Saako e46 320 vm.01 oilservise laskurin resetoitua ilman mittariston nappia, konehuoneessa ei ole pyöreää liitintä
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 kysymyksiä ja vastauksia X
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by eXon91 View PostSaako e46 320 vm.01 oilservise laskurin resetoitua ilman mittariston nappia, konehuoneessa ei ole pyöreää liitintäe39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by eekolmekyssine View PostAutosta räsähti tuulilasi paskaksi ja ois kiire saada uus ja autohan on e46 touring facelift vm 2001, niin käykö tuulilasi sedanista tai touringista mikä ei ole facelift?Takavetoinen on erinomainen talviauto, kunhan kuljettajalla on kädet.
325d e91 -08 M-Sport, vaimolla 118d e87 -05,
Ex. 316i e46 Sedan -00, 320i touring M-Sport -04
Comment
-
-
Höh, olen luullut että tuo on ihan sadetunnistimen ominaisuus että tuosta: https://photos.smugmug.com/photos/421025977_femzP-L.jpg pitää tuota valintaa liikuttaa jompaan kumpaan suuntaan aina jotta tunnistin menee "päälle" sen jälkeen kun autosta on käynyt virrat pois päältä. Niin se mulla siis toimii, kun kerran tökkää jompaan kumpaan suuntaan niin sitten tunnistaa kyllä hyvin milloin sataa ja milloin ei.E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment
-
-
Originally posted by Wespa View PostHöh, olen luullut että tuo on ihan sadetunnistimen ominaisuus että tuosta: https://photos.smugmug.com/photos/421025977_femzP-L.jpg pitää tuota valintaa liikuttaa jompaan kumpaan suuntaan aina jotta tunnistin menee "päälle" sen jälkeen kun autosta on käynyt virrat pois päältä. Niin se mulla siis toimii, kun kerran tökkää jompaan kumpaan suuntaan niin sitten tunnistaa kyllä hyvin milloin sataa ja milloin ei.Takavetoinen on erinomainen talviauto, kunhan kuljettajalla on kädet.
325d e91 -08 M-Sport, vaimolla 118d e87 -05,
Ex. 316i e46 Sedan -00, 320i touring M-Sport -04
Comment
-
-
Tänäänkin ärsyttävässä pienessä tihkussa ajelin ja kylläpä sais pelata tihkukytkin. Kerran se pyyhkäisee kun ylöspäin rullasta pyöräyttää mutta toista ei tule. Saiskos tuon sadetunnistimen inpalla pois? Entä onko jotain muuta ohjelmaa (for free) netistä saatavilla, jolla sais pieniä muutoksia autoon tehtyä?
Comment
-
-
Originally posted by AnttiJuhani View PostTänäänkin ärsyttävässä pienessä tihkussa ajelin ja kylläpä sais pelata tihkukytkin. Kerran se pyyhkäisee kun ylöspäin rullasta pyöräyttää mutta toista ei tule. Saiskos tuon sadetunnistimen inpalla pois? Entä onko jotain muuta ohjelmaa (for free) netistä saatavilla, jolla sais pieniä muutoksia autoon tehtyä?
Comment
-
-
Ei sillä yksinään tee mitään, se toimii NCS Expertin rinnalla. Kannattaa lukaista jostain asennusohjeet niin saa asennettua kaiken tarpeellisen kerralla. Käytännössä INPA, Ediabas, Winkfp ja NCS Expert niin tulee toimeen. Lisäksi kannattaa tosiaan käyttää tuota NCS Dummya helpottamaan koodausta ja BMW Coding Toolsia datens-filejen helppoon asenteluun.
Comment
-
-
Originally posted by eekolmekyssine View PostSemmosta kyselisin että Mitä kaikkea joutuu purkaan kun ois oikean taka jarruputken vaihto edessä. auton alla kun katsoin niin on todella ahdasta vetää abs yksikköön auton konehuoneeseen. Jarruputki menee myös vasemman tankin sivusta. Auto siis e46 320 touring vm 2001. Muitakin vinkkejä voi kertoa esim onko muut vetäny jatkoliitintä johonkin väliin?
Vaihdoin 318 Touringinn jarruputket yksiköltä taakse kun alkoi tulla nesteet läpi. Katsastusmääräysten mukaan jatkoja ei sallita, mikä sinällään on vähän liioittelua mutta minkäs teet. Kannattaa tehdä vähän tilaa konehuoneeseen löysäämällä putkien kiinnityksen ympäriltä muovikuorinen kotelo ja tietty pohjasta kaikki suojamuovit jne. Putken kiinnikkeiden muovit murenee käsiin jos autolla on ajettu Suomen talvessa joten varaudu joko kehittämään kiinnitykset jotenkin tai tilaa niitä valmiiksi. Putken taivuttelu valmiiksi auttaa (jos vanhan putken saa ehjänä suht muodossa pois), mutta jonkun verran joutuu taivuttelemaan putkea myös asennusvaiheessa mikä on ihan hanurista ja työlästä. Pohjan muotojen ja tankin kiertämisen kanssa saa puuhastella aika kiitettävästi jotta putki asettuu hyvin ja kiinnikkeet saa kiinni. Konehuoneen puolella kannattaa olla huolellinen jotta liitokset pysyy puhtaana ja kiinnitys menee oikealle kierteelle - lopuksi vuotojen tsekkaus siis ehdottomasti. Nosturipaikka olisi helmeä, itsellä ei sitä ollut.
Comment
-
Comment