E46 Madallus?
Collapse
X
-
Itsellä jäi vähän bilsteinin b4 ja h&r:n madallusjousilla tuo auto keulimaan niin ajattelin, että korjaan tilanteen madaltavilla jousilautasilla kun muistin että niitäkin on olemassa. Schmiedmannilla näytti kuitenkin olevan aika kova hinta ja ebay:sta en ainakaan ensisilmäyksellä löytänyt (voi olla että en löytänyt vain oikeaa hakusanaa...) niin onkos joku tuommoisia ostanut/tietää olevan myynnissä jossain inhimilliseen hintaan?
-
-
Mitenkähän tommonen 55/35 setti mahtaa sopia 18" vanteiden kanssa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by astars View Post
Leave a comment:
-
-
Noniin! Nyt olis vihdoin tuo Ta-Technix alusta alla ja säädöt ihan tapissa edessä ja takanatosin eestä saa viel apujouset pois jos haluu mut näillä mennää nyt aluks... kuvii löytyy albumista ennen ja jälkeen jos kiinnostaa
Leave a comment:
-
-
Tai sitten kiertää mutterin melkein auki kun auto on vielä pyörillään.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Juu50 View Postvanhoista tolpista vaan yläpäät irti ja uusiin kiinni. Uusissa tolpissa muistaakseni uudet mutterit mukana, kannattaa niitä käyttää. Eli vanhasta jousipuristimilla jousi länään ja pulttipyssyllä paukutat ylämutterin auki. Coilien kanssa kannattaa ruuvata säädöt ala-asentoon niin ei tarvi niitä puristaa kun yläpäät laittaa kiinni.
PS.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mixoo View PostNoni sain itsekkin vihdoin ostettua tuota säädettävää ta-technix alustaa
vähä kuitenki kyselen ku ei ole ennen noita tolppia vaiheltu niin miten menee kun ei noita uusia yläpään osia tullut ostettua, niin saanko vanhat laitettua helpostikkin uusien kanssa? Pitääkö avaa tuo uusi tolppa ja laittaa se yläpää jotenkin sinne väliin vai miten? Sori vähä tyhmäkysymys mutta en ole kerennyt tutkimaan vielä asiaa... :/
Leave a comment:
-
-
Noni sain itsekkin vihdoin ostettua tuota säädettävää ta-technix alustaa
vähä kuitenki kyselen ku ei ole ennen noita tolppia vaiheltu niin miten menee kun ei noita uusia yläpään osia tullut ostettua, niin saanko vanhat laitettua helpostikkin uusien kanssa? Pitääkö avaa tuo uusi tolppa ja laittaa se yläpää jotenkin sinne väliin vai miten? Sori vähä tyhmäkysymys mutta en ole kerennyt tutkimaan vielä asiaa... :/
Leave a comment:
-
-
weitec jouset -40mm
Nonni!!! Jouset tuli Saksasta noin vajaassa kolmessa viikossa tilauksesta.
Nyt sain sitten asenneltua jouset paikalleen. Oli vaan niin saatanan ruostunut toi iskarinkiristäjän pultti, ettei meinannu vehkeissä teho riittää. Mutta selvittiin kuitenkin voittajina maaliin ja itse olen lopputulokseen tyytyväinen. WD-40 oli taas maineensa veroista.
Kaaren etäisyys keskiöstä asettui molemmin puolin muistaakseni 34 pilkku jotain cm:iin. Keula itsessään putosi noin 2 cm.
Auto on vielä ajettava ja keulimis-efekti poistui ainakin omasta mielestäni
EDIT: Ja kyseessähän oli m-sport alusta
Ennen-Jälkeen
Ennen-Jälkeen
Last edited by KmO; 09-02-2014, 19:20.
Leave a comment:
-
-
330i touring m-sport alusta 316i sedaniin?
Meneeköhän paikoilleen ja miltäköhän saa auton näyttämään?
Leave a comment:
-
-
Tässä on nyt pari viikkoa madeltu H&R -35/20 setti alla. Haittaa omaa arkikäyttöä vähä liikaa, joten takas taivaita kohti on ajatus nostaa autoa. Haluaisin kuitenki keulaan ~20mm madalluksen vakioon nähden. M-Tech/M-Sport/tms. jousia ei tunnu käytettynä löytyvän (saa tarjota, ostoilmoituskin on), oisko muita samaa luokkaa tiputtavia vaihtoehtoja? Uusien alkuperästen hinta on kyllä vielä kyselemättä (kai niitä saa vielä nykyisin?)...
Niin se autohan on tuo 320dA Touring 2004
Ja käykö muuten esim. 330 jouset näihin, eli mikä on ero 6-syl ja 4-syl jousissa, tai käviskö esim. Coupen jouset tuohon 20mm keulan tiputukseen?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Enter View Postnyt on tilattu, ebayneitsyys meni, jännittää että tuleeko nuo laisinkaan vai meniko miljoonani hukkaanVielä H&R:n jousia ootellaan ni sit voi laittaa alle
Leave a comment:
-
Leave a comment: