Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW 335i (N54) SAA LUKOTTAA viritys part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• majgul
    replied
    Originally posted by TMB View Post
    Kattos, Kamuxi onnistui hukkaamaan myös multa tän nykyisen Bemarin pariksi viikkoa. Mun tapauksessa Mäntsälän toimipiste. Tapausta hoitanut myyjä kyllä hävis firman listoilta aika pian, olisko ollu lähtö mielessä ja motivaatio nollilla jo kauppaa tehdessä...
    Jahas, kylläpä aika hienoa että ne nuo onnistuu hukkaamaan

Myyjä joka itselle hoitaa niin on veljen kautta tuttu, hän hoitaa asiaa hyvin. Espoon puolella taas siis ei tiedetä mitään joten vika selkeästi siellä päässä

Leave a comment:

• TMB
    replied
    Originally posted by majgul View Post
    Kamuxihan se. Turun Kamux hoitanut hommat hyvin eikä.ole muuta kuin kehuja. Espoon Kamux on auton siis hukannut. Siellä myyntipäällikkö lomalla ja häntä ei saa kiinni, eikä kukaan muu tiedä auton kohtalosta mitään.
    Kattos, Kamuxi onnistui hukkaamaan myös multa tän nykyisen Bemarin pariksi viikkoa. Mun tapauksessa Mäntsälän toimipiste. Tapausta hoitanut myyjä kyllä hävis firman listoilta aika pian, olisko ollu lähtö mielessä ja motivaatio nollilla jo kauppaa tehdessä...

Leave a comment:

• majgul
    replied
    Originally posted by Dusty View Post
    Mikäs liike jos saa kysästä?
    Kamuxihan se. Turun Kamux hoitanut hommat hyvin eikä.ole muuta kuin kehuja. Espoon Kamux on auton siis hukannut. Siellä myyntipäällikkö lomalla ja häntä ei saa kiinni, eikä kukaan muu tiedä auton kohtalosta mitään.

Leave a comment:

• Dusty
    replied
    On tämä nyt niin kivaa. Huomenna tulee 2 viikkoa siitä ku sovin autoliikkeen kanssa kaupat. Hauskaa on nyt että autoa ei löydy mistään. Auton piti käydä huollossa ennen ku tulee mulle. Noh se oli haettu korjaamolta pois ja nyt ei siis tiedetä missä auto lymyilee
    Uskomatonta, mutta totta. Autokuume ollu pitempään jo päällä niin kyllähän tämä päähän ottaa.
    Mikäs liike jos saa kysästä?

Leave a comment:

• TMB
    replied
    On tämä nyt niin kivaa. Huomenna tulee 2 viikkoa siitä ku sovin autoliikkeen kanssa kaupat. Hauskaa on nyt että autoa ei löydy mistään. Auton piti käydä huollossa ennen ku tulee mulle. Noh se oli haettu korjaamolta pois ja nyt ei siis tiedetä missä auto lymyilee
    Uskomatonta, mutta totta. Autokuume ollu pitempään jo päällä niin kyllähän tämä päähän ottaa.
    Jossakin koripajalla saamassa uutta peltiä... Toivottavasti ei =)

Leave a comment:

• majgul
    replied

Leave a comment:

• miyli
    replied
    Originally posted by Wibu View Post
    Mikä on bensapumpun sulakkeen numero? Mun autosta on näköjään matka varrella se sulakekaavio hävinny....
    Muistaakseni numero 70

Leave a comment:

• Wibu
    replied
    Mikä on bensapumpun sulakkeen numero? Mun autosta on näköjään matka varrella se sulakekaavio hävinny....

Leave a comment:

• tommi69
    replied
    Jep, hurjat kilometrit on kyllä, luulis et ois jo vaidettu, ahtimet, vesipumppu, korkeapainepumppu, suuttimet puolat. Kannattaa varautuu muutamaan korjaus tonniin.

Leave a comment:

• mikaell
    replied
    Perus tyyppivioista olet varmaankin lukenut foorumilta jo eli kannattaa katsoa onko niitä tehty, säästyy mahdollisesti ainakin touhu tonni sitten.

Kuullostaa minun korvaan vakio hyrrille todella isolta lukemalta, esim. mulla oltiin vaihdettu takuun piikkiin hyrrät rallatuksen takia 70tkm kohdalla ja samalla suuttimet..
    Kyllä sen varmasti kuulet jos rallattaa on se sen verran kaunis ääni.

Läppäri mukaan jossa inpa kattoo sillä perus jutut/arvot läpi tai joku kaveri/tuttu mahdollisesti kenellä kokemusta kys. autosta aina plussaa niin ei tuu ainakaan susi paskaan sekaannuttua

Leave a comment:

• AntiMake
    replied
    335i ostoaikeissa

En tiedä onko oikea paikka tälle mutta pistetään kumminkin.

Kyseistä autoa menossa perjantaina ostamaan. Näin bensa Bmw neitsyyenä olisi hyvä saada neuvoa mitä pitäisi huomioida. Suuresti ihmettelen että kyseisessä autossa on ilmeisesti vielä vakio ahtimet ja liikkeen mukaan ovat kunnossa. Voiko olla mahdollista että noilla kilometreillä ei vielä kolise hukkikset? Sen vissii kuulee perseelläkin jos kolisee?

Auto on tekniikaltaan täysin vakio. Ei ohjelmoitu yms.

Hpfp vaihdettu ja muutenkin hyvä merkkiliikkeen huoltokirja paitsi nuo ahtimet vielä alkuperäiset.

Mitä mieltä kokeneemmat n54 harrastajat? Ja neuvoja otetaan avosylin vastaan ettei rahoja heittäisi ihan roskiin.

Leave a comment:

• Wibu
    replied
    Oon ajanu öljynvaihdon jälkeen nyt n.2tkm niin tuskin niitten takia herjaa, mutta eihän sitä ikinä tiä...

Leave a comment:

• tommi69
    replied
    Originally posted by P33P33 View Post
    Mulla tuli varmaan kahden vuodena ajan vanos koodia välillä useemmin ja välillä harvemmin. No muutama kuukaus sitten huomasin motarilla aivan pintakaasulla kevyttä nykimistä ja otin logia tilanteesta.

Tosta näkee kuinka varsinki intake vanos käyrä on komeeta siniaaltoa.
    No vaihdoin solenoidit ja öljyt samalla kertaa. Arvoitus onkin, että oliko oikea syypää öljynsuodatin, joka oli aivan tukossa. Siitä ei käytännössä ilmanpaineessa mennyt enää mitään läpi!! Avasin suodattimen korkin ja öljyt tuli ikään kuin syliin(öljyt oli jo valutettu suurimmaks osaks pohjan kautta pois). Eli vinkkinä, että vanos koodien kanssa kyseessä saattaa olla myös öljyt ja suodatin siinä missä solenoiditkin. Mulla ongelmat poistuivat joka tapauksessa tämän jälkeen.
    Mulla kerran sama juttu suodatin hajosi käsiin kun korkin avas. Sempä takia max 10 tkm öljynvaihto väli nykyään.

Leave a comment:

• P33P33
    replied
    Originally posted by Wibu View Post
    Mulla anto myös joskus kuukausi kaks sit tälläsenkin koodin 2A99 crank shaft- outlet camshaft correlation. Mutta täytyy ny seurata tilannetta, kunhan saan noi suuttimet eka vauhdettua..
    Mulla tuli varmaan kahden vuodena ajan vanos koodia välillä useemmin ja välillä harvemmin. No muutama kuukaus sitten huomasin motarilla aivan pintakaasulla kevyttä nykimistä ja otin logia tilanteesta.

Tosta näkee kuinka varsinki intake vanos käyrä on komeeta siniaaltoa.
    No vaihdoin solenoidit ja öljyt samalla kertaa. Arvoitus onkin, että oliko oikea syypää öljynsuodatin, joka oli aivan tukossa. Siitä ei käytännössä ilmanpaineessa mennyt enää mitään läpi!! Avasin suodattimen korkin ja öljyt tuli ikään kuin syliin(öljyt oli jo valutettu suurimmaks osaks pohjan kautta pois). Eli vinkkinä, että vanos koodien kanssa kyseessä saattaa olla myös öljyt ja suodatin siinä missä solenoiditkin. Mulla ongelmat poistuivat joka tapauksessa tämän jälkeen.

Leave a comment:

• Wibu
    replied
    Mulla anto myös joskus kuukausi kaks sit tälläsenkin koodin 2A99 crank shaft- outlet camshaft correlation. Mutta täytyy ny seurata tilannetta, kunhan saan noi suuttimet eka vauhdettua..

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎