Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW 335i (N54) SAA LUKOTTAA viritys part II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vam0s
    Bimmer Rookie
    • Nov 2014
    • 133
    • 03

    Tuli kesällä testailtua customi MHD v.8 stage2+ liekkikarttaa ja kaveri sattu ottamaan videota kun kyseinen kartta oli vielä alku testivaiheessa.. Video puhukoot puolestaan. https://www.instagram.com/p/BaWLmiXnqdl/

    Comment

    • Tommix
      BTCF Member
      • Dec 2006
      • 5441
      • S:t Karins

      Originally posted by vam0s View Post
      Tuli kesällä testailtua customi MHD v.8 stage2+ liekkikarttaa ja kaveri sattu ottamaan videota kun kyseinen kartta oli vielä alku testivaiheessa.. Video puhukoot puolestaan. https://www.instagram.com/p/BaWLmiXnqdl/
      Mitäköhän takakatit tuosta tykkää?
      Edittiä, hienolta kyllä näyttää, varsinkin pimeällä. Miten tuo toimii, vain sport puolella?
      Last edited by Tommix; 27-11-2017, 16:43.
      Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
      Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
      ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
      Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

      Comment

      • Zoppa
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2010
        • 238
        • Espoo

        Originally posted by Tommix View Post
        Mitäköhän takakatit tuosta tykkää?
        Mietin kans ihan samaa :think ite en ehkä uskaltais olla ensimmäisten joukossa testaamassa.
        E92 335i M-Sport -07
        EX: E85 Z4 3.0i

        Comment

        • tommylee
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2015
          • 292
          • Haukipudas / Kello

          Originally posted by vam0s View Post
          Tuli kesällä testailtua customi MHD v.8 stage2+ liekkikarttaa ja kaveri sattu ottamaan videota kun kyseinen kartta oli vielä alku testivaiheessa.. Video puhukoot puolestaan. https://www.instagram.com/p/BaWLmiXnqdl/
          :think
          Tuossahan käristemakkaraa liekittää samalla
          Ex: BMW 330 Xd E90
          Ex:BMW 335Xi E90
          Nyt: Audi A5 V6 tdi Quattro

          Comment

          • majgul
            Bimmer Fanatic
            • Nov 2008
            • 890
            • Oulu

            Nyt on stage 1+ softa lyöty sisälle. Ongelmitta meni kunhan sai ensiksi OSTETTUA ohjelman

            Liukasta oli eikä nelivedollakaan pitoja ollut kauheana, tuntui ainakin että kyllä se vääntö kasvoi mutta muutaman vedon ehdin vasta kokeilemaan, niin vaikea vielä sanoa että nousiko huomattavasti tehot.

            Tarviiko tuota softaa "ajella" sisään, vai onko kaikki heti ok ekasta käynnistyksestä?


            Vielä kaapelista, ei ole omaa sitä dcan kaapelia, mistä porukka on varmasti toimivan johdon hommannut?

            Comment

            • F-Lame
              BTCF Member
              • Jul 2015
              • 251
              • Helsinki-Porvoo

              Originally posted by Zoppa View Post
              Mietin kans ihan samaa :think ite en ehkä uskaltais olla ensimmäisten joukossa testaamassa.
              Kyllä ne tyhjenee sieltä Tulee niin hyvin läpi tuossa että onkohan ne takakatit paikoillaan ?
              Bensa ja tulitikut on ratkaisu jokaiseen remonttiin...

              1989 E30 316i 2D HARRASTE
              1994 E36 M3 Limousine HARRASTE
              Ex. E92 335 CiA m-sport
              Ex. 2005 E87 130i m-sport
              ...monta muuta ennen sitä

              Comment

              • TMB
                BTCF Member
                • Apr 2014
                • 124
                • Oulu

                Originally posted by majgul View Post
                Vielä kaapelista, ei ole omaa sitä dcan kaapelia, mistä porukka on varmasti toimivan johdon hommannut?
                Toihan on se, mitä siinä mhd manuaalissa suositellaan http://www.my-obd.de/Diagnose-Interf...91-E::114.html

                Comment

                • tommylee
                  Bimmer Fanatic
                  • Jan 2015
                  • 292
                  • Haukipudas / Kello

                  Originally posted by majgul View Post
                  Nyt on stage 1+ softa lyöty sisälle. Ongelmitta meni kunhan sai ensiksi OSTETTUA ohjelman

                  Liukasta oli eikä nelivedollakaan pitoja ollut kauheana, tuntui ainakin että kyllä se vääntö kasvoi mutta muutaman vedon ehdin vasta kokeilemaan, niin vaikea vielä sanoa että nousiko huomattavasti tehot.

                  Tarviiko tuota softaa "ajella" sisään, vai onko kaikki heti ok ekasta käynnistyksestä?


                  Vielä kaapelista, ei ole omaa sitä dcan kaapelia, mistä porukka on varmasti toimivan johdon hommannut?
                  Discover affordable items for your home and life needs. Enjoy our money back guarantee, frequent discounts, flat rate shipping (select markets), and more.


                  Mulla tuommonen kaapeli. Toimii täysin ja puolet halvempi. Tosin halpiskaapelit on vähä niinku 50-60,toimii tai ei toimi.. Fyrkan palautus toimii täydellisesti tuolla, jos tuote ei toimi..
                  Ex: BMW 330 Xd E90
                  Ex:BMW 335Xi E90
                  Nyt: Audi A5 V6 tdi Quattro

                  Comment

                  • Tommix
                    BTCF Member
                    • Dec 2006
                    • 5441
                    • S:t Karins

                    Originally posted by majgul View Post
                    Nyt on stage 1+ softa lyöty sisälle. Ongelmitta meni kunhan sai ensiksi OSTETTUA ohjelman

                    Liukasta oli eikä nelivedollakaan pitoja ollut kauheana, tuntui ainakin että kyllä se vääntö kasvoi mutta muutaman vedon ehdin vasta kokeilemaan, niin vaikea vielä sanoa että nousiko huomattavasti tehot.

                    Tarviiko tuota softaa "ajella" sisään, vai onko kaikki heti ok ekasta käynnistyksestä?


                    Vielä kaapelista, ei ole omaa sitä dcan kaapelia, mistä porukka on varmasti toimivan johdon hommannut?
                    Kaikki adaptaatiot ehkä kannattaa resetoida aina kun kartan vaihtaa. MHD:ssä on se oma valikko tätä varten. Adaptaatioiden nollaamisen jälkeen auton käynnistäminen on mieleenpainuva kokemus .
                    Moottori ei tahdo millään pysyä käynnissä ja tuntuu että se käy ehkä kahdella pytyllä . Sama homma vielä toisella ja kolmannella startillakin. Yleensä viimeistään neljännellä yrityksellä moottori on löytänyt säädöt kohdalleen ja käy normaalisti.
                    Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
                    Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
                    ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
                    Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

                    Comment

                    • majgul
                      Bimmer Fanatic
                      • Nov 2008
                      • 890
                      • Oulu

                      Originally posted by Tommix View Post
                      Kaikki adaptaatiot ehkä kannattaa resetoida aina kun kartan vaihtaa. MHD:ssä on se oma valikko tätä varten. Adaptaatioiden nollaamisen jälkeen auton käynnistäminen on mieleenpainuva kokemus .
                      Moottori ei tahdo millään pysyä käynnissä ja tuntuu että se käy ehkä kahdella pytyllä . Sama homma vielä toisella ja kolmannella startillakin. Yleensä viimeistään neljännellä yrityksellä moottori on löytänyt säädöt kohdalleen ja käy normaalisti.
                      Okei, nollaanpas nuo sitten ja katsotaan miten se ryskyttää

                      Comment

                      • majgul
                        Bimmer Fanatic
                        • Nov 2008
                        • 890
                        • Oulu

                        En nollannut octane lukua, vanosta enkä register batteryä. Noita tuskin edes tarvii nollata?

                        Hyvin kait tuo kävi tuo auto, vähän korkeampana tyhjäkäynti, mutta ei muuta

                        Comment

                        • tommylee
                          Bimmer Fanatic
                          • Jan 2015
                          • 292
                          • Haukipudas / Kello

                          Originally posted by Tommix View Post
                          Kaikki adaptaatiot ehkä kannattaa resetoida aina kun kartan vaihtaa. MHD:ssä on se oma valikko tätä varten. Adaptaatioiden nollaamisen jälkeen auton käynnistäminen on mieleenpainuva kokemus .
                          Moottori ei tahdo millään pysyä käynnissä ja tuntuu että se käy ehkä kahdella pytyllä . Sama homma vielä toisella ja kolmannella startillakin. Yleensä viimeistään neljännellä yrityksellä moottori on löytänyt säädöt kohdalleen ja käy normaalisti.
                          Ei ole tullut nollattua itellä noita. Mitäs hyötyä nollauksesta on, ja mitä kaikkea nollaa? :think
                          Ex: BMW 330 Xd E90
                          Ex:BMW 335Xi E90
                          Nyt: Audi A5 V6 tdi Quattro

                          Comment

                          • Tommix
                            BTCF Member
                            • Dec 2006
                            • 5441
                            • S:t Karins

                            Originally posted by majgul View Post
                            En nollannut octane lukua, vanosta enkä register batteryä. Noita tuskin edes tarvii nollata?

                            Hyvin kait tuo kävi tuo auto, vähän korkeampana tyhjäkäynti, mutta ei muuta
                            Vanoksen resetointi nimenpmaan aiheuttaa tuon epämääräisen käynnistyksen sitten.
                            Oktaani kannattaa resetoida jos vaihtaa kartan 95 => 98 tai päinvastoin, ei vissiin muuten.
                            Originally posted by tommylee View Post
                            Ei ole tullut nollattua itellä noita. Mitäs hyötyä nollauksesta on, ja mitä kaikkea nollaa? :think
                            ECU säätää moottorin arvot muuttuneeseen tilanteeseen.
                            Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
                            Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
                            ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
                            Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

                            Comment

                            • tommylee
                              Bimmer Fanatic
                              • Jan 2015
                              • 292
                              • Haukipudas / Kello

                              Originally posted by Tommix View Post
                              Vanoksen resetointi nimenpmaan aiheuttaa tuon epämääräisen käynnistyksen sitten.
                              Oktaani kannattaa resetoida jos vaihtaa kartan 95 => 98 tai päinvastoin, ei vissiin muuten.

                              ECU säätää moottorin arvot muuttuneeseen tilanteeseen.
                              Tänk juu verimats. Täytyypä resetoida..
                              Ex: BMW 330 Xd E90
                              Ex:BMW 335Xi E90
                              Nyt: Audi A5 V6 tdi Quattro

                              Comment

                              • Cock
                                Bimmer Fanatic
                                • Jul 2003
                                • 752
                                • Tsadi

                                Tänään kolautti DHL:n mies paketin pihamaalle, eli reilu viikko meni Jenkeistä tänne. En tiedä onko se sitten tuuripeliä että jääkö paketti tullin haaviin vai nou ja ruvetaan alveja pyytelemään, mutta nyt tosiaan jäi vrsf dp:t (x-drive) ja dci filsut maksamaan aika tarkkaan 434 euroa posteineen....
                                540i 6-Gang Touring -95 -ZzZz-
                                Audi A6 C7 S-Line ABT

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎