Originally posted by hurvana
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46, DSC ja jarrujen varoitusvalot palavat (vika löytyi)
Collapse
X
-
Akun liian vähäinen varaustaso voi moderneissa autoissa kuten E46 aiheuttaa vaikka minkälaista sähköhäikkää, eli vika voi sinulla olla hyvinkin siinä. Akun lataus täyteen ja vikakoodien nollaus kunnon testerillä niin voi hyvinkin olla että auto on kuin mitään vikaa ei koskaan olisi ollutkaan.E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment
-
-
Originally posted by Wespa View PostAkun liian vähäinen varaustaso voi moderneissa autoissa kuten E46 aiheuttaa vaikka minkälaista sähköhäikkää, eli vika voi sinulla olla hyvinkin siinä. Akun lataus täyteen ja vikakoodien nollaus kunnon testerillä niin voi hyvinkin olla että auto on kuin mitään vikaa ei koskaan olisi ollutkaan.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostJa voi olla että akku jopa tarvitsee vaihtaa.Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Mulla oli vanhassa E46:ssa DSC ongelma, mutta siinä oli hiilet loppu siitä pumpun sähkömoottorista, välillä toimi välillä ei.Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
E46 1999 328i,
Abs, dsc ja kässäri valo palaa taulussa ja konehuoneen/kabiinin pistokkeista ei pääse inpalla, autocomilla tai carlylla käsiksi. Onko abs yksikkö sökö? Moottorin koodit kun lukaisi niin vika koodia, abs/dsc boxiin ei saa yhteyttä.
Saako uusia tai käytettyjä abs yksiköitä kuinka helposti ja edullisesti vai korjaileeko joku näitä vanhoja?
10.0947-0802.3 Osanumerolla oma yksikkö. Parit purkuautot kyselin läpi, joilla myynnissä yksikkö, mutta parinumeroa eroa, saako sellasen sopimaan? :think
Comment
-
-
Originally posted by Vuuts View PostE46 1999 328i,
Abs, dsc ja kässäri valo palaa taulussa ja konehuoneen/kabiinin pistokkeista ei pääse inpalla, autocomilla tai carlylla käsiksi. Onko abs yksikkö sökö? Moottorin koodit kun lukaisi niin vika koodia, abs/dsc boxiin ei saa yhteyttä.
Saako uusia tai käytettyjä abs yksiköitä kuinka helposti ja edullisesti vai korjaileeko joku näitä vanhoja?
10.0947-0802.3 Osanumerolla oma yksikkö. Parit purkuautot kyselin läpi, joilla myynnissä yksikkö, mutta parinumeroa eroa, saako sellasen sopimaan? :thinke39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by Vuuts View PostMiten vuosimalli vaikuttaa? Käykö 1999vm autoon 2004vm auton boxi? 10.0960-0820.3 osanumerolla löyty osae39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Vuoden 2004 320d touringiin vaihdeltiin taakse jarruputkia. Auto saatiin nippuun ja katsastettua, mutta heti kohta syttyikin sitten nuo varoitusvalot. INPAlla vikakoodit herjaa jarrupaineanturia 1, että olisi elektroninen vika. Livedata näyttää jarrupiirille 1 n.20bar, kun jarrupiiri 2 on liki nollassa. Offset ykkösellä 10, kun kakkonen lähellä nollaa. Jarrua painamalla ykkösen anturi kuitenkin reagoi samaan tahtiin toisen kanssa. Olisiko kokeillut vaihtaa anturien johdot ristiin, että siirtyyjö vika piirin 2, mutta eipä tuonne taida päästä tekemään mitään ilman jarrunestesäiliön irrottamista.
Eikö se tuo jarrupiiri yksi ole kuitenkin etujarrujen piiri? Olisko onnistuttu rikkomaan tuo jotenkin remontin aikana, vai sattuko vaan sikamainen tuuri?
Comment
-
Comment