Mistä tunnistaa että kaksoismassavauhtipyörä on sigun Touringista lähes loppu?
Pitäis kytkin, paineasetelma ja painelaakeri vaihtaa niin mietityttää vaan tuo kaksioismassavauhtipyörä :think
..luistaa tuo kytkin kun rykäsee 1. lähes rajoittajalle -> 2. ja kytkin sivuun, muuten ei oireile ollenkaan, ei ravista eikä tutise, ehkä ihan aavistuksen verran kylmällä koneella kun valoista lähtee, ei aina, mutta se lienee ihan ominaisuus? Lämmin kone/laatikko niin ei tutise yhtään!
Sachs Performance olis vissiin ihan jees: http://www.sachsperformance.com/Sachs-Performance-Clutch-Powerclutch/BMW/BMW-3-E46-02-98-02-05/330-i/xi-170-kW-;-06/2000-02/2005:::2_449_480_1515.html
..vai Black Diamond KVR 100% (Kevlar): http://www.race.fi/fi/product/42986-...525252F03.html
Pitäis kytkin, paineasetelma ja painelaakeri vaihtaa niin mietityttää vaan tuo kaksioismassavauhtipyörä :think
..luistaa tuo kytkin kun rykäsee 1. lähes rajoittajalle -> 2. ja kytkin sivuun, muuten ei oireile ollenkaan, ei ravista eikä tutise, ehkä ihan aavistuksen verran kylmällä koneella kun valoista lähtee, ei aina, mutta se lienee ihan ominaisuus? Lämmin kone/laatikko niin ei tutise yhtään!
Sachs Performance olis vissiin ihan jees: http://www.sachsperformance.com/Sachs-Performance-Clutch-Powerclutch/BMW/BMW-3-E46-02-98-02-05/330-i/xi-170-kW-;-06/2000-02/2005:::2_449_480_1515.html
..vai Black Diamond KVR 100% (Kevlar): http://www.race.fi/fi/product/42986-...525252F03.html
Comment