Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 Madallus?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NokiLeka
    replied
    Originally posted by KalmanKalpea View Post
    Semmosta tiedustelisin jotta miten matalina ootte E46:sia käyttäneet leimalla? Elikkäs kaaresta napaan mittoja esim, ite tässä arvuutellu jotta joutuukohan hiukan nostamaan ennenkuin kehtaa konttorille. :think
    Mulla merkattu otteeseen edessä 330mm ja takana 310mm.

    Leave a comment:


  • KalmanKalpea
    replied
    Semmosta tiedustelisin jotta miten matalina ootte E46:sia käyttäneet leimalla? Elikkäs kaaresta napaan mittoja esim, ite tässä arvuutellu jotta joutuukohan hiukan nostamaan ennenkuin kehtaa konttorille. :think

    Leave a comment:


  • Formier
    replied
    Hyvä tietää! Mahtaisko mennä noilla jousilla kun näyttäs olevan tolla 330d:llä vajaa 300kg enempi painoo kuin tuolla 1.8 pikkubensalla?:think

    Leave a comment:


  • JMTN
    replied
    Originally posted by Formier View Post

    Ajattelin iskee alle http://www.autotuning.fi/coilover-46...805-p-300.html Kyseisen satsin. Onko kenelläkään kyseisistä JOMeista kokemuksia?
    On 40tkm takana ja viellä öljyt pysyneet oikealla puolella iskaria. Jouset on aivan liian löysät 3,0d alle, mutta bc racingiltä jäykempää jousta vain.

    Leave a comment:


  • Formier
    replied
    Moro iteltä meni edestä iskarit kats. vuoks vaihtoon. Alla täl hetkellä tuikituntematon madallusjousisarja. Pikku fundeeraamisen jälkeen tuntuu järkevimmältä vaihtaa koko paska kerralla samaan rahaan.

    Ajattelin iskee alle http://www.autotuning.fi/coilover-46...805-p-300.html Kyseisen satsin. Onko kenelläkään kyseisistä JOMeista kokemuksia?

    Leave a comment:


  • finark
    replied
    Auto -00 330D touring. Weitec 40/30 jouset, edessä TA-technix Sport iskarit (tarkoitettu madallusjousille ja lyhennetyt), lisänä madaltavat jousilautaset. Takana huonontien pohjaanlyöntikumet hieman korottamassa ja normi Sash iskarit. Tällä setupilla saadaan REILU madallus ja miellyttävä ajettavuus! Kantaa jopa lastia hyvin. Seuraillaan miten pelaa pitemmän päälle...

    Leave a comment:


  • viiskaksnolla
    replied
    Mikä olis paras vaihtoehto madallukseen pelkillä jousilla BMW E46 compact 320TD, jotta auto madaltuu selkeesti ja jäisi vaateriin ja olis ilman "kivireki" efektiä? Laittakaas omista E46 "vompateista" kuvia madallus vietereillä+eri rengastuksilla 18" tai 19" . Vanne+rengaspakettina itselleni tulossa 19" setti.

    Leave a comment:


  • Anz0r
    replied
    Originally posted by maajussi93 View Post
    Ok kiitos, arvelinki kans noita h&r jousia, mistä sä ostit ne jouset?
    Iskareista en tiedä onko edellinen omistaja vaihtanut, mutta tuntuu vielä aivan hyviltä ajaa..
    Omat tuli ebaysta saksasta eli kannattaa sieltä selata, hintaa oli alle 150€ kotiovelle...

    Leave a comment:


  • maajussi93
    replied
    Ok kiitos, arvelinki kans noita h&r jousia, mistä sä ostit ne jouset?
    Iskareista en tiedä onko edellinen omistaja vaihtanut, mutta tuntuu vielä aivan hyviltä ajaa..

    Leave a comment:


  • Anz0r
    replied
    Originally posted by maajussi93 View Post
    Kannattaasko ostaa vaan pelekät madallus jouset, kun e46:sessa sedanissa on 225/35 18" vanteet ja minkälaiset jouset ettei olis aivan kivireki? Autolla ajetaan myös talvella..
    Itsellä h&r:n jouset, voin varauksetta suositella niitä. Madalluksia löytyy ainakin kahdenlaista: 35/20 ja 55/35, itsellä näistä tuo ensimmäinen vähemmän madaltava vaihtoehto. Ainakin omasta mielestäni madalluksena sopiva ja pystyy vielä ajamaan talvellakin.

    Noissa h&r:n jousissa ei ole ohenevaa jousilankaa=katkeava jousilanka. Kuinkas paljon auton iskareilla on ajettu? Usein nimittäin madallusjouset on sitte ns. "viimenen niitti" vanhoille kulahtaneille iskareille...

    Leave a comment:


  • maajussi93
    replied
    Kannattaasko ostaa vaan pelekät madallus jouset, kun e46:sessa sedanissa on 225/35 18" vanteet ja minkälaiset jouset ettei olis aivan kivireki? Autolla ajetaan myös talvella..

    Leave a comment:


  • Anz0r
    replied
    Hittovie, vanhat iskarit viskasin mäelle eli ei pysty niistä enää tarkistamaan...

    Leave a comment:


  • vize
    replied
    Originally posted by Anz0r View Post
    Osaiskos joku ulkomuistista sanoo että miten nuo etuiskarin alapään kohdistustapit tulee asemoida? Sen tiedän että ne tulee sinne hahloon mutta kun ei ole mitään "stopparia" niin kuinkas syvällä sen alapään kuuluu siellä olla?
    Ite mittasin vanhasta iskarista sen paikan. Näki suunnilleen, että millä kohdin se on ollut.
    Tuomosen halpis coiloverin sinne työnsin ja sen ku pukkas pohjaan niin oli se samalla tasalla, kuin entinen.

    E: sitä en tiedä onko tuo oikein.

    Leave a comment:


  • Anz0r
    replied
    Osaiskos joku ulkomuistista sanoo että miten nuo etuiskarin alapään kohdistustapit tulee asemoida? Sen tiedän että ne tulee sinne hahloon mutta kun ei ole mitään "stopparia" niin kuinkas syvällä sen alapään kuuluu siellä olla?

    Leave a comment:


  • mixoo
    replied
    Ajattelin vähän kertoa mielipidettä tuosta ta-technix alustasta jos vaikka joku innostuisi ostamaan kyseistä ollut nytten alla jokusen viikon. Takana noin +2tkm. Aluksi vähän kivireki ja takana alusta alkaen ehkä vähän löysä mutta hyvältä tuntuu. Tosin nyt alkaa alusta asettumaan ja löystymään niin huomasin että säädöt pohjassa ja rengas koossa 225/45/17 ottaa kääntyessä ja pienessäkin töyssyssä lokareihin tai johonkin sinne kiinni :/ en oo kerenny tutkimaan mut huomenna nostan pikkusen ylöspäin ja katon et kuin pahasti on saanu osumaa... vähä muutenki pitää tutkii ku pyöränlaakeri huutaa vaikka just päälle viikko sitte vaihoin uuden prkl...

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎