Kaikissa e46 korimallin 6 koneissa on DISA härpäke, pitääkö paikkansa ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Skunkki^ View PostN- koneiden ristiinsopivuus?
N42B20 taitaa sanoa itsensä irti. Koneenvaihtoa ajatellen mitä vaihtoehtoja tuon tilalle, nuin niinkuin plug'n play?
N46 vissiin taitaisi passaa ihan suoraan, vaiko?
Entä jos aivan hurjaksi mennään, mites N43?
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostAnna olla ja vie purkaamolle.
Lähinnä noita muita N-koneita mietin jotta saisi vähän laajemman skaalan moottorivaihtoehtoihin jossei samanlaista löydy.KIA Optima PHEV
Exät:
520i e28 -- 316 e30 -- 530i M60 e34 -- 318iS e30 -- 732i e23 -- 318iS e36 -- 525i e34 -- 530d Touring e39 -- 320i b25 Touring e30 -- 318i e46 -- 530d Touring e39 -- 330i e91 -- 525i e28
Comment
-
-
Onkos kukaan onnistunut löytää nelikutoseen sopivia pyyhkijänsulkia. Kaikki mitä oon kokeillut jää sieltä oikealta puolen törröttämään ilmaan, eikä asetu lasin myötäisesti. Rungottomiakin kokeillut mutta sama häikkä niissäkin. Eipä toi käytännössä haittaa koska sulka kuitenkin pyyhkiessä toimii oikeen hyvin. Lähinnä vaan ulkonäkö juttu kun sieltä sivulta jää typerästi törröttää.E90 325i
ex. E91 318i
ex. E30 316i
ex. E36 323ti
ex. E46 330ci
Comment
-
-
Originally posted by Kohtuullisesti View PostOnkos kukaan onnistunut löytää nelikutoseen sopivia pyyhkijänsulkia. Kaikki mitä oon kokeillut jää sieltä oikealta puolen törröttämään ilmaan, eikä asetu lasin myötäisesti. Rungottomiakin kokeillut mutta sama häikkä niissäkin. Eipä toi käytännössä haittaa koska sulka kuitenkin pyyhkiessä toimii oikeen hyvin. Lähinnä vaan ulkonäkö juttu kun sieltä sivulta jää typerästi törröttää.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostNo jos mittaat sen vanhan ja ostat lyhyemmän ? Joo, ei pyyhi niin laajalta alueelta mutta elämä on.E90 325i
ex. E91 318i
ex. E30 316i
ex. E36 323ti
ex. E46 330ci
Comment
-
-
Originally posted by Kohtuullisesti View PostOnkos kukaan onnistunut löytää nelikutoseen sopivia pyyhkijänsulkia. Kaikki mitä oon kokeillut jää sieltä oikealta puolen törröttämään ilmaan, eikä asetu lasin myötäisesti. Rungottomiakin kokeillut mutta sama häikkä niissäkin. Eipä toi käytännössä haittaa koska sulka kuitenkin pyyhkiessä toimii oikeen hyvin. Lähinnä vaan ulkonäkö juttu kun sieltä sivulta jää typerästi törröttää.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostOnko siellä nyt oikean mittaiset sulat paikallaan?
No täytyy tutkia vielä että olisko probleeman aiheuttaja jossain muualla kun itse sulissaE90 325i
ex. E91 318i
ex. E30 316i
ex. E36 323ti
ex. E46 330ci
Comment
-
-
Originally posted by Kohtuullisesti View PostNo on.. Tottakai!Viimesimmät jotka nyt kokeilussa on viel ihan nelikutoseen suunnitellut.
No täytyy tutkia vielä että olisko probleeman aiheuttaja jossain muualla kun itse sulissaE30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
-
Originally posted by Kohtuullisesti View PostOnkos kukaan onnistunut löytää nelikutoseen sopivia pyyhkijänsulkia. Kaikki mitä oon kokeillut jää sieltä oikealta puolen törröttämään ilmaan, eikä asetu lasin myötäisesti. Rungottomiakin kokeillut mutta sama häikkä niissäkin. Eipä toi käytännössä haittaa koska sulka kuitenkin pyyhkiessä toimii oikeen hyvin. Lähinnä vaan ulkonäkö juttu kun sieltä sivulta jää typerästi törröttää.
Pysäköintikorkeuttahan voi nostaa näistä arvoista kunhan pyyhkijä ei pääse koskettamaan A-pilaria. Pyyhkijän varren irroittamista akselista kummasti helpottaa pieni ulosvetäjä.
Omassa pirssissä ei hanttarin pyyhkijän pään irtoaminen pysäköntiasennossa muistaakseni edes näy kuskin penkille, pitääpä katsoa. Vaihdoin pyyhkijäkoneiston ja tiivisteitä pari vuotta sitten, silloin tuli paikoitettua suurin piirtein kohdalleen pyyhkijät enkä tuohon pään irtoamiseen ole kiinnittänyt huomiota.
Comment
-
-
N46 moottorista kuuluu kiihdyttäessä kova vinkuna/sähköinen sirinä, todella korkea ääni. Kuuluu autoon sisälle, mutta vielä paremmin jos ajaa vieressä/takana.
Pysähtyessä konepellin alla haisee palaneelle hihnalle.
Myös etenkin isommalta tieltä kaupunkiin tultaessa auto on täysin ponneton alle 3000 kierroksen ja yrittäessä kiihdyttää myös vinkuna kiihtyy. Tuntuu että joku pistäisi pahasti vastaan.
Paikallaan käytellessä/kaasutellessa ääntä ei saa kuuluviin.
Voiko laturi oireilla noin ja pistää vastaan?
En ole vielä ehtinyt autoa tutkimaan, mutta mistähän vikaa kannattaisi alkaa etsimään?
Comment
-
-
330i tourinkiin vetokoukun laitto edessä. Sedanista olen koukkua ostatellut, mutta facebookissa tuli vastaan, että sedanin koukku olisi erilainen mitä touringin?
Irroitettavaa alkuperäistä olen metättänyt ja sellainen sedanin koukkupaketti olisikkin tiiossa, mutta puskuriin en rupea reikää tekemään.E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
Comment