Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW 335i (N54) SAA LUKOTTAA viritys part II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • yarski
    replied
    Originally posted by Cock View Post
    ...tilaan futurezilta vrsf:t, vaikka ne kalliit onkin. Ellei sitten jollain ois vinkata edullisempaa paikkaa ? Ebayhan on pullollaan dowpipejä, mut nelikkoon sopivat on kiven alla....
    VRSF sopii takuuvarmasti ja ne voi tilata myös suoraan sieltä vrsfltä
    Onko ne nyt sitten kalliit, 385->328$ näyttää nyt hinta olevan
    Ebaystä saa kyllä halvalla...huonoa

    Leave a comment:


  • majgul
    replied
    Originally posted by Cock View Post
    Tuo nettisivuilla oleva dp ei käy xdriveen, ainoastaan takavetoiseen. Voi olla että niitten kautta saa, jos soittelee. Itsellä myös xdrive, ja dp:t hakusessa. Voi olla että tuen toista suomalaista, ja tilaan futurezilta vrsf:t, vaikka ne kalliit onkin. Ellei sitten jollain ois vinkata edullisempaa paikkaa ? Ebayhan on pullollaan dowpipejä, mut nelikkoon sopivat on kiven alla....
    Aijaa

    Luulin että noihin on ihan samat osat... Perhana, taitaa olla kalliimpia sitten tuohon, saakeli soikoon

    Jos löytyy paikka mistä noita saa kohtuu hintaan niin saa suositella.
    Last edited by majgul; 17-11-2017, 20:13.

    Leave a comment:


  • Cock
    replied
    Originally posted by majgul View Post
    Noniin, kohta tulee sitten e92 335i xdrive-07. Sama vaihteistohan näissä jokaisessa taitaa olla, oli neliveto tai ei?

    Pääsee sitten tuunaamaan ku on testattu autoa viikon kaks. Harmi ku tuolla björk motorsportsissa oli nyt nostanut hinnan 385€, ku muistaakseni ne downpipet oli vähän aikaa sitten 250€. Pitää vissiin sitten saksasta tilata. Onko kellään ebay:stä kokemuksia että minkälainen se laatu siellä saksassa on?
    Tuo nettisivuilla oleva dp ei käy xdriveen, ainoastaan takavetoiseen. Voi olla että niitten kautta saa, jos soittelee. Itsellä myös xdrive, ja dp:t hakusessa. Voi olla että tuen toista suomalaista, ja tilaan futurezilta vrsf:t, vaikka ne kalliit onkin. Ellei sitten jollain ois vinkata edullisempaa paikkaa ? Ebayhan on pullollaan dowpipejä, mut nelikkoon sopivat on kiven alla....

    Leave a comment:


  • P33P33
    replied
    Originally posted by WarHead View Post
    Eli puhaltimien vaihdon jälkeen tälläinen ominaisuus, ei vikakoodeja. Täyskaasulla ei muuta ongelmaa, ku se ettei ole enää nastoja takarattaissa.

    Kyselin asiaa turbojen toimittajalta ja sieltä arveltiin syyn ongelmiin olevan ahtimia ohjaavan alipaineen. Kehoitettiin tsekkaamaan alipainevuodot ja alipainesolenoidi. Ahaa, mistäpä moinen solenoidi löytyy?

    Jospa löytys jotain kättäpidempää, ennenkuin korjausfirman ukkelin kaa käydään koeajolla...
    Pystyisitkös logia hankkimaan näytille? Onko mikä softa käytössä?

    Leave a comment:


  • majgul
    replied
    Originally posted by tommi69 View Post
    Edelleen viritys toppiicci, eikä auton osto.
    Ymmärrän kyllä. Mutta eikö tuo downpipe kysely myös virittämiseen liity?

    Leave a comment:


  • tommi69
    replied
    Originally posted by majgul View Post
    Noniin, kohta tulee sitten e92 335i xdrive-07. Sama vaihteistohan näissä jokaisessa taitaa olla, oli neliveto tai ei?

    Pääsee sitten tuunaamaan ku on testattu autoa viikon kaks. Harmi ku tuolla björk motorsportsissa oli nyt nostanut hinnan 385€, ku muistaakseni ne downpipet oli vähän aikaa sitten 250€. Pitää vissiin sitten saksasta tilata. Onko kellään ebay:stä kokemuksia että minkälainen se laatu siellä saksassa on?
    Edelleen viritys toppiicci, eikä auton osto.

    Leave a comment:


  • tommylee
    replied
    Originally posted by majgul View Post
    Noniin, kohta tulee sitten e92 335i xdrive-07. Sama vaihteistohan näissä jokaisessa taitaa olla, oli neliveto tai ei?

    Pääsee sitten tuunaamaan ku on testattu autoa viikon kaks. Harmi ku tuolla björk motorsportsissa oli nyt nostanut hinnan 385€, ku muistaakseni ne downpipet oli vähän aikaa sitten 250€. Pitää vissiin sitten saksasta tilata. Onko kellään ebay:stä kokemuksia että minkälainen se laatu siellä saksassa on?
    Ohvitopikkia, mutta onnea uudesta autosta
    Onko miten maileja mittarissa?

    Leave a comment:


  • majgul
    replied
    Noniin, kohta tulee sitten e92 335i xdrive-07. Sama vaihteistohan näissä jokaisessa taitaa olla, oli neliveto tai ei?

    Pääsee sitten tuunaamaan ku on testattu autoa viikon kaks. Harmi ku tuolla björk motorsportsissa oli nyt nostanut hinnan 385€, ku muistaakseni ne downpipet oli vähän aikaa sitten 250€. Pitää vissiin sitten saksasta tilata. Onko kellään ebay:stä kokemuksia että minkälainen se laatu siellä saksassa on?

    Leave a comment:


  • brainsurgery
    replied
    Originally posted by WarHead View Post
    Eli puhaltimien vaihdon jälkeen tälläinen ominaisuus, ei vikakoodeja. Täyskaasulla ei muuta ongelmaa, ku se ettei ole enää nastoja takarattaissa.

    Kyselin asiaa turbojen toimittajalta ja sieltä arveltiin syyn ongelmiin olevan ahtimia ohjaavan alipaineen. Kehoitettiin tsekkaamaan alipainevuodot ja alipainesolenoidi. Ahaa, mistäpä moinen solenoidi löytyy?

    Jospa löytys jotain kättäpidempää, ennenkuin korjausfirman ukkelin kaa käydään koeajolla...
    Ne solenoidit on noi https://www.google.fi/search?q=n54+boost+solenoids

    Mutta niiden mittaamiseen tarvii esim. Bilteman alipainemittarin. http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...ri-2000016980/

    Multa löytyisi tuollainen mittari vielä edullisemmin. Kerran käytetty

    Leave a comment:


  • WarHead
    replied
    Originally posted by WarHead View Post
    ...mutta esim. kolmosella vajaasta neljästä tonnistä ylöspäin tekee ihme tempaisun, vaikka kaasua ei paina yhtään enempää, ikäänkuin viivettä olisi, eli mistä tämä johtuu?

    Ei siis puudu ja tempaisee sitten, vaan normaalin kiihtymisen lisäksi "tempaisee" em. kierrosalueella...
    Eli puhaltimien vaihdon jälkeen tälläinen ominaisuus, ei vikakoodeja. Täyskaasulla ei muuta ongelmaa, ku se ettei ole enää nastoja takarattaissa.

    Kyselin asiaa turbojen toimittajalta ja sieltä arveltiin syyn ongelmiin olevan ahtimia ohjaavan alipaineen. Kehoitettiin tsekkaamaan alipainevuodot ja alipainesolenoidi. Ahaa, mistäpä moinen solenoidi löytyy?

    Jospa löytys jotain kättäpidempää, ennenkuin korjausfirman ukkelin kaa käydään koeajolla...

    Leave a comment:


  • tommylee
    replied
    erttuli & P33P33 kiitos näistä.
    Ja eikun fläshäämään...

    Leave a comment:


  • erttuli
    replied
    Originally posted by tommylee View Post
    Kestääkö tuo uuden version flash yhtä kauan, kuin ensimäinen flash, eli +30min?:think
    Mulla menee tasan 1min flashissa, jos vaihtaa toiseen mappiin tai jos vaihtaa optionseja.
    Työpaikan parkkihallissa pistin menemään, eipä se akku tuossa ajassa mikskään mee.

    Leave a comment:


  • P33P33
    replied
    Originally posted by tommylee View Post
    Kestääkö tuo uuden version flash yhtä kauan, kuin ensimäinen flash, eli +30min?:think
    Ei pitäis, 1-2min uskoisin. Sähän voit kokeilla viedä flashäystä niin pitkälle kun se ilmottaa sen arvioidun ajan. Siinä voit vielä keskeyttää prosessin.
    Eli tuossa kuvan vaiheessa.
    Attached Files
    Last edited by P33P33; 16-11-2017, 09:57.

    Leave a comment:


  • tommylee
    replied
    Originally posted by erttuli View Post
    Joo ei pimputa enää niitä varotusvaloja taulussa kun flashaa. Pistin stage2+ 98 eilen, paljoa ei oo ehtinyt vielä ajaa. Ehkä hiukan smoothimmalta tuntuu kun v7:n sama mappi.
    Kestääkö tuo uuden version flash yhtä kauan, kuin ensimäinen flash, eli +30min?:think

    Leave a comment:


  • tommylee
    replied
    Originally posted by erttuli View Post
    Joo ei pimputa enää niitä varotusvaloja taulussa kun flashaa. Pistin stage2+ 98 eilen, paljoa ei oo ehtinyt vielä ajaa. Ehkä hiukan smoothimmalta tuntuu kun v7:n sama mappi.

    Huomenna päivitän oman koslan. Pitäs vielä tuo monitoring app ostaa, niin sais logia ja muutenki tsekkailla mitä tapahtuu ajon aikana :think

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎