e46 sedan alustaa
kallistumassa bc racingin tuotteisiin.. niin mitenkäs tuo katsastus kun PITÄISI olla se mallikohtainen tyypihyväksyntä, vai olenko ihan väärässä?
ja onko muilla kokemusta tuosta merkistä, vaikuttaa ainakin laadukkaalta ja esim. korkeussäätö ja jousen esijännitys erikseen. kiitos jo etukäteen!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Madallus?
Collapse
X
-
Joo tein sen mikä ois pitäny heti tehä eli luin nää kaikki forumi viestit, nyt toivottavasti fiksumpiTulin sellasee tuloksee, et vois ostaa pelkät madaltavat jouset. Totesin vaa ku varusteluetteloa luin, että autossa on "sports suspension settings" eli sportti alusta pitäs olla. Alusta on vaa nii löysä, että varmaa iha lopussa toi alusta, ni typerää varmaa ostaa pelkkiä jousia.
Ton CupKiti 55/35 todnäk meen saksasta tilamaa. Sen verra ostettu ja kehuttu, ettei ainakaa voi vikaa mennä. Liian laiska säätämää kuitekaa alustaa, ni fiksumpaa ostaa kiinteä. Siinä ilmeisesti muuteki lähes samat iskarit ku msportissa, näin oon ainaki itselle antanut kertoa.
Kiitos pojille avusta, taisin vihdoi päästä tosta eibach möröstäkijoteki kummitteli että ois pakko ostaa se.
Korjatkaa myös tää väite jos oon väärässä. CupKit sopii sedanille kuten myös coupelle, eli ku se pudottaa sen 55/35 niin todellisuudessa coupelle se on 35/15, ja kun eibachin alustasarjat, jotka sopii ainoastaan coupeeseen sanoo 35/15, niin ne todellisuudessa pudottaa sen 35/15 ? Eli näin ollen cup-kit ja eibach madaltaisi saman verran?Last edited by jesulapio; 05-04-2013, 02:42.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jesulapio View PostMoro taas, vaikeudet jatkuu. Oon päättäny ostaa einbachi sarja. Mietinnässä vaa, että pitäskö olla kiintee vai säädettävä alusta.
Vaihtoehdot lähinnä Eibach Prostreet-S tai Einbach B12 Sportline
Itse ottaisin mielummin kiinteän, mutta syystä tai toisesta matalin kiinteä alustasarja jonka eibachilta saa on 35/15, enkä oo iha varma oisko tä riittävä. Sit taas Prostreetissä perän saa korkeimmillaan -40mm mikä kuullostaa mun korvassa hyvin paljolta.
Oisko kellää lukijalla mahdollisesti jompaa kumpaa alustaa autossa, ni ois kiva nähä vähä kuvia, että mil korkeuksil oikeesti liikutaa.
Kiitos etukäteen.
Leave a comment:
-
-
Moro taas, vaikeudet jatkuu. Oon päättäny ostaa einbachi sarja. Mietinnässä vaa, että pitäskö olla kiintee vai säädettävä alusta.
Vaihtoehdot lähinnä Eibach Prostreet-S tai Einbach B12 Sportline
Itse ottaisin mielummin kiinteän, mutta syystä tai toisesta matalin kiinteä alustasarja jonka eibachilta saa on 35/15, enkä oo iha varma oisko tä riittävä. Sit taas Prostreetissä perän saa korkeimmillaan -40mm mikä kuullostaa mun korvassa hyvin paljolta.
Oisko kellää lukijalla mahdollisesti jompaa kumpaa alustaa autossa, ni ois kiva nähä vähä kuvia, että mil korkeuksil oikeesti liikutaa.
Kiitos etukäteen.
Leave a comment:
-
-
Muutaman alustasarjan olen tilannut myös täältä.
http://fahrwerkebilliger.de/
Tuntuu toimivan, mutta ebaysta varmaan löytää kaikista poljetuimman hinnan.
Leave a comment:
-
Leave a comment: