Originally posted by Wibu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 335i (N54) SAA LUKOTTAA viritys part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
E90 335i M-Sport Trebila Performance
-
-
Originally posted by Tommix View PostToi flässääminen meinaa aina aiheuttaa sydädin, kuuluu harrastukseen
Ja kyllä, virtaa oli riittävästi, mutta näemmä samsunki A5 2016 pitää muistaa buuttaa enne jokaista be flässiä..sitten pelaa taasE90 335i M-Sport Trebila Performance
Comment
-
-
Originally posted by Wibu View PostMistä kannattaa alkaa katteleen suuttimia? Bemariosa.fi sieltä löytyy ainakin, mut aika suolanen hinta...Kolhujen oikasut maalaamatta.
Comment
-
-
Suomesta saa halvemmalla kuin tuolta fcpeurosta ihan marmorilta! Eli ei tarvetta jenkeistä tilata. Ja samat suuttimet kysessä. Juuri yhdet asensin ja tuntui toimivan hienosti!-Imukanavien putsaukset pähkinäpuhalluksella ja n54, n55, s55, b58, s58 ja s63 custom softat(Map switch ja flex fuel) MHDn kautta. Onnistuu myös n54 turbojen vaihdot yms. www.pperformance.fi
Comment
-
-
Originally posted by mikko_sa View PostKuulostaa ettei vanosyksikkö saa tarpeeksi ö-painetta liikkuakseen, eikä täten liiku odotetusti, siitä vikakoodi ja toi 3100. Eli vanossolenoidin putsaus/uudet öljyt/suodatin, tai asentotunnistin. Noilla voinee koittaa alkuun. Törmänny muutamassa autossa tähän. Pahimmassa tilanteessahan nokkapukkiin on kulunu/on kulumassa urat=tyyppivika tietyn vuotissa autoissa..Last edited by Wibu; 06-11-2017, 14:45.
Comment
-
-
Originally posted by P33P33 View PostSuomesta saa halvemmalla kuin tuolta fcpeurosta ihan marmorilta! Eli ei tarvetta jenkeistä tilata. Ja samat suuttimet kysessä. Juuri yhdet asensin ja tuntui toimivan hienosti!Kolhujen oikasut maalaamatta.
Comment
-
-
Originally posted by mikko_sa View PostKuulostaa ettei vanosyksikkö saa tarpeeksi ö-painetta liikkuakseen, eikä täten liiku odotetusti, siitä vikakoodi ja toi 3100. Eli vanossolenoidin putsaus/uudet öljyt/suodatin, tai asentotunnistin. Noilla voinee koittaa alkuun. Törmänny muutamassa autossa tähän. Pahimmassa tilanteessahan nokkapukkiin on kulunu/on kulumassa urat=tyyppivika tietyn vuotissa autoissa..M140 xDrive v.2017
Kawasaki zH2 v.2020
Comment
-
-
Originally posted by Wibu View PostOkei. Noi solenoidit tossa just putsasinkin ja vaihdoin siinä samalla tulpat jonka johdosta odottelen nyt suuttimia. 3 suutinta vaihdettu edellisen omistajan toimesta, no ne kolme mihin ei oo vaihdettu niin tulpat aivan mustia/kosteita ja haisi aika reilusti bensalle verrattuna kolmeen muuhun. Etten oo päässy putsauksen jälkeen oikein viä kokeileen herjaako uudestaan. Ja toivottavasti ei olis ny mitään uria kulunu tai ees kulumassa. Auto on tosiaan 06.M140 xDrive v.2017
Kawasaki zH2 v.2020
Comment
-
-
Originally posted by Wibu View PostMulla anto myös joskus kuukausi kaks sit tälläsenkin koodin 2A99 crank shaft- outlet camshaft correlation. Mutta täytyy ny seurata tilannetta, kunhan saan noi suuttimet eka vauhdettua..
Tosta näkee kuinka varsinki intake vanos käyrä on komeeta siniaaltoa.
No vaihdoin solenoidit ja öljyt samalla kertaa. Arvoitus onkin, että oliko oikea syypää öljynsuodatin, joka oli aivan tukossa. Siitä ei käytännössä ilmanpaineessa mennyt enää mitään läpi!! Avasin suodattimen korkin ja öljyt tuli ikään kuin syliin(öljyt oli jo valutettu suurimmaks osaks pohjan kautta pois). Eli vinkkinä, että vanos koodien kanssa kyseessä saattaa olla myös öljyt ja suodatin siinä missä solenoiditkin. Mulla ongelmat poistuivat joka tapauksessa tämän jälkeen.-Imukanavien putsaukset pähkinäpuhalluksella ja n54, n55, s55, b58, s58 ja s63 custom softat(Map switch ja flex fuel) MHDn kautta. Onnistuu myös n54 turbojen vaihdot yms. www.pperformance.fi
Comment
-
-
Originally posted by P33P33 View PostMulla tuli varmaan kahden vuodena ajan vanos koodia välillä useemmin ja välillä harvemmin. No muutama kuukaus sitten huomasin motarilla aivan pintakaasulla kevyttä nykimistä ja otin logia tilanteesta.
Tosta näkee kuinka varsinki intake vanos käyrä on komeeta siniaaltoa.
No vaihdoin solenoidit ja öljyt samalla kertaa. Arvoitus onkin, että oliko oikea syypää öljynsuodatin, joka oli aivan tukossa. Siitä ei käytännössä ilmanpaineessa mennyt enää mitään läpi!! Avasin suodattimen korkin ja öljyt tuli ikään kuin syliin(öljyt oli jo valutettu suurimmaks osaks pohjan kautta pois). Eli vinkkinä, että vanos koodien kanssa kyseessä saattaa olla myös öljyt ja suodatin siinä missä solenoiditkin. Mulla ongelmat poistuivat joka tapauksessa tämän jälkeen.M140 xDrive v.2017
Kawasaki zH2 v.2020
Comment
-
-
335i ostoaikeissa
En tiedä onko oikea paikka tälle mutta pistetään kumminkin.
Kyseistä autoa menossa perjantaina ostamaan. Näin bensa Bmw neitsyyenä olisi hyvä saada neuvoa mitä pitäisi huomioida. Suuresti ihmettelen että kyseisessä autossa on ilmeisesti vielä vakio ahtimet ja liikkeen mukaan ovat kunnossa. Voiko olla mahdollista että noilla kilometreillä ei vielä kolise hukkikset? Sen vissii kuulee perseelläkin jos kolisee?
Auto on tekniikaltaan täysin vakio. Ei ohjelmoitu yms.
Hpfp vaihdettu ja muutenkin hyvä merkkiliikkeen huoltokirja paitsi nuo ahtimet vielä alkuperäiset.
Mitä mieltä kokeneemmat n54 harrastajat? Ja neuvoja otetaan avosylin vastaan ettei rahoja heittäisi ihan roskiin.
Comment
-
Comment