BMW 335i (N54) SAA LUKOTTAA viritys part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• tommi69
    replied
    Ymmärtääkseni tää on viritys toppiicci,ei auton osto .😀

Leave a comment:

• majgul
    replied
    Originally posted by TMB View Post
    Kamuxin Saksan saldolta löytys yks, jos manuaali passaa
    Pitää ehdottomasti olla automaatti. Ennen olin täysin manuaali mies, nyt toimin automaatilla

Leave a comment:

• majgul
    replied
    Originally posted by uusis View Post
    eiköhän yksi 335 nyt löydy sulle jostain, tuskin tämä maailman viimeinen oli, tää nyt meinaan alko kuulostaa siltä:think
    No joo, jospa se löytyis. Harmi ku vaan ku sitä odotteli kovasti. Kunhan nyt ei ensi vuoteen pitkälle tarvisi odotella.

Leave a comment:

• Dusty
    replied
    Voi perse vetivät saman tempun nyt sullekkin... Aikamoista säätöä kyllä niiten päässä. Kyselin tossa yks kerta kamuxin myyjiltä että mites ne tarkastaa niitten saksasta tuodut autot läpi niin siihen myyjä tokasi että no ei siin myyjä sen kävelee ympäri ja kattoo et ajaa skidin lenkin ja eikun myyntiin. Että mitään ihmeempiä moottori jne tarkastuksia ne ei niille teetä.

Leave a comment:

• TMB
    replied
    Kamuxin Saksan saldolta löytys yks, jos manuaali passaa

Leave a comment:

• uusis
    replied
    eiköhän yksi 335 nyt löydy sulle jostain, tuskin tämä maailman viimeinen oli, tää nyt meinaan alko kuulostaa siltä:think

Leave a comment:

• tommylee
    replied
    Originally posted by majgul View Post
    No voi perkele... Ei se auto kuume ainakaan laske

Ei enää oikein tuo e92 koppa kiinnosta ku alko jo totuttelemaan ajatukseen avosta... Eli pitää vaan odotella vuoteen 2039 että tulee sopiva vastaan

Tukka jäätyy avossa
    Noita e92 kuitenki jonku verran löytynee..?

Leave a comment:

• majgul
    replied
    Originally posted by tommylee View Post
    Voi prrkle, juostenkustua hommaa sanoisin
    No toivottavasti löydät sopivan ja saat hyvällä hinnalla, kun noin ryssivät.

Lisään vähän sun kuumetta! Laitoin viime perjantaina stage 1+ sisään omaani. Vetää ihan kivasti
    No voi perkele... Ei se auto kuume ainakaan laske

Ei enää oikein tuo e92 koppa kiinnosta ku alko jo totuttelemaan ajatukseen avosta... Eli pitää vaan odotella vuoteen 2039 että tulee sopiva vastaan

Leave a comment:

• tommylee
    replied
    Muija ärähti vähän puhelimeen ku juttelin autosta myyjän kanssa, lupas antaa alennusta tuntuvasti seuraavasta autosta kun löydän sopivan

Eli hienosti turussa toimii, espoossa ei niinkään... Aika hyvin kustu hommat saatana

Espossa siis vasta nyt annettiin tieto siitä että auto on myyty. Mikäköhän oli niin vaikeeta ettei myyjät siellä osaa selvittää että auto myytiin jo, jännä että heti kun ITSE soitti espooseen niin alko hommat selviämään, olin kyllä jo aika vihaisen kuulonenki, tiiä vaikka se vaikuttas
    Voi prrkle, juostenkustua hommaa sanoisin
    No toivottavasti löydät sopivan ja saat hyvällä hinnalla, kun noin ryssivät.

Lisään vähän sun kuumetta! Laitoin viime perjantaina stage 1+ sisään omaani. Vetää ihan kivasti

Leave a comment:

• majgul
    replied
    Originally posted by tommylee View Post
    Ei voi olla totta!?! Minkälaisia vajakkeja siellä kamuxilla oikeen on duunissa? :think
    Muija ärähti vähän puhelimeen ku juttelin autosta myyjän kanssa, lupas antaa alennusta tuntuvasti seuraavasta autosta kun löydän sopivan

Eli hienosti turussa toimii, espoossa ei niinkään... Aika hyvin kustu hommat saatana

Espossa siis vasta nyt annettiin tieto siitä että auto on myyty. Mikäköhän oli niin vaikeeta ettei myyjät siellä osaa selvittää että auto myytiin jo, jännä että heti kun ITSE soitti espooseen niin alko hommat selviämään, olin kyllä jo aika vihaisen kuulonenki, tiiä vaikka se vaikuttas
    Last edited by majgul; 09-11-2017, 17:51.

Leave a comment:

• tommylee
    replied
    Originally posted by nappe74 View Post
    Mitä helevettiä...!?!?!?

Jo on härskiä touhua !! Annetaan asiakkaan odottaa luvattua autoa viikkoja ja eikä edes vaivauduta ilmoittamaan että se myytiinkin toiselle...

Ota ihmeessä yhteyttä kuluttajansuojaan tai johonkin tahoon, eihän nyt tollasta tartte kenenkään sietää !!
    Ei voi olla totta!?! Minkälaisia vajakkeja siellä kamuxilla oikeen on duunissa? :think

Leave a comment:

• nappe74
    replied
    Voi saatanan vittu!!!!!!!!!!!!!!!

Espoo oli myyny sen jollekki! Vaikka oli mulle varattu. Voi helevetin vittu saatana. Arvaa löytyykö toista, no ei. Voi helevetin perkele!
    Mitä helevettiä...!?!?!?

Jo on härskiä touhua !! Annetaan asiakkaan odottaa luvattua autoa viikkoja ja eikä edes vaivauduta ilmoittamaan että se myytiinkin toiselle...

Ota ihmeessä yhteyttä kuluttajansuojaan tai johonkin tahoon, eihän nyt tollasta tartte kenenkään sietää !!

Leave a comment:

• majgul
    replied
    Voi saatanan vittu!!!!!!!!!!!!!!!

Espoo oli myyny sen jollekki! Vaikka oli mulle varattu. Voi helevetin vittu saatana. Arvaa löytyykö toista, no ei. Voi helevetin perkele!

Leave a comment:

• majgul
    replied
    Originally posted by Dusty View Post
    Näin mä vähä kelasinki et kamuxi taas säätää menee. Hyvinkään pisteessä kävin koeajaa aikoinaa 335 ja oli omaan mieleen iha jees paitsi et vesipumppu piti vaihtaa. Sovittiin sitten että soittaa mulle heti kun on vaihettu niin tehrään kaupat. Ihmettelin kun ei kuulu mitään ja soitin ni oli jo auton myyny pois...
    Oireiliko vesipumppu? Vai alkoko olemaan semmoiset kilometrit? Vaadin nimittäin sen vaihtoa jos sitä ei ole vaihdettu ja auto joskus löytyy

Soittelin nyt ite suoraan sinne espooseen ku hermot alkaa menemään. Meinas että oli jo myyty. Sanoin että niimpä, minulle kunhan auto löytyy! Katsotaan miten tilanne etenee ku soittaa takaisin.

Leave a comment:

• Dusty
    replied
    Näin mä vähä kelasinki et kamuxi taas säätää menee. Hyvinkään pisteessä kävin koeajaa aikoinaa 335 ja oli omaan mieleen iha jees paitsi et vesipumppu piti vaihtaa. Sovittiin sitten että soittaa mulle heti kun on vaihettu niin tehrään kaupat. Ihmettelin kun ei kuulu mitään ja soitin ni oli jo auton myyny pois...

Leave a comment:

Working...
X