E46 Madallus?
Collapse
X
-
nyt on tilattu, ebayneitsyys meni, jännittää että tuleeko nuo laisinkaan vai meniko miljoonani hukkaan
-
-
Huomasin kans saman mut kun etin samoja iskareita suomesta niin samal taval neki oli merkitty et käy e46... Ite laitoin varmuudeks siihe viestiosioon maksaessa oman auton mallin ja iänPitäis tulla alkuviikosta ni sit näkee mitä tuli
Leave a comment:
-
-
Tuommoiset ajattelin haluta tilata edellisen postaajan innoittamana! Kiitos siitä! Mutta alkoi askarruttamaan semmoinen että kuinkahan nuo sopii autoon! Tuolla lukee että e46 koppaiseen, mutta onko niissä eroja että millä koneella auto on tai muuta vastaavaa? Itsellä on 316 1,8 koneella, ja kun olen selaillut jokapaikkaa niin aina lukee tietyt mallit joihin joku pumppu passaa.. Meiti oon aivan pihalla näistä, kertokaa tyhmälle että mistä saan tietää että missä malleissa on eroja iskareiden sopivuudessa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Enter View PostMoro!
Kohta olisi ilmeisesti tullut tuo eibach pro kit minulle! Onhan tuosta vain 3 viikkoa kun tilasin, mutta nyt alkanut mietityttämään iskareiden kunto.. Elikkäs kysymys kuuluu, jos tilaan schm-kaupasta meylen iskarit eteen, ja taakse M-Technic II iskarit, niin natsaako nämä keskenään? Eihän tule ongelmaa madallusjousien kanssa eikä varmaan mitään muutakaan häikkää?
Ja tietenkin, jos pystytte suosittelemaan jotain n. 300€ iskarisatsia niin ilomielin kuuntelen. 300 ei ole ehdoton raja kuitenkaan..
E. Vai tilaisinko taaksekin meylen merkkiset pumputtimet kun kerran eteenkin olis tulossa?
Leave a comment:
-
-
Moro!
Kohta olisi ilmeisesti tullut tuo eibach pro kit minulle! Onhan tuosta vain 3 viikkoa kun tilasin, mutta nyt alkanut mietityttämään iskareiden kunto.. Elikkäs kysymys kuuluu, jos tilaan schm-kaupasta meylen iskarit eteen, ja taakse M-Technic II iskarit, niin natsaako nämä keskenään? Eihän tule ongelmaa madallusjousien kanssa eikä varmaan mitään muutakaan häikkää?
Ja tietenkin, jos pystytte suosittelemaan jotain n. 300€ iskarisatsia niin ilomielin kuuntelen. 300 ei ole ehdoton raja kuitenkaan..
E. Vai tilaisinko taaksekin meylen merkkiset pumputtimet kun kerran eteenkin olis tulossa?Last edited by Kylyma; 18-05-2013, 17:51.
Leave a comment:
-
-
Sopii sopii. Olen tommosen sarjan (jouset + iskarit) asentanut E46 coupeen, sedaniin ja farkkuun.
Leave a comment:
-
-
Madallusjouset ois hakusessa ja et madaltaiski viel tota sporttialustaa reilummin. H&R olis niitä 55/35 satseja mut sopiiko coupeen ko tuntuu olevan vähän harvassa noita jousisatseja. Mut sitte toine vaihtoehto ois ollu että pistää eibach madallusjouset 30/15 ja lisäks madaltavat jousilautaset? Kokemuksia ja ehdotuksia?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by NokiLeka View PostVielä kerran, koiranluita ei pidä vaihtaa muulloin kuin Coilien kanssa. Niissä koiranluun kiinnityskohta on eri paikassa ja vaatii lyhyemmät luut. Kaikissa tavallisissa iskareissa ja madallusiskareissa se kiinnityspaikka on samassa kohtaa.
Coilit = Lyhyemmät luut
Madallus = Normaalit luut
Leave a comment:
-
-
Vielä kerran, koiranluita ei pidä vaihtaa muulloin kuin Coilien kanssa. Niissä koiranluun kiinnityskohta on eri paikassa ja vaatii lyhyemmät luut. Kaikissa tavallisissa iskareissa ja madallusiskareissa se kiinnityspaikka on samassa kohtaa.
Coilit = Lyhyemmät luut
Madallus = Normaalit luut
Leave a comment:
-
-
Originally posted by KmO View PostJouset ovat tällä hetkellä matkalla....Nyt menny tilauksesta 7 arkipäivää sisältäen pari arkipyhää ja kaksi viikonloppua.
Mun käsityksen mukaan ei tartee vaihtaa, kun ei madallu niin paljoa kuiteskaan. Ihan mielenkiintonen kyl nähä paljonko toi nyt sitte todellisuudessa putoaa, kun laittaa tohon M-jousten tilalle :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Antti_ View PostLaita kuvia kun saat asennettua. Itseäni kiinnostaisi sama setti. Kauanko kesti toimituksessa? Tarvitseeko pelkkien jousten vaihdossa vaihtaa koiranluut?
Mun käsityksen mukaan ei tartee vaihtaa, kun ei madallu niin paljoa kuiteskaan. Ihan mielenkiintonen kyl nähä paljonko toi nyt sitte todellisuudessa putoaa, kun laittaa tohon M-jousten tilalle :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by KmO View PostIte tilasin omaan autoon Weitecin madallusjouset 40/00 http://www.nh-tuning.de/Fahrwerkstec...5::758360.html
Eli pelkät etujouset.
Auto itessään varmaan madaltuu 20-25 mm edestä, koska alla tällä hetkellä jo M-sport alusta. Ja M-sport alustahan on noin 15-20 mm normia matalampi.
Pitää laittaa vielä kuvat "before and after-tyyliin" sitten kuhan jouset tulee ja saan asenneltua.
Leave a comment:
-
-
Ite tilasin omaan autoon Weitecin madallusjouset 40/00 http://www.nh-tuning.de/Fahrwerkstec...5::758360.html
Eli pelkät etujouset.
Auto itessään varmaan madaltuu 20-25 mm edestä, koska alla tällä hetkellä jo M-sport alusta. Ja M-sport alustahan on noin 15-20 mm normia matalampi.
Pitää laittaa vielä kuvat "before and after-tyyliin" sitten kuhan jouset tulee ja saan asenneltua.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jonbeam View PostSaakos H&R Cup kit -settiin pelkkiä iskareita, tai mitkä ovat samanlaiset korvaavat?
Olin hieman aavistellutkin, että toinen iskari takaa on löysännyt mehut kartanolle ja olihan se, tuli huomattua rengasjumpan yhteydessä.
Parinahan nuo pitää uusia. Sigun auto siis.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MarQu View PostHei ei älä pidä hullua jännitykses. Mistäpäin maailmaan tuon joutu tilaamaan ja millanen hinta haarukka moisilla on? US&A?
iipeissä näytti olevan yksi sarja 1100e.
Leave a comment:
-
Leave a comment: