Kyllä ne alle menee, mutta jos meinaat ajaakin sillä niin ei mitään toivoa. Jos tuolla 265/35 rengastuksella meinaat jotain alle laittaa, niin takana ET45 on lähempänä totuutta. Mankeloimallakaan ei 255/35 rengasta saatu alle ET30 vanteella ilman raapimista.
Jollai kapeemmalla kumilla varmaan menis aika hyvin :think No pittää katella, kiitoksia neuvoista
G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
itelläni on 46:sessa kesävalssit koko-kierros 9½x20 et45 245/30 rengastuksella vakiokaarilla kieppuu hyvin eikä raavi raileri/kilpuri kyydissäkään ja pyörät tulee ihoolleen ihan sitte sata.
Voit laittaa. Samalla akselilla pitää olla samanlaiset.
Itse asiassa samalla aksellilla täytyy olla joko kesä-, kitka- tai nastarenkaat. Eri merkkiä ja kuviota saa olla.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Millä ootte puhistanu vanteista hapettumat pois?
Itellä oli ilmestyny talven aikana vanteen ympärille pieniä hapettumia :s
Taitaa olla lakka pinnassa ja lakkaan tullut koloja mistä hapettunut. Ei ole oikeen talvivanteita tollaset. Ei muuta kun hioo lakat pois ja kiillottaa lipin. Sitten kunnon lakka päälle, jos niillä meinaa talvella ajella.
Taitaa olla lakka pinnassa ja lakkaan tullut koloja mistä hapettunut. Ei ole oikeen talvivanteita tollaset. Ei muuta kun hioo lakat pois ja kiillottaa lipin. Sitten kunnon lakka päälle, jos niillä meinaa talvella ajella.
Edit: hidas
perhana :d
Kesävanteina nuo mulla on, no viimenen kesä ku nuo on alla !
Kesävanteina nuo mulla on, no viimenen kesä ku nuo on olla !
ei muutaku jynssäämään sitten vaan jollain
Vielä jos jossain kylmässä ja kosteassa säilytetty, niin lähtenyt hapettumaan. Ei muuta kun hiot pinnan puhtaaksi ja killoitat laikan ja tahnan kanssa, sitten vaan kunnolla vahaa pintaan. Kiilloitettua pintaa saa sitten kyllä vahata suht tiheään, ettei hapetu.
Oon lukenut lähes koko topicin, mutta silti kaipaisin hieman kotimaista mielipidettä :think
Itselläni on e46 330ci '03 ja tilauksessa on BC Racing -alustasarja.
Ensimmäisenä varmistus eli tarttenko ostaa lyhyemmät vakaajantangot? Tästä on montaa mielipidettä ja varmistuksenhan sais kun alustaa alkaa vaihtamaan, mutta koska en vielä pysty niin viittiskö joku kertoa tarvitsenko?
Onko VMAXX:it autovarusteesta hyvät?
Toisena itse vanne/rengas fit -kysymys:
Tilaukseen olisi menossa seuraava setti:
Eteen - 19x9.5 ET33 tai 19x8.5 ET20
Taakse - 19x10 ET38
Jenkkipoikien mielestä menee mankeloinnilla ja tarpeeks kapealla kumilla.
Mitä mielipiteitä foorumilaisilta?
Osuuko coiloveriin edessä tai takana?
Oon lukenut lähes koko topicin, mutta silti kaipaisin hieman kotimaista mielipidettä :think
Itselläni on e46 330ci '03 ja tilauksessa on BC Racing -alustasarja.
Ensimmäisenä varmistus eli tarttenko ostaa lyhyemmät vakaajantangot? Tästä on montaa mielipidettä ja varmistuksenhan sais kun alustaa alkaa vaihtamaan, mutta koska en vielä pysty niin viittiskö joku kertoa tarvitsenko?
Onko VMAXX:it autovarusteesta hyvät?
Toisena itse vanne/rengas fit -kysymys:
Tilaukseen olisi menossa seuraava setti:
Eteen - 19x9.5 ET33 tai 19x8.5 ET20
Taakse - 19x10 ET38
Jenkkipoikien mielestä menee mankeloinnilla ja tarpeeks kapealla kumilla.
Mitä mielipiteitä foorumilaisilta?
Osuuko coiloveriin edessä tai takana?
Paljonko tulee kaarien ulkopuolelle?
Kiitokset vastauksista etukäteen!
9,5" ET33 ei mene eteen coilover tolpan kanssa ja ET20 tulee turhan ulos. Eteen joku ET30-35, jos löytyy. Renkaat 215-225/35 ja 245-255/30. 245/30 kumilla menee varmaan vakio kaariin.
Comment