Tuli kesällä testailtua customi MHD v.8 stage2+ liekkikarttaa ja kaveri sattu ottamaan videota kun kyseinen kartta oli vielä alku testivaiheessa.. Video puhukoot puolestaan. https://www.instagram.com/p/BaWLmiXnqdl/
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 335i (N54) SAA LUKOTTAA viritys part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by vam0s View PostTuli kesällä testailtua customi MHD v.8 stage2+ liekkikarttaa ja kaveri sattu ottamaan videota kun kyseinen kartta oli vielä alku testivaiheessa.. Video puhukoot puolestaan. https://www.instagram.com/p/BaWLmiXnqdl/
Edittiä, hienolta kyllä näyttää, varsinkin pimeällä. Miten tuo toimii, vain sport puolella?Last edited by Tommix; 27-11-2017, 16:43.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by vam0s View PostTuli kesällä testailtua customi MHD v.8 stage2+ liekkikarttaa ja kaveri sattu ottamaan videota kun kyseinen kartta oli vielä alku testivaiheessa.. Video puhukoot puolestaan. https://www.instagram.com/p/BaWLmiXnqdl/
Tuossahan käristemakkaraa liekittää samallaEx: BMW 330 Xd E90
Ex:BMW 335Xi E90
Nyt: Audi A5 V6 tdi Quattro
Comment
-
-
Nyt on stage 1+ softa lyöty sisälle. Ongelmitta meni kunhan sai ensiksi OSTETTUA ohjelman
Liukasta oli eikä nelivedollakaan pitoja ollut kauheana, tuntui ainakin että kyllä se vääntö kasvoi mutta muutaman vedon ehdin vasta kokeilemaan, niin vaikea vielä sanoa että nousiko huomattavasti tehot.
Tarviiko tuota softaa "ajella" sisään, vai onko kaikki heti ok ekasta käynnistyksestä?
Vielä kaapelista, ei ole omaa sitä dcan kaapelia, mistä porukka on varmasti toimivan johdon hommannut?
Comment
-
-
Originally posted by Zoppa View PostMietin kans ihan samaa :think ite en ehkä uskaltais olla ensimmäisten joukossa testaamassa.Tulee niin hyvin läpi tuossa että onkohan ne takakatit paikoillaan ?
Bensa ja tulitikut on ratkaisu jokaiseen remonttiin...
1989 E30 316i 2D HARRASTE
1994 E36 M3 Limousine HARRASTE
Ex. E92 335 CiA m-sport
Ex. 2005 E87 130i m-sport
...monta muuta ennen sitä
Comment
-
-
Originally posted by majgul View PostVielä kaapelista, ei ole omaa sitä dcan kaapelia, mistä porukka on varmasti toimivan johdon hommannut?
Comment
-
-
Originally posted by majgul View PostNyt on stage 1+ softa lyöty sisälle. Ongelmitta meni kunhan sai ensiksi OSTETTUA ohjelman
Liukasta oli eikä nelivedollakaan pitoja ollut kauheana, tuntui ainakin että kyllä se vääntö kasvoi mutta muutaman vedon ehdin vasta kokeilemaan, niin vaikea vielä sanoa että nousiko huomattavasti tehot.
Tarviiko tuota softaa "ajella" sisään, vai onko kaikki heti ok ekasta käynnistyksestä?
Vielä kaapelista, ei ole omaa sitä dcan kaapelia, mistä porukka on varmasti toimivan johdon hommannut?Discover affordable items for your home and life needs. Enjoy our money back guarantee, frequent discounts, flat rate shipping (select markets), and more.
Mulla tuommonen kaapeli. Toimii täysin ja puolet halvempi. Tosin halpiskaapelit on vähä niinku 50-60,toimii tai ei toimi.. Fyrkan palautus toimii täydellisesti tuolla, jos tuote ei toimi..Ex: BMW 330 Xd E90
Ex:BMW 335Xi E90
Nyt: Audi A5 V6 tdi Quattro
Comment
-
-
Originally posted by majgul View PostNyt on stage 1+ softa lyöty sisälle. Ongelmitta meni kunhan sai ensiksi OSTETTUA ohjelman
Liukasta oli eikä nelivedollakaan pitoja ollut kauheana, tuntui ainakin että kyllä se vääntö kasvoi mutta muutaman vedon ehdin vasta kokeilemaan, niin vaikea vielä sanoa että nousiko huomattavasti tehot.
Tarviiko tuota softaa "ajella" sisään, vai onko kaikki heti ok ekasta käynnistyksestä?
Vielä kaapelista, ei ole omaa sitä dcan kaapelia, mistä porukka on varmasti toimivan johdon hommannut?.
Moottori ei tahdo millään pysyä käynnissä ja tuntuu että se käy ehkä kahdella pytyllä. Sama homma vielä toisella ja kolmannella startillakin. Yleensä viimeistään neljännellä yrityksellä moottori on löytänyt säädöt kohdalleen ja käy normaalisti.
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostKaikki adaptaatiot ehkä kannattaa resetoida aina kun kartan vaihtaa. MHD:ssä on se oma valikko tätä varten. Adaptaatioiden nollaamisen jälkeen auton käynnistäminen on mieleenpainuva kokemus.
Moottori ei tahdo millään pysyä käynnissä ja tuntuu että se käy ehkä kahdella pytyllä. Sama homma vielä toisella ja kolmannella startillakin. Yleensä viimeistään neljännellä yrityksellä moottori on löytänyt säädöt kohdalleen ja käy normaalisti.
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostKaikki adaptaatiot ehkä kannattaa resetoida aina kun kartan vaihtaa. MHD:ssä on se oma valikko tätä varten. Adaptaatioiden nollaamisen jälkeen auton käynnistäminen on mieleenpainuva kokemus.
Moottori ei tahdo millään pysyä käynnissä ja tuntuu että se käy ehkä kahdella pytyllä. Sama homma vielä toisella ja kolmannella startillakin. Yleensä viimeistään neljännellä yrityksellä moottori on löytänyt säädöt kohdalleen ja käy normaalisti.
Ex: BMW 330 Xd E90
Ex:BMW 335Xi E90
Nyt: Audi A5 V6 tdi Quattro
Comment
-
-
Originally posted by majgul View PostEn nollannut octane lukua, vanosta enkä register batteryä. Noita tuskin edes tarvii nollata?
Hyvin kait tuo kävi tuo auto, vähän korkeampana tyhjäkäynti, mutta ei muuta
Oktaani kannattaa resetoida jos vaihtaa kartan 95 => 98 tai päinvastoin, ei vissiin muuten.
Originally posted by tommylee View PostEi ole tullut nollattua itellä noita. Mitäs hyötyä nollauksesta on, ja mitä kaikkea nollaa? :thinkKäyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostVanoksen resetointi nimenpmaan aiheuttaa tuon epämääräisen käynnistyksen sitten.
Oktaani kannattaa resetoida jos vaihtaa kartan 95 => 98 tai päinvastoin, ei vissiin muuten.
ECU säätää moottorin arvot muuttuneeseen tilanteeseen.Ex: BMW 330 Xd E90
Ex:BMW 335Xi E90
Nyt: Audi A5 V6 tdi Quattro
Comment
-
-
Tänään kolautti DHL:n mies paketin pihamaalle, eli reilu viikko meni Jenkeistä tänne. En tiedä onko se sitten tuuripeliä että jääkö paketti tullin haaviin vai nou ja ruvetaan alveja pyytelemään, mutta nyt tosiaan jäi vrsf dp:t (x-drive) ja dci filsut maksamaan aika tarkkaan 434 euroa posteineen....540i 6-Gang Touring -95 -ZzZz-
Audi A6 C7 S-Line ABT
Comment
-
Comment