memebuy23buy

E46 Madallus?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Anz0r
    replied
    Itsellä jäi vähän bilsteinin b4 ja h&r:n madallusjousilla tuo auto keulimaan niin ajattelin, että korjaan tilanteen madaltavilla jousilautasilla kun muistin että niitäkin on olemassa. Schmiedmannilla näytti kuitenkin olevan aika kova hinta ja ebay:sta en ainakaan ensisilmäyksellä löytänyt (voi olla että en löytänyt vain oikeaa hakusanaa...) niin onkos joku tuommoisia ostanut/tietää olevan myynnissä jossain inhimilliseen hintaan?

    Leave a comment:


  • protoni
    replied
    Oikein mainiosti.

    Leave a comment:


  • Rivikuus
    replied
    Mitenkähän tommonen 55/35 setti mahtaa sopia 18" vanteiden kanssa?

    Leave a comment:


  • MarQu
    replied
    ai ai. On se nättiä kun on kunnon pelit ja pensselit.

    Leave a comment:


  • astars
    replied
    Narumpaa kumia ja camberin säätöö vaille

    Leave a comment:


  • mixoo
    replied
    Noniin! Nyt olis vihdoin tuo Ta-Technix alusta alla ja säädöt ihan tapissa edessä ja takana tosin eestä saa viel apujouset pois jos haluu mut näillä mennää nyt aluks... kuvii löytyy albumista ennen ja jälkeen jos kiinnostaa

    Leave a comment:


  • NokiLeka
    replied
    Tai sitten kiertää mutterin melkein auki kun auto on vielä pyörillään.

    Leave a comment:


  • astars
    replied
    Originally posted by Juu50 View Post
    vanhoista tolpista vaan yläpäät irti ja uusiin kiinni. Uusissa tolpissa muistaakseni uudet mutterit mukana, kannattaa niitä käyttää. Eli vanhasta jousipuristimilla jousi länään ja pulttipyssyllä paukutat ylämutterin auki. Coilien kanssa kannattaa ruuvata säädöt ala-asentoon niin ei tarvi niitä puristaa kun yläpäät laittaa kiinni.
    Juurikin näin. Ja jos ei pulttipyssyä satu jostain syystä omistamaan niin lukkopihdeillä harson kanssa iskarin varresta kiinni ja räikällä auki, toimii ihan yhtä hyvin...

    PS.

    Leave a comment:


  • Juu50
    replied
    Originally posted by mixoo View Post
    Noni sain itsekkin vihdoin ostettua tuota säädettävää ta-technix alustaa
    vähä kuitenki kyselen ku ei ole ennen noita tolppia vaiheltu niin miten menee kun ei noita uusia yläpään osia tullut ostettua, niin saanko vanhat laitettua helpostikkin uusien kanssa? Pitääkö avaa tuo uusi tolppa ja laittaa se yläpää jotenkin sinne väliin vai miten? Sori vähä tyhmäkysymys mutta en ole kerennyt tutkimaan vielä asiaa... :/
    vanhoista tolpista vaan yläpäät irti ja uusiin kiinni. Uusissa tolpissa muistaakseni uudet mutterit mukana, kannattaa niitä käyttää. Eli vanhasta jousipuristimilla jousi länään ja pulttipyssyllä paukutat ylämutterin auki. Coilien kanssa kannattaa ruuvata säädöt ala-asentoon niin ei tarvi niitä puristaa kun yläpäät laittaa kiinni.

    Leave a comment:


  • mixoo
    replied
    Noni sain itsekkin vihdoin ostettua tuota säädettävää ta-technix alustaa
    vähä kuitenki kyselen ku ei ole ennen noita tolppia vaiheltu niin miten menee kun ei noita uusia yläpään osia tullut ostettua, niin saanko vanhat laitettua helpostikkin uusien kanssa? Pitääkö avaa tuo uusi tolppa ja laittaa se yläpää jotenkin sinne väliin vai miten? Sori vähä tyhmäkysymys mutta en ole kerennyt tutkimaan vielä asiaa... :/

    Leave a comment:


  • KmO
    replied
    weitec jouset -40mm

    Nonni!!! Jouset tuli Saksasta noin vajaassa kolmessa viikossa tilauksesta.

    Nyt sain sitten asenneltua jouset paikalleen. Oli vaan niin saatanan ruostunut toi iskarinkiristäjän pultti, ettei meinannu vehkeissä teho riittää. Mutta selvittiin kuitenkin voittajina maaliin ja itse olen lopputulokseen tyytyväinen. WD-40 oli taas maineensa veroista.
    Kaaren etäisyys keskiöstä asettui molemmin puolin muistaakseni 34 pilkku jotain cm:iin. Keula itsessään putosi noin 2 cm.

    Auto on vielä ajettava ja keulimis-efekti poistui ainakin omasta mielestäni
    EDIT: Ja kyseessähän oli m-sport alusta

    Ennen-Jälkeen



    Ennen-Jälkeen
    Last edited by KmO; 09-02-2014, 19:20.

    Leave a comment:


  • McBeast
    replied
    Originally posted by ärde View Post
    Meneeköhän paikoilleen ja miltäköhän saa auton näyttämään?
    Pitäs mennä. 4 ja 6 koneiden erot on jousien jäykkyydessä. Näin ainakin aftermarket madallussatsit jne.

    M3:t sitten erikseen.

    Leave a comment:


  • ärde
    replied
    330i touring m-sport alusta 316i sedaniin?

    Meneeköhän paikoilleen ja miltäköhän saa auton näyttämään?

    Leave a comment:


  • macro
    replied
    Tässä on nyt pari viikkoa madeltu H&R -35/20 setti alla. Haittaa omaa arkikäyttöä vähä liikaa, joten takas taivaita kohti on ajatus nostaa autoa. Haluaisin kuitenki keulaan ~20mm madalluksen vakioon nähden. M-Tech/M-Sport/tms. jousia ei tunnu käytettynä löytyvän (saa tarjota, ostoilmoituskin on), oisko muita samaa luokkaa tiputtavia vaihtoehtoja? Uusien alkuperästen hinta on kyllä vielä kyselemättä (kai niitä saa vielä nykyisin?)...

    Niin se autohan on tuo 320dA Touring 2004

    Ja käykö muuten esim. 330 jouset näihin, eli mikä on ero 6-syl ja 4-syl jousissa, tai käviskö esim. Coupen jouset tuohon 20mm keulan tiputukseen?

    Leave a comment:


  • Anz0r
    replied
    Originally posted by Enter View Post
    nyt on tilattu, ebayneitsyys meni, jännittää että tuleeko nuo laisinkaan vai meniko miljoonani hukkaan
    Mun kepit tuli tänää, eli jos tilasit samasta puljusta ni voit olla varovaisen toiveikas Vielä H&R:n jousia ootellaan ni sit voi laittaa alle

    Leave a comment:

Working...
X