memebuy23buy

E46 Madallus?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • biglimited
    replied
    Originally posted by ritariässä View Post
    Onko metallihopeinen? Ainakin yksi etukenoinen tullut pari kertaa parin viime viikon aikana vastaan. Jousi takaa poikki jos vinossa?
    Jep titansilber ja aikuinen mies ratissa. Jouset eivät ole poikki, varmistettu nosturilla...

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Originally posted by biglimited View Post
    Oma m-sport cäbi on vakioalustalla selvästi etukenossa. Oikea takakulma jostain syystä reilun sentin vasenta alempana. Onkohan 35/takana vähempi-sarja sopiva vaihtoehto pelkkien jousien vaihtoon? Ts huomaako mitään eroa vakio m-sporttialustaan?
    Onko metallihopeinen? Ainakin yksi etukenoinen tullut pari kertaa parin viime viikon aikana vastaan. Jousi takaa poikki jos vinossa?

    Leave a comment:


  • biglimited
    replied
    Oma m-sport cäbi on vakioalustalla selvästi etukenossa. Oikea takakulma jostain syystä reilun sentin vasenta alempana. Onkohan 35/takana vähempi-sarja sopiva vaihtoehto pelkkien jousien vaihtoon? Ts huomaako mitään eroa vakio m-sporttialustaan?

    Leave a comment:


  • Juuso Karimo96
    replied
    Onko mikään halppis säädettävä alustasarja jäykempi kun alkuperäinen m-sport?:think

    Leave a comment:


  • Antti O
    replied
    Kai tuo alustajuttu on enempi kiinni siitä mitä tahtoo autoonsa, onko se pääasia että saadaan alas oli se sitten millanen hyvänsä ajaa.. vai se ajettavuus kohtuu optiikalla. Itse en edes harkitse coilovereita, vaan olen ajatellut hankkia joko Bilstein/eibach paketin tai H&R cup kitin. Niillä ei varmasti ajettavuus mene pieleen ja säilyy mukavuus kohdallaan.

    Leave a comment:


  • abject
    replied
    Originally posted by Hampsu View Post
    Joskus joku viisas sano että: miksi pilata hyvä auto paskalla alustalla?
    Pätee juuri näihin Ta tekniks jne.. Pinta kova ja 100km/h vauhdissa täysi lulla koko auto.
    Kerralla ostaa hyvän!
    Jälleen myynnin kannaltakin olisi plussaa jos olisi kunnon alusta ,eikä halppista. Ekana tulisi minulle ainakin mieleen joku teini räpellys jos halpaa paskaa löytyisi auton alustasta.
    Samat ajatukset on myös itsellä.

    Ainut ongelmahan esimerkiksi BC Racing alustassa on muutoskatsastuksen mahdollinen mahdottomuus. Näin ollen maksoin 221,50e lapuista, joilla saan katsastettua auton ja tulevaisuudessa laitan alle paremman alustan. Sitähän tää 320d vaatii.

    Saahan näihin muitakin, kuin BC:tä, mutta itse oon mieltynyt tähän merkkiin. Kaveripiirissä hyviä kokemuksia monen auton alta jne.

    Eikä tätä autoa oo tosiaan "jälleenmyynti" mielessä pidetty.

    Mielenkiinnolla odotan kuinka paljon parempi on saman auton alla 500-700e kalliimpi alusta. Tästä tekniksistä ajetaan kuitenkin ensin mehut pihalle eli saattaa mennä useampi kesä.

    Leave a comment:


  • Hampsu
    replied
    Joskus joku viisas sano että: miksi pilata hyvä auto paskalla alustalla?
    Pätee juuri näihin Ta tekniks jne.. Pinta kova ja 100km/h vauhdissa täysi lulla koko auto.
    Kerralla ostaa hyvän!
    Jälleen myynnin kannaltakin olisi plussaa jos olisi kunnon alusta ,eikä halppista. Ekana tulisi minulle ainakin mieleen joku teini räpellys jos halpaa paskaa löytyisi auton alustasta.

    Leave a comment:


  • jukkae
    replied
    Katohan, mikähän perkeleen setti se sit oli, oltiin siinä luulossa että se oli ta tekniksi:think voispa itellekki tommosen tilata ku saa alle kahensadan

    Leave a comment:


  • janne30
    replied
    Originally posted by jukkae View Post
    Mutta sillä säädetään samalla esijännitys eli ei samanlailla kuin ns. Oikein säädettävissä.
    Eikä säädetä.

    Edessä on tolpassa kaks säätöä, alapään kiinnitys korkeutta pystyy säätämään ja toinen säätö on jousen esijännitykselle.

    На фотофайле размещены самые красивые картинки поздравлений с праздниками. Также вы сможете найти и смешные картинки, мемы, приколы и фото знаменитостей.
    Last edited by janne30; 23-07-2014, 14:36.

    Leave a comment:


  • jukkae
    replied
    Originally posted by abject View Post
    TA-technixis näkyi myös olevan korkeussäätö iskarissa, pari vk takaperin moista sovittelin auton alle.

    Itselle laitoin halpissarjan alle, kuvittelin muutoskatsastavani tällä ja kun korkkaa niin BC:tä alle. Eipä tästäkään sen kummemmin huonoa sanottavaa ainakaan vielä ole, aika jäykkähän tuo on mutta toisaalta takapää tippuu herkästi jos perälle viikonlopun mökkiromut nostelee. Tuo korkeussäätö iskarista oli tietty suuri plussa itsessään - enpä tiennyt moista odottaa. Takapään iskareissa ei mitään säätöä.

    221,50e kotiin kannettuna koiranluineen.
    Mutta sillä säädetään samalla esijännitys eli ei samanlailla kuin ns. Oikein säädettävissä.

    Leave a comment:


  • Antti O
    replied
    Pro kitin pitäis laskea vaan 25-30mm? Ei pitäs raapia mihinkään..
    Ja siis juu, käyttöautosta mulla kysymys ja pitäisi sitä saada hieman ylemmäs.



    Harkitsin tuota, tai sitten h&r comfort cup kittiä.

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Originally posted by Antti O View Post
    Nyt on alla eibach sportline -50/25mm alusta e46 sedanissa. On ehkä omaan makuun turhan matala. Onko foorumilaisilla kokemuksia H&R cup kit (comfort version) alustasta?
    Madallusta lupaa 35/20mm mikä olisi varmaan aika passeli.

    http://www.sportfahrwerk-billiger.de...24749_171.html
    itte väänsin cabrioon pro-kitin ja laski riittävästi, jopa pikkuriikkisen vähempikin olis riittänyt, koska kaupunkien hidastetöyssyihinkin tällä pahimmillaan saa raapaistua.

    Välillä ihan oikeesti ihmettelen miten äijät vetelee päivittäiset ajonsa noilla +60-80mm madaltavilla:think

    Leave a comment:


  • Hemu__
    replied
    Ta-Tekki on alustana mielestäni pintakova, mutta kuitenkin "löysä" ei sovi omiin mieltymyksiini ollenkaan...

    Leave a comment:


  • abject
    replied
    Originally posted by McBeast View Post
    Kannattaa kysellä myös K-Sportilta. Itsellä oli E46 avossa K-Sportin sarja omilla jousijäykkyyksillä ja olin tyytyväinen. Muistaakseni mukana tuli ihan TÜV dokumenttikin. Osan sarjoista maahantuoja on hyväksyttänyt VTT:lläkin.

    Kyllähän tuo mukavanakin pysyy, kun auton korkeutta säädetään iskarista, eikä jousen säätöön tarvitse koskea, kuten noissa halpissarjoissa.
    TA-technixis näkyi myös olevan korkeussäätö iskarissa, pari vk takaperin moista sovittelin auton alle.

    Itselle laitoin halpissarjan alle, kuvittelin muutoskatsastavani tällä ja kun korkkaa niin BC:tä alle. Eipä tästäkään sen kummemmin huonoa sanottavaa ainakaan vielä ole, aika jäykkähän tuo on mutta toisaalta takapää tippuu herkästi jos perälle viikonlopun mökkiromut nostelee. Tuo korkeussäätö iskarista oli tietty suuri plussa itsessään - enpä tiennyt moista odottaa. Takapään iskareissa ei mitään säätöä.

    221,50e kotiin kannettuna koiranluineen.
    Last edited by abject; 23-07-2014, 06:52. Reason: Hinnan tarkistus

    Leave a comment:


  • McBeast
    replied
    Originally posted by Hemu__ View Post
    Voi olla, että löytyy jo tästä threadista, mutta upataan vähäsen...

    Hakusessa e46 touring 330d vm-05 sopiva coilisetti joka olisi täysin hyväksytty, bc racing ei tällöin vissiin tule kyseeseen?

    Vanteet tulee olemaan luokkaa

    Etu 18x9,5 et n.30 @ 225/35
    Taka 18x10 et 30 @ 235/35

    Elikkä aikas kaarelle tulee mutta onkohan mitään mahdollisuuksia saada pidettyä auto coilisetillä vielä jotenkuten "mukavana" ettei tarttis mitään älytöntä kivirekeä tehdä?

    Tarkoitus olisi kuitenkin laskea autoa suht tonttiin, joka karsii osan coiliseteistä pois joissa on vain n.30mm säätövara.

    Mikähän olisi minulle se "oikea" sarja? :think
    Kannattaa kysellä myös K-Sportilta. Itsellä oli E46 avossa K-Sportin sarja omilla jousijäykkyyksillä ja olin tyytyväinen. Muistaakseni mukana tuli ihan TÜV dokumenttikin. Osan sarjoista maahantuoja on hyväksyttänyt VTT:lläkin.

    Kyllähän tuo mukavanakin pysyy, kun auton korkeutta säädetään iskarista, eikä jousen säätöön tarvitse koskea, kuten noissa halpissarjoissa.

    Leave a comment:

Working...
X