Pistetääs vaikka tänne jatkoksi kun pakosarjoistakin on täällä jo jauhettu. Viimein olen omaan 325i:hin laittamassa SuperSprintin pakosarjaa, ja nyt heräsi kysymys pakosarjan tiivisteestä. Käykö vakiotiivisteen (ilmeisesti 325i ja 330i sama?) tilalle suoraan M52-mallin tiiviste, onko niissä muuta olennaista eroa kuin M54:n tiivisteeseen integroitu lämpöpelti? Autolla tullaan siis jatkossa ajamaan lähes yksinomaan etanolilla ja SuperSprint kääritään Marteliukselta hankittuun lämpö"kääreeseen", joten uskoisin että ilman lämpöpeltejäkin pärjää hyvin, semminkin kun autolla ei ajeta radalla tai muutenkaan rasiteta kovinkaan paljoa. Toki voisin ostaa vakio tiivisteet ja vain leikellä niistä pellit pois, mutta on se vähän purkkaratkaisu jos esim. M52 tiivisteet menevät heittämällä paikoilleen. Kyseiset lämpöpellit deletoin ennenkaikkea siksi että ne tuppaavat iän myötä hajoamaan itsekseen ja rämisemään, ja ovat aika hyvin myös tiellä pakosarjan muttereita irrotellessa.
![Rolleyes](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Comment