Originally posted by ritariässä
View Post
E46 Madallus?
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by biglimited View PostOma m-sport cäbi on vakioalustalla selvästi etukenossa. Oikea takakulma jostain syystä reilun sentin vasenta alempana. Onkohan 35/takana vähempi-sarja sopiva vaihtoehto pelkkien jousien vaihtoon? Ts huomaako mitään eroa vakio m-sporttialustaan?
Leave a comment:
-
-
Oma m-sport cäbi on vakioalustalla selvästi etukenossa. Oikea takakulma jostain syystä reilun sentin vasenta alempana. Onkohan 35/takana vähempi-sarja sopiva vaihtoehto pelkkien jousien vaihtoon? Ts huomaako mitään eroa vakio m-sporttialustaan?
Leave a comment:
-
-
Onko mikään halppis säädettävä alustasarja jäykempi kun alkuperäinen m-sport?:think
Leave a comment:
-
-
Kai tuo alustajuttu on enempi kiinni siitä mitä tahtoo autoonsa, onko se pääasia että saadaan alas oli se sitten millanen hyvänsä ajaa.. vai se ajettavuus kohtuu optiikalla. Itse en edes harkitse coilovereita, vaan olen ajatellut hankkia joko Bilstein/eibach paketin tai H&R cup kitin. Niillä ei varmasti ajettavuus mene pieleen ja säilyy mukavuus kohdallaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Hampsu View PostJoskus joku viisas sano että: miksi pilata hyvä auto paskalla alustalla?
Pätee juuri näihin Ta tekniks jne.. Pinta kova ja 100km/h vauhdissa täysi lulla koko auto.
Kerralla ostaa hyvän!
Jälleen myynnin kannaltakin olisi plussaa jos olisi kunnon alusta ,eikä halppista. Ekana tulisi minulle ainakin mieleen joku teini räpellys jos halpaa paskaa löytyisi auton alustasta.
Ainut ongelmahan esimerkiksi BC Racing alustassa on muutoskatsastuksen mahdollinen mahdottomuus. Näin ollen maksoin 221,50e lapuista, joilla saan katsastettua auton ja tulevaisuudessa laitan alle paremman alustan. Sitähän tää 320d vaatii.
Saahan näihin muitakin, kuin BC:tä, mutta itse oon mieltynyt tähän merkkiin. Kaveripiirissä hyviä kokemuksia monen auton alta jne.
Eikä tätä autoa oo tosiaan "jälleenmyynti" mielessä pidetty.
Mielenkiinnolla odotan kuinka paljon parempi on saman auton alla 500-700e kalliimpi alusta. Tästä tekniksistä ajetaan kuitenkin ensin mehut pihalle eli saattaa mennä useampi kesä.
Leave a comment:
-
-
Joskus joku viisas sano että: miksi pilata hyvä auto paskalla alustalla?
Pätee juuri näihin Ta tekniks jne.. Pinta kova ja 100km/h vauhdissa täysi lulla koko auto.
Kerralla ostaa hyvän!
Jälleen myynnin kannaltakin olisi plussaa jos olisi kunnon alusta ,eikä halppista. Ekana tulisi minulle ainakin mieleen joku teini räpellys jos halpaa paskaa löytyisi auton alustasta.
Leave a comment:
-
-
Katohan, mikähän perkeleen setti se sit oli, oltiin siinä luulossa että se oli ta tekniksi:think voispa itellekki tommosen tilata ku saa alle kahensadan
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jukkae View PostMutta sillä säädetään samalla esijännitys eli ei samanlailla kuin ns. Oikein säädettävissä.
Edessä on tolpassa kaks säätöä, alapään kiinnitys korkeutta pystyy säätämään ja toinen säätö on jousen esijännitykselle.
На фотофайле размещены самые красивые картинки поздравлений с праздниками. Также вы сможете найти и смешные картинки, мемы, приколы и фото знаменитостей.Last edited by janne30; 23-07-2014, 14:36.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by abject View PostTA-technixis näkyi myös olevan korkeussäätö iskarissa, pari vk takaperin moista sovittelin auton alle.
Itselle laitoin halpissarjan alle, kuvittelin muutoskatsastavani tällä ja kun korkkaa niin BC:tä alle. Eipä tästäkään sen kummemmin huonoa sanottavaa ainakaan vielä ole, aika jäykkähän tuo on mutta toisaalta takapää tippuu herkästi jos perälle viikonlopun mökkiromut nostelee. Tuo korkeussäätö iskarista oli tietty suuri plussa itsessään - enpä tiennyt moista odottaa. Takapään iskareissa ei mitään säätöä.
221,50e kotiin kannettuna koiranluineen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Antti O View PostNyt on alla eibach sportline -50/25mm alusta e46 sedanissa. On ehkä omaan makuun turhan matala. Onko foorumilaisilla kokemuksia H&R cup kit (comfort version) alustasta?
Madallusta lupaa 35/20mm mikä olisi varmaan aika passeli.
http://www.sportfahrwerk-billiger.de...24749_171.html
Välillä ihan oikeesti ihmettelen miten äijät vetelee päivittäiset ajonsa noilla +60-80mm madaltavilla:think
Leave a comment:
-
-
Ta-Tekki on alustana mielestäni pintakova, mutta kuitenkin "löysä" ei sovi omiin mieltymyksiini ollenkaan...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by McBeast View PostKannattaa kysellä myös K-Sportilta. Itsellä oli E46 avossa K-Sportin sarja omilla jousijäykkyyksillä ja olin tyytyväinen. Muistaakseni mukana tuli ihan TÜV dokumenttikin. Osan sarjoista maahantuoja on hyväksyttänyt VTT:lläkin.
Kyllähän tuo mukavanakin pysyy, kun auton korkeutta säädetään iskarista, eikä jousen säätöön tarvitse koskea, kuten noissa halpissarjoissa.
Itselle laitoin halpissarjan alle, kuvittelin muutoskatsastavani tällä ja kun korkkaa niin BC:tä alle. Eipä tästäkään sen kummemmin huonoa sanottavaa ainakaan vielä ole, aika jäykkähän tuo on mutta toisaalta takapää tippuu herkästi jos perälle viikonlopun mökkiromut nostelee. Tuo korkeussäätö iskarista oli tietty suuri plussa itsessään - enpä tiennyt moista odottaa. Takapään iskareissa ei mitään säätöä.
221,50e kotiin kannettuna koiranluineen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Hemu__ View PostVoi olla, että löytyy jo tästä threadista, mutta upataan vähäsen...
Hakusessa e46 touring 330d vm-05 sopiva coilisetti joka olisi täysin hyväksytty, bc racing ei tällöin vissiin tule kyseeseen?
Vanteet tulee olemaan luokkaa
Etu 18x9,5 et n.30 @ 225/35
Taka 18x10 et 30 @ 235/35
Elikkä aikas kaarelle tulee mutta onkohan mitään mahdollisuuksia saada pidettyä auto coilisetillä vielä jotenkuten "mukavana" ettei tarttis mitään älytöntä kivirekeä tehdä?
Tarkoitus olisi kuitenkin laskea autoa suht tonttiin, joka karsii osan coiliseteistä pois joissa on vain n.30mm säätövara.
Mikähän olisi minulle se "oikea" sarja? :think
Kyllähän tuo mukavanakin pysyy, kun auton korkeutta säädetään iskarista, eikä jousen säätöön tarvitse koskea, kuten noissa halpissarjoissa.
Leave a comment:
-
Leave a comment: