E46 Kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• H3nxu
    replied
    Originally posted by H3nxu View Post
    Onko kaikissa ilmastoiduissa E46 sama lämmityslaitteen etuvastus? Taitaa oma vedellä viimesiään ku alkanut humpata eikä 4 asento toimi ollenkaan.

Numerolla 64116923204 näyttäis olevan omaan muoviin mutta eBaysta tolla numerolla antaa erilaisia?
    Hyvin toimii.

Vanha oli 64116929486 Valeon valmiste ja tilalle laitoin BEHR/Hella 64116923204.

Leave a comment:

• Vildemar
    replied
    Moro!

Mistäs löytäisi e46 coupe faceliftiin ajovalojen kuvut? Schmiedmannilla ei ainakaan ole.

Kuskin penkin puoleinen penkinlämmitin ei myöskään toimi joten pitäisi varmaan uusi vastusmatto (?) hankkia. Mistäs semmoinen ? :think

Leave a comment:

• Nikke-
    replied
    Originally posted by Nikke- View Post
    Kuullostaako kenestäkään tutulta? Oma 330d alko maantieajossa yhtäkkiä nykiä ja tehot hävis :think seuraavalla pysäkille ihmettelemään ja tyhjäkäynti seilas ja kone kävi raskaasti ja täristi. Ei auttanu ku jatkaa matkaa tehot hukasa ja nyki Mutta ennen ku kotia pääsi ni tuntu taas oireet häviävän. täytys käyttää johon pääsä autoa jos jotain selviää..
    Koodit käyty lukemassa.. Viaksi näytti 5. Suutinta joka kerralla muutaman kerran nollattiin ja uus yritys..

Leave a comment:

• RasvaPatti
    replied
    Onko e46 316 pakoputkiston liitokset laipoilla vai sisäkkäin liitoksilla?

Leave a comment:

• H3nxu
    replied
    Originally posted by aikamatkaaja View Post
    Tuleeko bc racing alustasarjoissa koiranluutkin mukana?
    Tulee.

Leave a comment:

• aikamatkaaja
    replied
    Tuleeko bc racing alustasarjoissa koiranluutkin mukana?

Leave a comment:

• eeskoo
    replied
    Originally posted by amfe View Post
    Mikä maadoitus? piuha on konepellin yläreunassa kuskin puolella?(musta paksu piuha) näyttäs olevan toinen pää irti.. voisko sitä kautta purkaa akkua?
    Lämmitettävät tuulilasinpesu-suuttimet, niiden maadoitus melko varmasti

Leave a comment:

• zeeliz
    replied
    Behr jäähdyttimestä

Katselin noita jäähdyttimiä ja noita behrin jäähdyttimistä kaikissa lukee without air conditioning. Monessa taas ei lue mitään. Tiedän että vaihteistolla on väliä jäähdyttimessä mutta onko tuolla ilmastoinnilla merkitystyä? Onko kokemusta ja missä se eroavaisuus näkyy?

Leave a comment:

• janne30
    replied
    Originally posted by Juuso Karimo96 View Post
    Rupes tossa mun autossa palaa airbag valo...
    Sen verran luin, että tunnistin matto olis tyyppivika näissä, mutta mikäs muu vois olla? ja onko mitää jippoa saada toimimaan ilman uutta ''mattoa'':think
    täytyykö käydä nollaamassa sen jälkeen liikkeessä vai saako nollattua itse?:think
    Mulla oli irronnut kuskinpenkin alla olevasta liittimestä joku muovinen pieni ''kampa'' mikä ilmeisesti painaa liittimien metallipinnejä toisiinsa kiinni.
    Eli pienestä se on kiinni...

Leave a comment:

• Tenox
    replied
    Mulla tuon sytytti löysällä olevan akun + kaapeli. Et kannattanee piuhan päässä käyttää.

Leave a comment:

• |foder|
    replied
    Onkos näissä e46 lukkoperä ollut vain M3? Varmaan nelikoissa myös?
    Noita valmiita lukkoperiä ei kovin montaa myynnissä ole niin alkoi mietityttämään josko jostain muusta mallista kävisi koko murikka, esim e36? Jos ei muista käy koko murikka suoraan niin onko sinne mahdollista heittää vaikkapa e36 murikasta lukkoyksikkö e46 perän kuoriin?

Ei vielä kokemusta avoimella perällä talvella, ei varmasti ihan yhtä hyvä etenemään kuin lukolla. Jos jotenkin olisi mahdollista saada lukkoperä nykyiseen toukkaan. Ei kuitenkaan ole budjettia hommata esim. wavetrakkia tms.

Leave a comment:

• Theme
    replied
    soittimen vaihtoa

tekis mieli vaihtaa alkuperäinen kasetti soitin dvd soittimeen oisko jollain antaa hyviä vinkkejä mistä ehtiä.

onko esim tämmönen minkälainen ja käykö suoraan 320d-00 touringiin

Leave a comment:

• Lundersson
    replied
    Lueta vikamuisti

Sen verran luin, että tunnistin matto olis tyyppivika näissä, mutta mikäs muu vois olla? ja onko mitää jippoa saada toimimaan ilman uutta ''mattoa'':think
    täytyykö käydä nollaamassa sen jälkeen liikkeessä vai saako nollattua itse?:think
    Omassa oli turvavyön kiristimen kaapeli taipuuntunut poikki joka antoi valon ja vikakoodin. Uusi tilalle, koodien nollaus jonka jälkeen ei ole syttyillyt omiansa, kopkop.

Leave a comment:

• jukkae
    replied
    Onhan niihin jippoja mutta uutta mattoa tilalle vaan, muut on laitttomia. Voit nollata jos esim inpa löytyy. Tietenkin kannattaahan se vika varmistaa ensin

Leave a comment:

• Juuso Karimo96
    replied

Leave a comment:

Working...
X