Kiertovesipumppu on ollut tehtaalta lähtiessä ilmeisesti vain 318tds malleissa.
E: Tai en tiedä, mutta pelkästään niihin tarjoaa tuota pumppusysteemiä.
Liittykö kuvassa oleva pistoke lohkolämmitykseen? Puskurille ei ainakaan tule mitään liittimiä. Elikkäs moottoria haluaisin talvella lämmitellä, sekä sisätila lämmittimen haluaisin kiinni. Sisälle ei tule pistoketta, eikä puskurillekkaan.
Mitä pitäisi tehdä ja mitä ostaa, jotta saan talvella moottorin ja sisätilat lämpimäksi aamuksi?
Attached Files
BMW 318i e36, m40b18
BMW 318i e30, m40b18
BMW 320i e36, m50b25
BMW 520i e34, m20b20 BMW 316i e30, m50b25Turbo BMW 316i e30, m40b16 BMW 540i e39, m62b44 BMW 530D e61, m57d30Tu
Liittykö kuvassa oleva pistoke lohkolämmitykseen? Puskurille ei ainakaan tule mitään liittimiä. Elikkäs moottoria haluaisin talvella lämmitellä, sekä sisätila lämmittimen haluaisin kiinni. Sisälle ei tule pistoketta, eikä puskurillekkaan.
Mitä pitäisi tehdä ja mitä ostaa, jotta saan talvella moottorin ja sisätilat lämpimäksi aamuksi?
Liittyy, eli kuvassa on lohkarin vastus, Defa näköjään, tarvit johtosarjan esim DA460785 ja sisähaarasarjan, esim DA460762
Liittyy, eli kuvassa on lohkarin vastus, Defa näköjään, tarvit johtosarjan esim DA460785 ja sisähaarasarjan, esim DA460762
Kiitoksia eikö siis tuohon defan vastukseen käy muuta kuin juuri nuo defan kalliit johtosarjat?
Ja jos joku tietäisi miksi tuuletin rohisee todella pahasti, puhaltaa lämmintä ja kylmää niinkuin pitääkin?
Sitten vielä miksi koko auto tärähtää ja kuulu pieni kolahdus kun vauhissa painaa kytkimen pohjaan, etenkin 1 ja 2 vaihteilla. Ei aina siis, mutta usein riippuen kuskista/ajotavasta? Kyseessä e36 m50b25, jälkikäteen vaihdetulla tekniikalla
Last edited by Jondezi; 02-09-2013, 00:07.
Reason: Selkeytys
BMW 318i e36, m40b18
BMW 318i e30, m40b18
BMW 320i e36, m50b25
BMW 520i e34, m20b20 BMW 316i e30, m50b25Turbo BMW 316i e30, m40b16 BMW 540i e39, m62b44 BMW 530D e61, m57d30Tu
Kiitoksia eikö siis tuohon defan vastukseen käy muuta kuin juuri nuo defan kalliit johtosarjat?
Ja jos joku tietäisi miksi tuuletin rohisee todella pahasti, puhaltaa lämmintä ja kylmää niinkuin pitääkin?
Sitten vielä miksi koko auto tärähtää ja kuulu pieni kolahdus kun vauhissa painaa kytkimen pohjaan, etenkin 1 ja 2 vaihteilla. Ei aina siis, mutta usein riippuen kuskista/ajotavasta? Kyseessä e36 m50b25, jälkikäteen vaihdetulla tekniikalla
Merkkikohtasia ne on nuo johdot yleensä, voi siihen jonku halpiskopion löytää ja toimiiki ainaki yhen talven ja sit alkaa napsia sähköä kynsille tuosta lämppärin äänestä vois olettaa että puhaltimen moottori alkaa olla tien päässä. Ärsyttävä homma vaihtaa mutta pari kolme tuntia ku varaa aikaa niin menee se kohtuudella.
Vikakoodinluku, Livedata,Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Ainakin 3.2:ssa M3:ssa on tuossa kohti 5 relettä, joista yksi muistaakseni liittyi starttiin jollain lailla...Tosin 3.0-malleissa taisi olla nuo 3 relettä.
Comment