vielä moisiin varallisuutta.
Kyllähän se tiedettävästi vähentää kulutusta ja lisää konehuoneen näyttävyyttä jos on peltisarjalla ja imupuolen viilauksella moottorin hengittävyyttä parannettu. Tarkoitus myös kiillottaa imusarja ja kansi molemmin puolin vastaamaan toistensa kokoa... Jokseenki oli kyllä arvattavissa tuommonen vastaus...
sigpic
Comment
-
-
Originally posted by Byge View PostNo sellainenhan olisi kyllä mukava mutta opiskelijana eipä ole vielä moisiin varallisuutta.
Kyllähän se tiedettävästi vähentää kulutusta ja lisää konehuoneen näyttävyyttä jos on peltisarjalla ja imupuolen viilauksella moottorin hengittävyyttä parannettu. Tarkoitus myös kiillottaa imusarja ja kansi molemmin puolin vastaamaan toistensa kokoa... Jokseenki oli kyllä arvattavissa tuommonen vastaus...______________________
Nykyinen:
Model 3
BMW:t vuodesta 2009:
i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i
Comment
-
-
Originally posted by Mitza View PostTuli hommattua Saksasta E36 325 Cabi. Autoa on aika rankasti madallettu. Myyjä sanoi että 60mm. K&W alusta. Kaikki muutokset saksan otteessa.
Kävin tänään jo ennakkoon vähän kyselemässä katsastuskonttorilta, ja sanoi ettei tule menemään läpi. Suomen lainsäädäntö sanoo että max -50mm.
Lisäksi sumareiden pitää olla 25cm maasta ja ajovalojen 50cm.
Mistä nämä mitat otetaan? Valojen keskikohalta, vai alimmasta kohtaa umpiota.
Tällä hetkellä sumarit ovat n. 18-19cm ja ajovalot 46-47cm. Alimmat kohdat siis.
Entä onko kellään heittää mittoja mikä on alkuperäinen pyörän keskiöstä kaaren reunaan? Jotta voisin katsoa paljonko tota on todellisuudessa madallettu.
Onko tässä mitään toivoakaan saada tuolla alustalla tätä autoa suomenkilpiin? Mukana tuli onneksi alkuperäinen msport alustasatsi. Ei vain huvittaisi yhtään ruveta vaihtelemaan eessuntaassun.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Byge View PostNo sellainenhan olisi kyllä mukava mutta opiskelijana eipä ole vielä moisiin varallisuutta.
Kyllähän se tiedettävästi vähentää kulutusta ja lisää konehuoneen näyttävyyttä jos on peltisarjalla ja imupuolen viilauksella moottorin hengittävyyttä parannettu. Tarkoitus myös kiillottaa imusarja ja kansi molemmin puolin vastaamaan toistensa kokoa... Jokseenki oli kyllä arvattavissa tuommonen vastaus...
Vaparina et tuosta koneesta paria lisäheppaa irti saa. Tällöinkin väännössä häviät. Jos taas saat vaparina oikeasti jotain lisää niin se on vaatinut jo sitten niin paljon rahaa että olisit ostanut jo sen 325:n.
Joten lakkaa haaveksimasta ja osta edes kutosen koneella varustettu.
E: Jotenkin niin esson baarin puheita; "Laitoin vapavirtaussuodattimen, motonetin vapaasti pörisenvänrännin ja karvanopat. Nyt tää jättää jo ämkolmosetkin!"Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
-
Moottori ripustetaan roikkumaan jostain. Sen jälkeen lasketaan apurunko ohjauksineen päivineen alas. Joutuu myös ohjaustehostimen letkut irrottamaan. Kun apurungon on saanu tarpeeksi alas, niin öljypohja irti ja pujottelu pois. Kyllä siinä päivä melkeen menee jos ei oo ennen tehny.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by QUASIMODO View PostOlen tilaamassa KL:stä sedaniin uusia leveitä M-kylkilistoja sekä samalla uusia listoja puskureihin. Onko vaarana, että toiset tulevat kiiltävänä ja toiset mattapintaisella karkeammalla pinnalla? Muistelen, että tästä on ollut jossain treadiissä keskustelua, mutta nyt ei searchilla löytynyt..
Nyt on kyselty KL:stä ja MTT-trading:stä listoja ja infoa on tullut sen verran että M-puskurien listat muuttuvat 95. Mutta miten se on vielä mysteeri.
Autoni on 97 eli kannattako vain valita nämä uudemmat?:thinksigpic
Comment
-
Comment