Kysy ja vastaa parhaasi mukaan. Aiheena E46 mallisarja.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Kokeilaas nyt tähän uuteen topicciin jos joku osais sanoa jotain... :think
Mikähän vikana kun sigun autossa viitos vaihde ei mene silmään noin 180km/h vauhdissa kaasu pohjassa. Ei mene D:llä SD:llä eikä manuaalisesti. Normaalissa ajossa vaihtaa kyllä ihan normaalisti.
GM tomaatti siis kyseessä...
Kick down ei myöskään aina toimi esim kakkosvaihteella. Kun heittää kaasun pohjaan niin veto loppuu. Tätä esiintyy vain joskus.
Mitkä mahtaa olla E46 330ci vm.2001 manuaali malliin sopivat perät eli mistä muista malleista perä käy tuohon ilman mitään ylimääräisiä kikkailuja? Tietääkseni tuon mallin perän välitys olisi 3.07 korjatkaa jos olen väärässä.
Mitkä mahtaa olla E46 330ci vm.2001 manuaali malliin sopivat perät eli mistä muista malleista perä käy tuohon ilman mitään ylimääräisiä kikkailuja? Tietääkseni tuon mallin perän välitys olisi 3.07 korjatkaa jos olen väärässä.
Katso http://2009.bmwfans.info/, syötät tohon vin dekooderiin autosi runkonumeron 7 viimeistä -> browse parts ja sen jälkeen selaat rear axlesta. Sieltä löytyy remanufactured final drive. Sen osanumeroa klikkaat näet missä autoissa on sama perä.
Mitkä mahtaa olla E46 330ci vm.2001 manuaali malliin sopivat perät eli mistä muista malleista perä käy tuohon ilman mitään ylimääräisiä kikkailuja? Tietääkseni tuon mallin perän välitys olisi 3.07 korjatkaa jos olen väärässä.
Useammasta mallista sopii, jos ei välitys ole oltava juuri sama. Kyllä monesta mallista asennettavissa oleva perä löytyy, mutta välitys vaihtelee moottorin ja vaihdelaatikon mukaan...
[QUOTE=Antti O;3568499]Katso http://2009.bmwfans.info/, syötät tohon vin dekooderiin autosi runkonumeron 7 viimeistä -> browse parts ja sen jälkeen selaat rear axlesta. Sieltä löytyy remanufactured final drive. Sen osanumeroa klikkaat näet missä autoissa on sama perä.
Näyttäis tuon sivun mukaan että ainoastaan cabrioissa ja usa mallin sedanissa ja coupessa olisi tuo 3.07 perä. Eurooppa mallin coupessa olisi 2.93 välitteinen perä. Onko kellään tietoa käykö tuo euroopan coupen perä cabrioon ja kannattaako sitä laittaa sinne??
Useammasta mallista sopii, jos ei välitys ole oltava juuri sama. Kyllä monesta mallista asennettavissa oleva perä löytyy, mutta välitys vaihtelee moottorin ja vaihdelaatikon mukaan...
Onko kokemusta noista vaihdoista? Eikö sen kummiskin pitäisi olla 330 se perä että laipat on saman kokoiset?? Ilmeisesti muissa on eri kokoiset? 323 olisi sama välitys 3.07 mutta en tiedä sitten niistä laipoista..
Onko kokemusta noista vaihdoista? Eikö sen kummiskin pitäisi olla 330 se perä että laipat on saman kokoiset?? Ilmeisesti muissa on eri kokoiset? 323 olisi sama välitys 3.07 mutta en tiedä sitten niistä laipoista..
Itse olen 323:een vaihtanut 325:n perän. 323 i=3.07 ja 325 i=3.15. Tämä vaihto plug & play.
330 välityksiä näkyis olevan i=2,93, i=3.07, i=3.38 ja i=3.64.
Coupe+manuali 330 luettelon mukaan mainitsemasi 3.07.
Vetarin tumpit ja pinionin laippa 330:ssä erilainen kuin muissa.
330 perän swappia:
Eli sain tuossa asenneltua eflexfuelin e46 325cabrioon ja löin tankin täyteen e85 ja kaikki toimi n.250km ja sit "teho katosi" ja ajosta tuli tahmasta ja nykivää ja vikakoodi p0174 ilmestyy uudestaan ja uudestaan
-liitokset tarkastettu
-suuttimet putsattu ja yllätyin paljon niissä oli karstaa
-maf putsattu maf cleanerilla
ja nyt ehkä pieni parannus mutta toiminta aaltoilee että välillä menee ihan normaalisti mut sit taas sama tahmasuus ja nykiminen palaa niin olisiko kellään mitään ideoita mitä tuohon vielä voisi yrittää tehdä ja etanoli pitoisuus oli 66% ja nyt 50% kun 98 sinne lisäilin mutta ongelmat ei muuttunut suuntaan eikä toiseen ja olen yrittänyt googletella ja sen mukaan kaikkea kokeillut mitä löytänyt ja eflefuelille olen soitellut ja kyllä siellä aika vakuuttavasti perusteltiin että laitteessa ei ole vika nii sit tässä ihmetellyt että missä se vika sit oikein on?
Kiitos jo etukäteen vaivannäöstä itsellä ideat loppuivat jo ajat sitten...
Mielenkiinnosta kyselisin, (googlesta yrittänyt tietoa onkia..)
Minkälaisia tyyppivikoja löytyy esimerkiksi 330d vm 00?
Mitä kannattaa erityisesti koeajossa huomata?
Kuinka luotettava on tämä automaatikko loota? Lyhentääkö se lastunmyötä ikää?
Comment