Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 Madallus?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nevari
    replied
    e46 sedan alustaa

    kallistumassa bc racingin tuotteisiin.. niin mitenkäs tuo katsastus kun PITÄISI olla se mallikohtainen tyypihyväksyntä, vai olenko ihan väärässä?

    ja onko muilla kokemusta tuosta merkistä, vaikuttaa ainakin laadukkaalta ja esim. korkeussäätö ja jousen esijännitys erikseen. kiitos jo etukäteen!

    Leave a comment:


  • jesulapio
    replied
    Joo tein sen mikä ois pitäny heti tehä eli luin nää kaikki forumi viestit, nyt toivottavasti fiksumpi Tulin sellasee tuloksee, et vois ostaa pelkät madaltavat jouset. Totesin vaa ku varusteluetteloa luin, että autossa on "sports suspension settings" eli sportti alusta pitäs olla. Alusta on vaa nii löysä, että varmaa iha lopussa toi alusta, ni typerää varmaa ostaa pelkkiä jousia.

    Ton CupKiti 55/35 todnäk meen saksasta tilamaa. Sen verra ostettu ja kehuttu, ettei ainakaa voi vikaa mennä. Liian laiska säätämää kuitekaa alustaa, ni fiksumpaa ostaa kiinteä. Siinä ilmeisesti muuteki lähes samat iskarit ku msportissa, näin oon ainaki itselle antanut kertoa.

    Kiitos pojille avusta, taisin vihdoi päästä tosta eibach möröstäki joteki kummitteli että ois pakko ostaa se.

    Korjatkaa myös tää väite jos oon väärässä. CupKit sopii sedanille kuten myös coupelle, eli ku se pudottaa sen 55/35 niin todellisuudessa coupelle se on 35/15, ja kun eibachin alustasarjat, jotka sopii ainoastaan coupeeseen sanoo 35/15, niin ne todellisuudessa pudottaa sen 35/15 ? Eli näin ollen cup-kit ja eibach madaltaisi saman verran?
    Last edited by jesulapio; 05-04-2013, 02:42.

    Leave a comment:


  • NokiLeka
    replied
    Originally posted by jesulapio View Post
    Moro taas, vaikeudet jatkuu. Oon päättäny ostaa einbachi sarja. Mietinnässä vaa, että pitäskö olla kiintee vai säädettävä alusta.

    Vaihtoehdot lähinnä Eibach Prostreet-S tai Einbach B12 Sportline

    Itse ottaisin mielummin kiinteän, mutta syystä tai toisesta matalin kiinteä alustasarja jonka eibachilta saa on 35/15, enkä oo iha varma oisko tä riittävä. Sit taas Prostreetissä perän saa korkeimmillaan -40mm mikä kuullostaa mun korvassa hyvin paljolta.

    Oisko kellää lukijalla mahdollisesti jompaa kumpaa alustaa autossa, ni ois kiva nähä vähä kuvia, että mil korkeuksil oikeesti liikutaa.

    Kiitos etukäteen.
    Miksi nimenomaan Eibach, jos kerran se madallus ei riitä? AP:lta löytyy 40/20 sarjaa, K.A.W:lta löytyy muistaakseni 60/40 sarjaa jne. Eli vaihtoehtoja kyllä löytyy. Toiset pudottavat enemmän kuin toiset. Täältä löytyy ketju, nimeltään Auton madallustaulukko, josta löytyy mitat kaaresta navan keskelle eri autoihin ja eri alustoilla. Sieltä voi ihmetellä mittoja.

    Leave a comment:


  • jesulapio
    replied
    Moro taas, vaikeudet jatkuu. Oon päättäny ostaa einbachi sarja. Mietinnässä vaa, että pitäskö olla kiintee vai säädettävä alusta.

    Vaihtoehdot lähinnä Eibach Prostreet-S tai Einbach B12 Sportline

    Itse ottaisin mielummin kiinteän, mutta syystä tai toisesta matalin kiinteä alustasarja jonka eibachilta saa on 35/15, enkä oo iha varma oisko tä riittävä. Sit taas Prostreetissä perän saa korkeimmillaan -40mm mikä kuullostaa mun korvassa hyvin paljolta.

    Oisko kellää lukijalla mahdollisesti jompaa kumpaa alustaa autossa, ni ois kiva nähä vähä kuvia, että mil korkeuksil oikeesti liikutaa.

    Kiitos etukäteen.

    Leave a comment:


  • McBeast
    replied
    Muutaman alustasarjan olen tilannut myös täältä.

    http://fahrwerkebilliger.de/

    Tuntuu toimivan, mutta ebaysta varmaan löytää kaikista poljetuimman hinnan.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎