Potilas on -05 mallinen 316i ja ongelmana on huohottimen jäätyminen. Ensimmäisen kerran auto hyytyi matkalle tammikuussa ja korjaamokertomus oli tällainen:
Moottorin huohotin mennyt tukkoon/jäätynyt, öljyä tullut ulos venttiilikoneiston kannesta. Moottorin imuilman kokoojaputket ja venttiilikoneiston kansi uusittu.
Ilmeisesti työnsi öljyt samalla myös pakoputkeen, kun kaksi viikkoa korjauksen jälkeen laite ajettiin pajalle moottorin varoitusvalo palaen. Korjauskertomus tällä kertaa:
Katalysaattori mennyt tukkoon. Katalysaattori uusittu.
Nyt vehje on taas pajalla huohottimen jäätymisen takia, tällä kertaa alkoi tuupata paksua savua pakoputkesta ja pysäytettiin tien sivuun.
Onko ongelma yleinen E46 N42B18 mallissa? Tehtaalta on kait hiljakkoin tullut uutta ohjeistusta/osaa ongelmaan. Onko toiveita että tuo saadaan kuntoon?
Moottorin huohotin mennyt tukkoon/jäätynyt, öljyä tullut ulos venttiilikoneiston kannesta. Moottorin imuilman kokoojaputket ja venttiilikoneiston kansi uusittu.
Ilmeisesti työnsi öljyt samalla myös pakoputkeen, kun kaksi viikkoa korjauksen jälkeen laite ajettiin pajalle moottorin varoitusvalo palaen. Korjauskertomus tällä kertaa:
Katalysaattori mennyt tukkoon. Katalysaattori uusittu.
Nyt vehje on taas pajalla huohottimen jäätymisen takia, tällä kertaa alkoi tuupata paksua savua pakoputkesta ja pysäytettiin tien sivuun.
Onko ongelma yleinen E46 N42B18 mallissa? Tehtaalta on kait hiljakkoin tullut uutta ohjeistusta/osaa ongelmaan. Onko toiveita että tuo saadaan kuntoon?
Comment