Millaisilla kohtuu helpoilla muutoksilla -01 330Ci koneesta saisi lisää tehoa irti?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by CRK View PostMillaisilla kohtuu helpoilla muutoksilla -01 330Ci koneesta saisi lisää tehoa irti?Jolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-
Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
PM tavoittaa, puhelimella ei.
Comment
-
-
Originally posted by Jolli View PostSoftaus, nokat, puristuksia enemmin, pakosarja+imusarja jne vaparin virittämis-kikat. Hintaa tulee hevoselle aika paljon :think
Pakoputkistolla saa legendojen mukaan sen +20, kun vaihtaa pakosarjatkin. Hintaa tosin tulee toista tonnia.
Softalla voi saada tuon saman lisän jo 500 eurolla. Omassa autossa on Celtic Tuningin softa, jonka ostin forumin käyttäjältä 'JaU'. Rullilla en ole vielä testannut softaa, mutta ihan erilailla tuo nyt syöttää kuin vakiolla. Mielestäni kannattava sijoitus.
Cold-air intake kitillä taitaa saada muutaman humman vielä lisää.
Oma tavoite on panostaa vielä tuohon putkistoon ja cai-kittiin, luultavasti pääsee +30 - 40 hepan lisäykseen kohtuu edukkaasti. Näiden jälkeen sitten Quaifen lukko ja ainakin allekirjoittaneelle piisaa...toistaiseksi...
Remmiahdin ja nokat onkin sitten vähän hintavemmat.BMW 335i M-sport e91LCI '09
BMW 1502 '75
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=228805
EX: BMW 330i M-sport '01
Comment
-
-
Pakosarja näissä 330i taitaa ahdistaa eniten, no ymmärtäähän sen kun pakosarjaa katselee ja miettii miten virtaukset toimii +5000RPM
Schmeidmann pakosarjalla saadaan jotain irti koneesta.
Sitten nokat, Schrickin nokat kiinni niin taas vähän lisää.
Lopuksi softan muokkauksella saadaan tosta paketista kaikki irti.
Vakio imukotelo/torven/kaasuläpän virtaukset riittää +300hp joten sinne laittamalla jotain kartiofiltteriä ei saada ku tehoja pois, todistettu on.
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostOnko alatukivarsien vaihdon jälkeen säädettävä aurauskulmat?
Comment
-
-
Alapallonivelet ja alatukivarrenpuslat molemmin puolin väljät, ihmekään jos venkoili. Vaihdettava koko alatukivarsi ilmeisesti ja nuo nivelet. Löytyykö kokemusta noista motonetin varsista ja nivelistä?______________________
Nykyinen:
Model 3
BMW:t vuodesta 2009:
i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i
Comment
-
-
http://www.tocar.fi/meylen-hd-tukiva...ea-p-1761.html mukana taitaa tulla tarvittavat. Huomattavasti edullisemmat kyllä kuin korjaamolla ehdotetut saksalaisvalmisteiset varret, jotka 180€/kpl.
http://suomi.schmiedmann.com/3_serie...ivu31.htm#8163 "66mm halkaisia powerflex etutukivarren takaosaan" oikeat puslat?Last edited by ///Jone; 26-03-2010, 17:13.______________________
Nykyinen:
Model 3
BMW:t vuodesta 2009:
i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i
Comment
-
-
Tarvitset pelkät tukivarret jossa siis luonnollisesti pallonivelet mukana.
Helat taitaa olla 66mm mitä nyt nopeesti katoin BMWfans:n sivuilta, mutta kato ja varmista nyt itse kans: BMWfans.info.
Sun nykyiset helat voit tyhjentää orkkis puslista ja laitat tilalle powerflexit, eli niitä heloja sun ei tarvitse ostaa erikseen.
Prässillä saat vakiopuslat ulos tai sahaamalla (rosteriseinämä pitää myös poistaa). Powerflexit menee helposti paikoilleen vaikkapa ruuvipenkissä.
Comment
-
-
Eli 60mm puslat löyty heloista, miksiköhän vaikka realoem mukaan 66mm pitäisi? Noh laitetaan noi 60mm powerflexit tilaukseen. Tarviiko tukivarren irroittamiseen mitään erikoistyökaluja ja millainen homma tuo ois?______________________
Nykyinen:
Model 3
BMW:t vuodesta 2009:
i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i
Comment
-
-
Originally posted by Nobody_ View PostEli 60mm puslat löyty heloista, miksiköhän vaikka realoem mukaan 66mm pitäisi? Noh laitetaan noi 60mm powerflexit tilaukseen. Tarviiko tukivarren irroittamiseen mitään erikoistyökaluja ja millainen homma tuo ois?
Etualatukivarret ei tarvitse mitään erikoistyökaluja eikä myöskään helat, lähtee helposti irti.
Pallonivelet saattaa jumittaa kiinni, mutta Y-kiilaa (en tiedä oikeata nimeä) käyttäen nekin irtoo kivuttomasti.
Etuakselin yläpuolella oleva sisempi mutteri on hidas poistaa/kiinnittää, ahdasta on.
EDIT: tuo mutteri jossa nylonia kierteiden alkupäässä, siis #9
Last edited by Dani; 27-03-2010, 18:38.
Comment
-
Comment