Originally posted by Hanza
View Post
E46 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mikäs idea siinä 3-asentoisessa penkinlämppärissä sitten on jos jokasella asennolla menee ihan se sama aika että joutuu sammuttamaan kun perse palaa?
-Turku Connection-
HDJ80 4.2TD
ex E46 330i Cabriolet, E34 540i Touring, E34 M5, E34 535i, E28 535i, E28 518i
-
Voi tietty olla rikkikin, mutta kyllä niillä asennoilla oikeesti pitäis olla eroa, tosin ei näin pienillä pakkasilla vielä välttämättä huomaa. Jos haluat asiaan varmistusta, niin hommaa joku, jolla on INPA käytössä, mittailemaan asiaa. Ruudulta kun kuitenkin kätevästi näkee penkin lämpötilan, ja valitun lämpöasetuksen. Jossei muuta, niin voi vaikka kellotella lämpenemisaikoja!Originally posted by Ravermeister View PostMikäs idea siinä 3-asentoisessa penkinlämppärissä sitten on jos jokasella asennolla menee ihan se sama aika että joutuu sammuttamaan kun perse palaa?

Selvä homma.Originally posted by Esal View PostEi, kyllä tässä nuolinavissa on radio-osa itsessään, siihen liittimeen saa mun mielestä adapterin.
Käys kysymässä marmorilta, ei välttämättä edes maksa miljoonia.Originally posted by JerZe View PostMistähän löytäis tuohon adapterin? Oon yrittäny katella, mutta ei oo vielä tullu vastaa...
Comment
-
Jonkin häiriö siinä on =) Juuri 20min ajelin ykkös asennolla ilman et tarvi tulessa istua.. Tarkista piuhat penkinalta, ettei ole löysät ja putsaa ohjainboksiOriginally posted by Ravermeister View PostMikäs idea siinä 3-asentoisessa penkinlämppärissä sitten on jos jokasella asennolla menee ihan se sama aika että joutuu sammuttamaan kun perse palaa?
Tosiaa INPALLA selviää tuokin
now: Mercedes Benz 350e AMG
ex: f30 320i M-Sport
ex: e46 320i M-Sport II
ex: e46 330Ci Cabriolet M-Sport II
ex: e36 316i Compact
ex: e39 530i M-Sport
ex: e46 320Cd M-Sport II
Comment
-
Hei, mikä sulake oli lampunpesureille? Ois tarkoitus pitää noi ehjänä talven yli :thinknow: Mercedes Benz 350e AMG
ex: f30 320i M-Sport
ex: e46 320i M-Sport II
ex: e46 330Ci Cabriolet M-Sport II
ex: e36 316i Compact
ex: e39 530i M-Sport
ex: e46 320Cd M-Sport II
Comment
-
Sulake #51 pois, löytyy hanskalokeron sulakeboksista.Originally posted by Enliz View PostHei, mikä sulake oli lampunpesureille? Ois tarkoitus pitää noi ehjänä talven yli :think
Comment
-
Nyt kun ostin tuohon omaan bemariin ta technicin alustasarjan niin sellaista kysyisin että kun se taka jousissa oleva korkeuden säätö mutteri on joku 2cm korkea niin pitääkö se olla kokonaan kierteillä vai kestääkö jos on esim 5mm vaan kierteillä kun pitäisi saada viele vähän perää nostettua.
Comment
-
eikö nuo kestä talvea?Originally posted by Dani View PostSulake #51 pois, löytyy hanskalokeron sulakeboksista.sigpic
E46 2d 330 -02
EX.
E36 2d 328 -97
e92 335d -07
330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm)
Audi S4 -99 (324hp/497nm)
Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm)
Bmw 325 iA 2D -93
Bmw 325 4d -92
Comment
-
Minulla on ainaski ollut talvisin käytössä valonpesurit, samoin isäni E46. Ei koskaan ole ongelmia ollut. Tarpeeksi jäykät aineet vaan pönttöön ja niitähän ei ole pakko edes käyttää kun ei pitkään paina pesuria lasille niin ei se pese edes valoja jossei tahdo.
Comment
-
termostaatti
Pitäs vaihtaa termostaatti tuohon e46:seen niin mikä tuo termostaatti jota motonet myy irto elementtinä?
Käykö tuo johonki malleihin vai pitääkö ostaa koteloitu?
Mitä kuvia löysin tuosta 320d -00 mallin koteloidusta termostaatista niin näytti että sen termostaatin pystyisi vaihtamaan siihen koteloon. On näet sellaisella käpälätinkseillä kiinni siin kotelossa.
Onko jollakin faktatietoa vai niitä luuloja?F11 523i
Ex: e61 530da , e21 320, e28 520, e34 525ix, e46 320d
Comment
-
-
Joo, semmosta päivitystä vaan, että akku käytettiin akkuliikkeessä testattavana, eikä siinä ollut mitään vikaa. Olipahan vielä edellinen omistaja ostannu sinne suht massiivisen 100 ampeeritunnin akun vuonna 2008. Mikähän sitä virtaa sitten mahtaa syödä, mene ja tiedä...Originally posted by pkuitune View PostKellään tietoa mistä voisi johtua, että auton akku tyhjenee ihan satunnaisesti niin, ettei akku enää jaksa pyörittää starttimoottoria, vaan auto täytyy työntää käyntiin/autolle tarvitsee antaa apuvirtaa?
En ole jättänyt mitään virtalaiteitta päälle autoon, kun olen jättänyt auton parkkiin (soitinta, valoja, kännykänlaturia, subwooferin vahvistinta jne.).
Mielestäni akkuakaan ei voi tästä kuitenkaan syyttää, sillä akun purkautumisessa ei ole mitään säännöllisyyttä. Tähän mennessä akku on tyhjentynyt kaksi kertaa: ekalla kerralla auto seisoi kaksi päivää ja sinä aikana akku oli tyhjentynyt, toisella kertaa auto seisoi 11 tuntia ja sama lopputulos. Auto on noin muuten lähtenyt ihan normaalisti käyntiin 24 tunninkin seisomisen jälkeen (tänä ajanjaksona jolloin ongelma ilmaantui), joten sen perusteella en epäile akkua syypääksi.
Onko kellään siis mitään käryä siitä, onko näissä e46:ssa jokin johto/johtosarja/tms. joka tyyppivian omaisesti kuluisi puhki niin, että akun varaus purkautuisi maahan? Eikös tässä tilanteessa pitäisi sulakkeiden paukkua rasiassa, jos asian laita todella on näin? En ole tosin ehtinyt vielä sulakkeita vilkaisemaan.
Aikaisempaan kysymykseeni saa siis edelleen vastata.
BMW 318i -99
Comment
-
-
Elikkäs nyt on semmonen tilanne että asennutin tuon ta technixin alustasarjan ja en saa takapäätä siinä tarpeeksi ylös(kun pitäisin lappiinkin talvella ajella täyellä lastilla muutaman kerran).
Mutta etupäässä kyllä riittää tarpeeksi säätö varoja niin mikäs neuvoksi? laitanko taakse vakio jouset takaisin? ja voiko niitä ees laittaa ton alustasarjan kanssa vai pitääkö kaikki muukin muuttaa takaisin vakioksi eli takaiskarit ja muut? vai pystyisikö jollain muulla korottamaan tota perää joskus oon lukenu että jollai paksuimmmilla jousen ala ja yläpää kumeilla on myös korotettu? onko tuolla mitään perää? ja mitkäs kumit kyseessä? Eli kaipaisisin teidän mielipiteitä ja mielellään en uutta sarjaa kävisi ostelemaan ku tuo on kerta tullu hankittua.
Comment

Comment