Mulla E36 Coupessa on M-Sport alusta, josta pidän kovasti, erinomainen ajaa.
Mutta ulkonäöllisistä syistä haluaisin saada perää alemmas, ja mitään pilipali alustasatsia en osta, joten onko madallusjouset ainoa vaihtoehto?
Mikä millimetri määrä on sopiva madallus, ettei kuitenkaan liikaa laske?
Miksi ihmeessä perää alaspäin kun on muutenkin niin keuliva vakiona? Mulla edessä madallusta n. 50mm ja takana n.10mm ja asento omaan silmään ihan sopiva. Vähän voisi olla matalampi, mutta riippuu mitä hakee. Vakiokorkuiset renkaat ei mahtuis edes nyt eteen.
Käytin searchiä jo mutta tuloksetta, eli kilometri näyttö on pimee. Vaivalla näkee juuri ja juuri mitä siellä lukee. Kaikki muut valot mittaristossa toimii samoin myös himmennin. En vielä ole avannut mittaristoa. Polttimot voisi varmaan olla yksi mutta kun searchillä tutkin niin osalla oli nekin ehjät ja kuitenkin oli näyttö pimeenä. Eli mikä on homman nimi ?
Auto on 325 tds sedan -94 manuaali ilmastoinnilla ja raitisilma suodatin pitäisi vaihtaa.. Ei vaan löydy mistään, konehuoneessa vain höyrystin ja puhallin ja hanskalokeron takana joku musta boksi minkä sisällä joku oranssi muovihärpäke mutta ei mahdu kuin raottamaan sitä laatikkoa..
Auto on 325 tds sedan -94 manuaali ilmastoinnilla ja raitisilma suodatin pitäisi vaihtaa.. Ei vaan löydy mistään, konehuoneessa vain höyrystin ja puhallin ja hanskalokeron takana joku musta boksi minkä sisällä joku oranssi muovihärpäke mutta ei mahdu kuin raottamaan sitä laatikkoa..
Viime viikolla multa irtosi taxista syylärin ylävesiletku ja se roiski jäähdytysnestettä ympäri konehuonetta.
Nyt kun sain uudet jäähdytysjärjestelmän osat vaihdettua, ilmeni semmonen vika et auto nykii melkein kokoajan kaasua painettaessa. Itse nykiminen ei ole kovaa, mutta auto tuntuu tehottomalta silloin kun nykii.
Onko jäähdytysnestettä eksynyt kenties ilmamassamittariin, vai missä on vika?
E: Kävin heittämässä pienen kierroksen ilman ilmamassamittaria, mutta nykminen jatkui. Nykiminen loppui noin 2300-2500 RPM.
E2: Vaihdoin tulpat ja huomasin nelospytyn sytkäjohdon olevan huonosti kiinni. Nyt toimii mainiosti.
onko kellään kokemusta noista KL-Varaosien kangasmatoista? Minkälaisethan tuolta tulee ku tuommoset tillaa? :think
Vai mistä noita kangasmattosarjoja kannattaa katella?
Itse olen hakenut useampaankin bemuun marmorilta käytetyn auton uudet kangasmatot (Kyllä.. Tuolla nimellä löytyi).
Hinta samaa luokkaa ja on paikat kiinnityksille ja löytyy BMW-logot
Olen tilaamassa KL:stä sedaniin uusia leveitä M-kylkilistoja sekä samalla uusia listoja puskureihin. Onko vaarana, että toiset tulevat kiiltävänä ja toiset mattapintaisella karkeammalla pinnalla? Muistelen, että tästä on ollut jossain treadiissä keskustelua, mutta nyt ei searchilla löytynyt..
Olen tilaamassa KL:stä sedaniin uusia leveitä M-kylkilistoja sekä samalla uusia listoja puskureihin. Onko vaarana, että toiset tulevat kiiltävänä ja toiset mattapintaisella karkeammalla pinnalla? Muistelen, että tästä on ollut jossain treadiissä keskustelua, mutta nyt ei searchilla löytynyt..
Ainakin normipuskurin listojen pinta muuttuu 8->9/93 siten että uudemmissa on ne karheapintaiset, onko m-kylkilistoja edes kahta eri pintaa ?
Jos listojen haalistumisen takia uudet, niin itse parisen kuukautta sitten laitoin Nanolex Trim Rejuvenatoria listoihin, vieläkin ihan uuden näköiset. Jos ovat ehjät, tämä ei huono vaihtoehto ollenkaan.
______________________ Nykyinen: Model 3
BMW:t vuodesta 2009: i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i
Perus ovikytkimen kysymys taas. Hakua yritin käyttää mutta eipä paljon löytynyt mun hakusanoilla.
Eli apukuskin oven vastakappaleessa korin puolella oleva kytkin toimii heikosti. Satunnaisesti ajon aikana vetelee ikkuna ylös alas liikettä sen 1cm verran.
Satunnaisesti ei nosta lasia ylös kun lyö oven kiinni. Nostaa kun kädellä työntää ovea sisäänpäin. Eli ovikytkin on kulunut.
Tällä forumilla jossain oli kirjoitettu että ei saa pelkkää kytkintä vaan pitäisi tilata koko vastakappale korin puolelle?
Yritin ottaa vastakappaletta korista irit, josko olisi pystynyt jotain tekemään tekohengitykseksi siihen asti kun joskus saisi uuden osan tilattua ja kotiin asti.
Eipä saanut pulttejakaan auki. Toinen lähti suht helposti mutta toinen pultti niin jumissa että parikin T40-avainta hajottanut. Nyt sitten pultti vähän huonossa hapessa eikä saa auki kuin poraamalla.
itellä oli kulahtaneet m-tech listat ja vedin 3- kerrosta motonetin turttlewaxin lista/puskuri -hoitoo niin tuli kuin uudet. ovat pysyneet hyvänä jo pari kk vaikka pesty useamman kerran viikkoon.
Oisko jollain laittaa kuvaa miten radion kehys ja puhaltimen säätöpaneeli tulee kiinni tai millaisella kiinnikkeellä. Oli sen verta outo räpellys tuossa omassa pelissä, että sieltä selvästi puuttuu jotain. Bmwfans.info:sta ei oikein slvinnyt mimmoislla osalla nuo ovat kiinni.
Perus ovikytkimen kysymys taas. Hakua yritin käyttää mutta eipä paljon löytynyt mun hakusanoilla.
Eli apukuskin oven vastakappaleessa korin puolella oleva kytkin toimii heikosti. Satunnaisesti ajon aikana vetelee ikkuna ylös alas liikettä sen 1cm verran.
Satunnaisesti ei nosta lasia ylös kun lyö oven kiinni. Nostaa kun kädellä työntää ovea sisäänpäin. Eli ovikytkin on kulunut.
Tällä forumilla jossain oli kirjoitettu että ei saa pelkkää kytkintä vaan pitäisi tilata koko vastakappale korin puolelle?
Yritin ottaa vastakappaletta korista irit, josko olisi pystynyt jotain tekemään tekohengitykseksi siihen asti kun joskus saisi uuden osan tilattua ja kotiin asti.
Eipä saanut pulttejakaan auki. Toinen lähti suht helposti mutta toinen pultti niin jumissa että parikin T40-avainta hajottanut. Nyt sitten pultti vähän huonossa hapessa eikä saa auki kuin poraamalla.
Hyvä minä, onnistuin ja tein sen taas.
Laita siihen vastakappaleen ympärille nippuside niin että menee kytkimen yli.
Comment