Miten e46 alle menee style 230 vanteet? Et 8x19 et37 235/35 ja taka 9x19 et39 265/30?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Vanne- rengasfit -topic III
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Weilside View PostMiten e46 alle menee style 230 vanteet? Et 8x19 et37 235/35 ja taka 9x19 et39 265/30?
Liian isot renkaat. 225/35 ja 255/30 on paremmat ja nekin hipsii kaariin takana sedanissa ja touringissa.
Comment
-
-
Originally posted by Benni View PostMiten tommoset jr12 18x9 et30 facelift coupen alle? Ja millä rengastuksella näyttäis fiksuimmalta eikä tarvis kaarille tehdä mitään?:thinkE91 320D & E46 320D & E30 325iX & E61 525D
Comment
-
-
Originally posted by Rage_ View PostE46 tulee vaihdossa ja pitäs saada 18"x9.5 et 16 ja 18"x8.5 et 10 vanteet alle. Onko kellään kokemusta et paljon joutuu mankeloimaan kaarta ja millä renkailla mahtuis pyörimään?
Eteen 205-40
Taakse 225-35
Takaa kantit kasaan ja kaarelle kevyt pokkaus/pullistus. Takapuskurin kiinnikkeiden moukarointi. Camberit pultista tappiin. Edessä menee varmaan tommosenaa. Säädettävillä yläpäillä ja muutaman asteen camberilla menee varmaan jo varmasti.
Laillinenhan tuo rengastus ei tule olemaan, mutta sen varmaan tiesitkin.
Comment
-
-
Originally posted by reikku View PostMeneeko e46 alle suoraan 8.5 leveät vanteet missä et15?
Ei mene. Vaatii hirveät venykumit ja kaarien mankeloinnin.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostEi mene. Vaatii hirveät venykumit ja kaarien mankeloinnin.
Edessä 225/40 et 5. Ei manklattu. Jom niin alhaalla kun saa. Että kai mun auto poikkeusVW passat 1.9tdi 4motion
E36 "328" cabrio
Comment
-
-
Originally posted by ooopeee View PostItsellä ainakin takana 255/35 8,5 ja et 15. Ei mankeloitu.
Edessä 225/40 et 5. Ei manklattu. Jom niin alhaalla kun saa. Että kai mun auto poikkeus
On näitä väittäjiä ennenkin täällä nähty. Joku jo vetänyt camberit tappiin ja mankeloinut kaaret ja sitten uusi omistaja sanoo että täysin vakio on, kun ei ole itse tehnyt mitään.
Ei ole hyvä jakaa väärää tietoa totuutena, tulee vaan muille sitten ongelmia kun ei mahdukaan.
Laita ihmeessä autosta kuvia...
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostOn näitä väittäjiä ennenkin täällä nähty. Joku jo vetänyt camberit tappiin ja mankeloinut kaaret ja sitten uusi omistaja sanoo että täysin vakio on, kun ei ole itse tehnyt mitään.
Ei ole hyvä jakaa väärää tietoa totuutena, tulee vaan muille sitten ongelmia kun ei mahdukaan.
Laita ihmeessä autosta kuvia...
Ostin auton pappa vanteilla ja vakio alusta oli paikoillaan. Oletan että camber ei ole myöskään tapissaan
Mahtuu tuomaan vielä pari milliä tuolla renkaalla.
En kehota ketään laittamaan alle näillä mun tiedoilla. Kerron miten itsellä on. Jokainen tehköön päätöksensä itseVW passat 1.9tdi 4motion
E36 "328" cabrio
Comment
-
-
Originally posted by ooopeee View PostOlen tutkinut kaaria. Pokkaus on tallella.
Ostin auton pappa vanteilla ja vakio alusta oli paikoillaan. Oletan että camber ei ole myöskään tapissaan
Mahtuu tuomaan vielä pari milliä tuolla renkaalla.
En kehota ketään laittamaan alle näillä mun tiedoilla. Kerron miten itsellä on. Jokainen tehköön päätöksensä itse
Last edited by mapa; 10-06-2018, 09:24.Vesileikkuu ja laser osia/ Kuvien piirto
Tig hitsausta, myös alumiini
Comment
-
-
Originally posted by mapa View PostOnko nyt laskettu tuo et oikein? Ihmetyttää kun sinun autoosi sopivat ihmeelliset yhdistelmät. Tuossa vertailuksi 8,5x17 et VAIN 24, tulee silti selvästi enemmmän pihalle...
[ATTACH]136608[/ATTACH]
Ei ole vaikea laskea et 25 + 10mm spacer = et 15. (Olettaen että
Vanteidet et luku merkit pitää paikkansa)
Peace.VW passat 1.9tdi 4motion
E36 "328" cabrio
Comment
-
-
Originally posted by ooopeee View Post... Mitä matalemmalle mennään niin sitä sitä sisemmälle vanne menee.
Ei ole vaikea laskea et 25 + 10mm spacer = et 15. (Olettaen että
Vanteidet et luku merkit pitää paikkansa)
Peace.Vesileikkuu ja laser osia/ Kuvien piirto
Tig hitsausta, myös alumiini
Comment
-
-
Originally posted by mapa View PostJos nuo vanteesi ovat alkuperäiset, oikea et on 50. Siihen lyöt kympin spacerin, niin...?
Jos siinä lukee Et25+10mm lättyjä ni o 15??? Vai ootko erimieltä hä! Asiasta kukkaruukkuun niin mahtuu nuo pyörimäön ku ne kerran siellä oE36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
Comment