Olisi tuommoinen vm. -00 330d ja toinen etuiskari on alkanut valuttaa mehuja pihalle ( 200 tkm takana) ja menee siis vaihtoon. Ajattelin, että voisi samalla madaltaa tuota joten olisiko suosituksia opiskelijabudjetille (max. 300 euroa kaikkineen)?
Itse ajattelin h&r:n madallusjousia ja sitten laittaa tuohon jonkun orkkista vastaavan iskarin tilalle ja uusia sitten loppuja sitämukaa kuin menevät (todennäköisesti madalluksen jälkeen menevät nopeasti...). Schmiedmannilla näytti olevan vaihtoehtoina tuohon meyle (huokeampi vaihtoehto 68€/kpl) ja toinen kalliimpi vaihtoehto (tuoteselostuksen mukaan aina vähintään orkkislaatua 119€/kpl). Tuo kalliimpi oletettavasti parempi, mutta voisiko tuo meyle olla hyvä/kestävä?
Joten onko parempia budjetissa pysyviä vaihtoehtoja vai pysynkö suunnitelmassa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Madallus?
Collapse
X
-
Kiitos MarQu ja McBeast! Vieterit lähti tilaukseen ja pitänee käydä kyselemässä sieltä konttorilta kivuttomin tapa toimia, luulishan tuo ettei ongelmaa oo, ei taida nimittäin olla tuo eibachin pro kit mikään harvinainen jousisatsi
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Enter View PostMoro!
Pitäisi pemariin (e46 316) tilata madallusjouset, ja sopivatkin löytyi jo, mutta tuota.. Onkohan kellään kokemusta kun tilaa tuningstudio.fi sivuilta että tuleekohan noissa tuv todistukset yms. härpäkkeet jotka on oltava muutoskatsastuksessa mukana?
Tuossa vielä linkki vietereihin jotta tietää mistä on kyse.
Edit. Tämmöinen löytyi, liekköhän oikea ja käypä katsastustoimenpiteisiin? Auto oli siis e46 316 sedan.
http://www.dvsegmbh.info/PDF/einbau/.../E2066-140.PDF
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Enter View PostMoro!
Pitäisi pemariin (e46 316) tilata madallusjouset, ja sopivatkin löytyi jo, mutta tuota.. Onkohan kellään kokemusta kun tilaa tuningstudio.fi sivuilta että tuleekohan noissa tuv todistukset yms. härpäkkeet jotka on oltava muutoskatsastuksessa mukana?
Tuossa vielä linkki vietereihin jotta tietää mistä on kyse.
Edit. Tämmöinen löytyi, liekköhän oikea ja käypä katsastustoimenpiteisiin? Auto oli siis e46 316 sedan.
http://www.dvsegmbh.info/PDF/einbau/.../E2066-140.PDF
E:Pitäisi onnistu tuolla paperilla.
Oliskohan joku halukas vaihtamaan touringin/cabrion M-sport alustaa korkeussäädettävään sarjaan? Eli mulla on tuollanen säädettävä alusta ja haluaisin antituunata omaa sen verta että laittaisin sinne takaisin pappamallin alustan.
Leave a comment:
-
-
Moro!
Pitäisi pemariin (e46 316) tilata madallusjouset, ja sopivatkin löytyi jo, mutta tuota.. Onkohan kellään kokemusta kun tilaa tuningstudio.fi sivuilta että tuleekohan noissa tuv todistukset yms. härpäkkeet jotka on oltava muutoskatsastuksessa mukana?
Tuossa vielä linkki vietereihin jotta tietää mistä on kyse.
Edit. Tämmöinen löytyi, liekköhän oikea ja käypä katsastustoimenpiteisiin? Auto oli siis e46 316 sedan.
Last edited by Kylyma; 22-04-2013, 07:30.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by NokiLeka View PostKatso missä vaiheessa sisempien pulttien kaulusmutteri alkaa nousemaan tolpan keskireiän reunaa ylös. Siitä pidemmälle on turha mennä, ellei vaihda mutteria kauluksettomaan, sitten voi viilata muutaman millin lisää.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by -Hekaaa View PostEilen tuli laitatettua tuo säädettävä alusta paikalleen ja nyt mitä oon ajanut niin ihmetyttää tuommoinen omituinen pauke kun rattia kääntää? Johtuuko tämä siitä että jouset hakee ns. omaa paikkaansa vai?
Leave a comment:
-
-
Eilen tuli laitatettua tuo säädettävä alusta paikalleen ja nyt mitä oon ajanut niin ihmetyttää tuommoinen omituinen pauke kun rattia kääntää? Johtuuko tämä siitä että jouset hakee ns. omaa paikkaansa vai?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by janne[l View Postois tarkotus avoon noi etucambberit laittaa kuntoon, tai edes hiukan paremmiksi mitä ne nyt on. kaks kesää pääsi renkailla ja nyt sisäsyrjät langoilla. elikkä poistan sen ohjuritapin ja sen jälkeen vingutan reikiä lokarin suuntaan ? montakohan milliä tota nyt suoriltaan kannattaa vinguttaa ?
Leave a comment:
-
-
ois tarkotus avoon noi etucambberit laittaa kuntoon, tai edes hiukan paremmiksi mitä ne nyt on. kaks kesää pääsi renkailla ja nyt sisäsyrjät langoilla. elikkä poistan sen ohjuritapin ja sen jälkeen vingutan reikiä lokarin suuntaan ? montakohan milliä tota nyt suoriltaan kannattaa vinguttaa ?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by hakala- View PostEn tiedä toukasta mutta ainakin sedanissa ei edes jousipuristimia tarvittu. Takaa jousen sai pois kun käytti vararenkaan vaihtoa varten olevaa tunkkia ja tunkkas siinä jousen vierestä niin sai tilaa tunkee vaikka päänsä väliin.
Toki kun ottaa vanhoista tolpista yläpäät edessä niin siihen voipi tarvita vaan ei näillä lihaksilla
Leave a comment:
-
-
Originally posted by hakala- View PostEn tiedä toukasta mutta ainakin sedanissa ei edes jousipuristimia tarvittu. Takaa jousen sai pois kun käytti vararenkaan vaihtoa varten olevaa tunkkia ja tunkkas siinä jousen vierestä niin sai tilaa tunkee vaikka päänsä väliin.
Toki kun ottaa vanhoista tolpista yläpäät edessä niin siihen voipi tarvita vaan ei näillä lihaksilla
Leave a comment:
-
-
Otettiin vanhoista tolpista tosiaan noi yläpäät irti, niin siihen hommaan oli ihan mukava käyttää jousipuristinta
Takaa jousen sai pois kun käytti vararenkaan vaihtoa varten olevaa tunkkia ja tunkkas siinä jousen vierestä niin sai tilaa tunkee vaikka päänsä väliin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by redvepe View PostJees, kiitän! Joo kontin purkamisesta ollaan tietoisia haha.
Toki kun ottaa vanhoista tolpista yläpäät edessä niin siihen voipi tarvita vaan ei näillä lihaksilla
Leave a comment:
-
-
Originally posted by age View PostKaverin coupeen viikko sitten asennettiin tommonen jom/ta-technix, niin ei sen vaihtoon mitään erikoista tarvii.
Räikkä, hylsyjä, lukkopihdit ja jousipuristimet.
Noilla pärjäs ihan hyvin.
Ainoo että farkussa joutuu kontin purkaan melkeen kokonaan, niin en sitten tiiä tarviiko siinä jotain muita työkaluja.
Leave a comment:
-
Leave a comment: