Mulla palaa yhtäaikaan kolmikko ASC-T (kelt) + CBC (pun) + ABS (kelt). Ohjekirjan mukaan tuo trio tarkottaa että kyseinen ohjausjärjestelmä on rikki ja pitää juosta huoltoon. Mutta kun palavat vain joinakin päivinä muttei aina.
Tuolla logiikalla tilannetta voi toki seurata maailman tappiin.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
MItä lukenu niin voi olla aika iso liuta antureita kyseessä mikä voi aiheuttaa ton. Mutta kysympä niinkin tyhmän kysymyksen että voiko akku aiheuttaa ton valo-trion? Siis se on aika finaalissa, jos teho riittää käynnistämään auton mutta ei kaikille sähkölaitteille?
Akun liian vähäinen varaustaso voi moderneissa autoissa kuten E46 aiheuttaa vaikka minkälaista sähköhäikkää, eli vika voi sinulla olla hyvinkin siinä. Akun lataus täyteen ja vikakoodien nollaus kunnon testerillä niin voi hyvinkin olla että auto on kuin mitään vikaa ei koskaan olisi ollutkaan.
E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP) Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Akun liian vähäinen varaustaso voi moderneissa autoissa kuten E46 aiheuttaa vaikka minkälaista sähköhäikkää, eli vika voi sinulla olla hyvinkin siinä. Akun lataus täyteen ja vikakoodien nollaus kunnon testerillä niin voi hyvinkin olla että auto on kuin mitään vikaa ei koskaan olisi ollutkaan.
E46 1999 328i,
Abs, dsc ja kässäri valo palaa taulussa ja konehuoneen/kabiinin pistokkeista ei pääse inpalla, autocomilla tai carlylla käsiksi. Onko abs yksikkö sökö? Moottorin koodit kun lukaisi niin vika koodia, abs/dsc boxiin ei saa yhteyttä.
Saako uusia tai käytettyjä abs yksiköitä kuinka helposti ja edullisesti vai korjaileeko joku näitä vanhoja?
10.0947-0802.3 Osanumerolla oma yksikkö. Parit purkuautot kyselin läpi, joilla myynnissä yksikkö, mutta parinumeroa eroa, saako sellasen sopimaan? :think
E46 1999 328i,
Abs, dsc ja kässäri valo palaa taulussa ja konehuoneen/kabiinin pistokkeista ei pääse inpalla, autocomilla tai carlylla käsiksi. Onko abs yksikkö sökö? Moottorin koodit kun lukaisi niin vika koodia, abs/dsc boxiin ei saa yhteyttä.
Saako uusia tai käytettyjä abs yksiköitä kuinka helposti ja edullisesti vai korjaileeko joku näitä vanhoja?
10.0947-0802.3 Osanumerolla oma yksikkö. Parit purkuautot kyselin läpi, joilla myynnissä yksikkö, mutta parinumeroa eroa, saako sellasen sopimaan? :think
Osanumeron ei tarvitse olla sama, mutta pitää olla sopiva eli DSC/ASC, neliveto/takaveto ja vuosimalli vaikuttaa.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Vuoden 2004 320d touringiin vaihdeltiin taakse jarruputkia. Auto saatiin nippuun ja katsastettua, mutta heti kohta syttyikin sitten nuo varoitusvalot. INPAlla vikakoodit herjaa jarrupaineanturia 1, että olisi elektroninen vika. Livedata näyttää jarrupiirille 1 n.20bar, kun jarrupiiri 2 on liki nollassa. Offset ykkösellä 10, kun kakkonen lähellä nollaa. Jarrua painamalla ykkösen anturi kuitenkin reagoi samaan tahtiin toisen kanssa. Olisiko kokeillut vaihtaa anturien johdot ristiin, että siirtyyjö vika piirin 2, mutta eipä tuonne taida päästä tekemään mitään ilman jarrunestesäiliön irrottamista.
Eikö se tuo jarrupiiri yksi ole kuitenkin etujarrujen piiri? Olisko onnistuttu rikkomaan tuo jotenkin remontin aikana, vai sattuko vaan sikamainen tuuri?
Comment