Originally posted by jr66
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		Toinen huomio tuli, eilen ilmatessa. Ilmeisesti toinen vesiventtiilin potikka jumittaa, kun ei apparin puolelta tule kuumaa. Sama jännite tulee molempiin ohjauspinneihin (toki muuttuu säädön mukaan, mutta samassa suhteessa.). Toinen lähtevä letku on kylmä ja toinen kuuma, myös se potikka on kylmän letkun puolella viileä. Löysäsin sitä kylmän letkun liitintä, niin sieltä rupes valumaan nestettä, eli ei ilmaa pitäisi olla.
Eikös nuo jumita ns. "auki" asentoon kun oletuksena venttiili on auki? Koska pienemmällä lämpötilan pyynnillä jännite nousee ja kuumimmalla on melkein nollassa voltit.


 Kun ensimmäinen tehokkaampi auto mulla niin hiukan pihalla vielä näistä tekniikka asioista, mutta rattimiehiä ollaan
							
						
Comment