Originally posted by Kaimu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 335i (N54) SAA LUKOTTAA viritys part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Kaimu View PostMielenkiinnosta, kuinka paljon imulämmöt muuttuvat huonompaan suuntaan noilla kartioilla, kun imevät kuumaa ilmaa suoraan moottorin päältä?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by miyli View PostOriginally Posted by hoikkas View Post
Tuli testattua myös vakioilmakotelon ja Burgerin DCI tötteröiden teho ero penkissä.
464hv DCI tötteröillä
451hv vakio
Tämä oli yksillä Turun penkkipäivillä ja vakio puhaltimilla.
Jos esim MHD stage 2+, niin ehdottomasti kartiot paikoilleen, mutta jos ajelee jollain stage1 ei varmaan paljon hyötyä näistä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TMB View PostOnko toi millä tehoilla, loppuuko niistä vakiofilsuista virtaama jo miten aikasin?
Tuli testattua myös vakioilmakotelon ja Burgerin DCI tötteröiden teho ero penkissä.
464hv DCI tötteröillä
451hv vakio
Tämä oli yksillä Turun penkkipäivillä ja vakio puhaltimilla.
Jos esim MHD stage 2+, niin ehdottomasti kartiot paikoilleen, mutta jos ajelee jollain stage1 ei varmaan paljon hyötyä näistä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by majgul View PostKannattaako tuo vanos tai octane nollata ku laitoin tuon softan sisälle? Mielestäni kyllä vetää hyvin ym. Eikö se auto tiedä aika hyvin mikä bensa siellä on varsinkin ku 100km+ jo ajeltu?
Muuten, meinasin tilata vapaavirtaussuodattimet, onneksi kävin netissä lukemassa niin kuulemma perus ilmansuodatin toimii paremmin. Ei anna vaparit lisää tehoa kuulemma. Ainoastaan vähän herkempi kaasu ja äänet vähän muuttuu... Sinne olis sitte palanut melkein 150€ jos olis vrsf filtterit ostanut.
Helpommin sä vakioturboilla lisää tehoa saat ku vaihdat toiseen MHDn ohjelmaan, ei siihen uusia filttereitä tarvii. Jos et aio ottaa ihan viimesiä vakioturboista, ni kannattaa vaan pitää se orkkis putsari paikoillaan. Mieluummin panostat niillä rahoilla johonkin muuhun, vaikka tulevaan flex fuel systeemiin, kunhan se nyt vaan jossain vaiheessa julkaistais.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by majgul View PostKannattaako tuo vanos tai octane nollata ku laitoin tuon softan sisälle? Mielestäni kyllä vetää hyvin ym. Eikö se auto tiedä aika hyvin mikä bensa siellä on varsinkin ku 100km+ jo ajeltu?
Muuten, meinasin tilata vapaavirtaussuodattimet, onneksi kävin netissä lukemassa niin kuulemma perus ilmansuodatin toimii paremmin. Ei anna vaparit lisää tehoa kuulemma. Ainoastaan vähän herkempi kaasu ja äänet vähän muuttuu... Sinne olis sitte palanut melkein 150€ jos olis vrsf filtterit ostanut.
Leave a comment:
-
-
Kannattaako tuo vanos tai octane nollata ku laitoin tuon softan sisälle? Mielestäni kyllä vetää hyvin ym. Eikö se auto tiedä aika hyvin mikä bensa siellä on varsinkin ku 100km+ jo ajeltu?
Muuten, meinasin tilata vapaavirtaussuodattimet, onneksi kävin netissä lukemassa niin kuulemma perus ilmansuodatin toimii paremmin. Ei anna vaparit lisää tehoa kuulemma. Ainoastaan vähän herkempi kaasu ja äänet vähän muuttuu... Sinne olis sitte palanut melkein 150€ jos olis vrsf filtterit ostanut.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tommix View PostVanoksen resetointi nimenpmaan aiheuttaa tuon epämääräisen käynnistyksen sitten.
Oktaani resetti kannattaa tehdä aina kun tankissa vaihtuu bensa eri laatuun. Vaikuttaa suoraan trimmeihin.
Leave a comment:
-
-
Tänään kolautti DHL:n mies paketin pihamaalle, eli reilu viikko meni Jenkeistä tänne. En tiedä onko se sitten tuuripeliä että jääkö paketti tullin haaviin vai nou ja ruvetaan alveja pyytelemään, mutta nyt tosiaan jäi vrsf dp:t (x-drive) ja dci filsut maksamaan aika tarkkaan 434 euroa posteineen....
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tommix View PostVanoksen resetointi nimenpmaan aiheuttaa tuon epämääräisen käynnistyksen sitten.
Oktaani kannattaa resetoida jos vaihtaa kartan 95 => 98 tai päinvastoin, ei vissiin muuten.
ECU säätää moottorin arvot muuttuneeseen tilanteeseen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by majgul View PostEn nollannut octane lukua, vanosta enkä register batteryä. Noita tuskin edes tarvii nollata?
Hyvin kait tuo kävi tuo auto, vähän korkeampana tyhjäkäynti, mutta ei muuta
Oktaani kannattaa resetoida jos vaihtaa kartan 95 => 98 tai päinvastoin, ei vissiin muuten.
Originally posted by tommylee View PostEi ole tullut nollattua itellä noita. Mitäs hyötyä nollauksesta on, ja mitä kaikkea nollaa? :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tommix View PostKaikki adaptaatiot ehkä kannattaa resetoida aina kun kartan vaihtaa. MHD:ssä on se oma valikko tätä varten. Adaptaatioiden nollaamisen jälkeen auton käynnistäminen on mieleenpainuva kokemus.
Moottori ei tahdo millään pysyä käynnissä ja tuntuu että se käy ehkä kahdella pytyllä. Sama homma vielä toisella ja kolmannella startillakin. Yleensä viimeistään neljännellä yrityksellä moottori on löytänyt säädöt kohdalleen ja käy normaalisti.
Leave a comment:
-
-
En nollannut octane lukua, vanosta enkä register batteryä. Noita tuskin edes tarvii nollata?
Hyvin kait tuo kävi tuo auto, vähän korkeampana tyhjäkäynti, mutta ei muuta
Leave a comment:
-
Leave a comment: