Originally posted by majgul
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 335i (N54) SAA LUKOTTAA viritys part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"
Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
1/4 maili 11.8 / 205 km/h
0-200km/h 11.40s
100-200km/h 6,00s
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354
Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää
-
-
Originally posted by miyli View PostOnko takakelkassa uretaanipuslat ? Mulla ainakin kun vaihdettiin uretaanipuslat takakelkkaan piti välillä tietyllä kierrosalueella kiihdytyksessä sellaista kumisevaa ääntä.
Nyt mietin että johtuuko ääni moottorin puolelta, jos ei toimi oikein ku logeja otin. Tulpat ja puolat nyt siis vaihdettu, mutta logit ei näyttänyt hyvältä. Aikaisemmin tuli timing correct cylinder 1 ja 4. Nyt jopa cylinder 3, moottorivaloa ei syttynyt.
Voiko joku neuvoa että mitä voisi seuraavaksi tehdä
Tässä logit: https://datazap.me/u/majgul/vedot?log=0&data=3-21
Pelottaa että nyt on joku pahemmin vialla... Ei kait tulppien ja puolien vaihdossa tarvi mitään koodauksia?Last edited by majgul; 29-03-2018, 07:21.
Comment
-
-
Originally posted by majgul View PostEn ainakaan itse ole vaihtanut. Mutta joo, muistuttaa tuollaista. Ja väännön kasvaessa pitää tuollaista.tuli otettua nyt aika monta vetoa ja ei se mitenkään erityisen kova ääni ole.
Nyt mietin että johtuuko ääni moottorin puolelta, jos ei toimi oikein ku logeja otin. Tulpat ja puolat nyt siis vaihdettu, mutta logit ei näyttänyt hyvältä. Aikaisemmin tuli timing correct cylinder 1 ja 4. Nyt jopa cylinder 3, moottorivaloa ei syttynyt.
Voiko joku neuvoa että mitä voisi seuraavaksi tehdä
Tässä logit: https://datazap.me/u/majgul/vedot?log=0&data=3-21
Pelottaa että nyt on joku pahemmin vialla... Ei kait tulppien ja puolien vaihdossa tarvi mitään koodauksia?
Edit: noitakaan correctioneja ei todennäköesti olis ollu tuolla jos logi olisi otettu suoraan kolmosvaihteella jolloi tota vaihtoa login alussa ei olisi tapahtunut.Last edited by Zoppa; 29-03-2018, 08:41.E92 335i M-Sport -07
EX: E85 Z4 3.0i
Comment
-
-
Originally posted by majgul View PostKorjataan,. sellainen matala taajuinen pömisevä ääni, vähän sinne päin ku amis putken matalahko pöminä ja resonanssi.
Meneekö näissä vehkeessä jo 150tkm vauhtipyörä!?
Mutta nyt ei taida olla siitä.
Mites onko milloin ilmanputsari vaihdettu? Jos koppa on vähän huonosti paikallaan tms.
Vai kuuluuko se selkeästi jostain suunnasta autoa?Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Tuli tilattuu downpipet ja vapari suodattimet vrsf:ältä pari viikkoa sitten. No dhl kyydissä piti jo viikko sitten tulla nii alkuviikosta otin yhteyttä kuljetus firmaan et missä paketti viipyy. Oli seissy monta päivää New York:in terminaalissa seurannan mukaan. Nyt sain kuulla että paketti luokitellaan vaarallisia aineita sisältäväksi ku olin ottanut suodattimien mukaan putsaus setin samalla. Niinköhän jää paketti sinne vai ottaako vaan putsausaineet pois? Vai maksaako paketti mulle nyt miljoonia lisää ku ne tuo sen. Onko kokemuksia?
Comment
-
-
Originally posted by makkis View PostVoihan se tottakai mennä, varsinkin jos on vähän viriä.
Mutta nyt ei taida olla siitä.
Mites onko milloin ilmanputsari vaihdettu? Jos koppa on vähän huonosti paikallaan tms.
Vai kuuluuko se selkeästi jostain suunnasta autoa?
Ilmanputsari oli kun uusi, tämä läpi katottua ku imuventtiilit tuli puhallettua.
Comment
-
-
Originally posted by Zoppa View PostEi noissa logeissa nyt omaan silmään mitään hälyttävää näy, muutama hassu timing correction, nekin on pieniä ja vaihteen vaihdon yhteydessä mikä on suht normaalia. Jos noi häiritsee niin sähän voit laittaa muutaman litran e85 sekaan nostamaan oktaaniarvoa ja kato jos ne vähätkin correctionit häviäis sieltä. Mut ei tossa nyt logien puolesta mun mielestä oo mitää syytä huolissaan olla.
Edit: noitakaan correctioneja ei todennäköesti olis ollu tuolla jos logi olisi otettu suoraan kolmosvaihteella jolloi tota vaihtoa login alussa ei olisi tapahtunut.
Voisi melkein kokeilla sitä että laittelee vähän e85. Miten paljon sitä uskaltaa tuolla perus stage1+ tai 2+ ohjelmilla laittaa? Ei taida tehoon noilla ohjelmilla vaikuttaa, mutta ilmeisesti paremmin toimii.
Comment
-
-
Originally posted by majgul View PostNo hyvä tietää, mielenrauhan saa nyt sitten. Itse luulin ettei noita saisi ollenkaan olla, että joku on vialla. Samanlailla tosiaan tuli noita silloin ku moottorivalo syttyi tulpan/puolan takia.
Voisi melkein kokeilla sitä että laittelee vähän e85. Miten paljon sitä uskaltaa tuolla perus stage1+ tai 2+ ohjelmilla laittaa? Ei taida tehoon noilla ohjelmilla vaikuttaa, mutta ilmeisesti paremmin toimii.E92 335i M-Sport -07
EX: E85 Z4 3.0i
Comment
-
-
Originally posted by Zoppa View PostKokeile nyt vaikka 10l e85 ja loput 98, mutta mä luulet että noi correctionit johtuu ihan tosta vaihteen vaihdosta mikä tapahtuu tossa sun logit alussa. Tosta e85 ei nyt sinäänsä oo mitää muuta iloa, ennen kun laitat sisään e85 tarkotetun kartan.
Harmittaa, vrspeed.com lähetti alkuperäisillä liitoksilla olevan chargepipen vaikka tialin/turbosmartin liitännällä otin, ja turbosmartin bovin. Saa nähä miten tämäkin keissi sitten menee.
Comment
-
-
Originally posted by WarHead View PostMites se oireilee? Tuleeko yllättäviä tempaisuja ja vastaavaa vai meneekö vaan puolimoottorilla?
Tuossa pari logia: https://datazap.me/u/vam0s/mhd-v8-e50?log=0&data=3-23
Comment
-
-
Originally posted by vam0s View PostMeno ei keskeydy mitenkään, törkkäsee vain koodin ja usein jäädään paljon alle targetin. Alipaineletkut uusittu.
Tuossa pari logia: https://datazap.me/u/vam0s/mhd-v8-e50?log=0&data=3-23
Kun moottori lämpes se pääsi sieltä liitoksesta vuotamaan.Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"
Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
1/4 maili 11.8 / 205 km/h
0-200km/h 11.40s
100-200km/h 6,00s
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354
Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää
Comment
-
-
Originally posted by majgul View PostOkei, mutta noilla correctioneilla pitäisi uskaltaa ihan vaan vedellä menemään tuolla 98:llä?E92 335i M-Sport -07
EX: E85 Z4 3.0i
Comment
-
-
Originally posted by miyli View PostMulla kanssa aikoinaan siinä 335 jäi ahdot targetista sen 2-4 psi mutta vaan kun kone oli lämmin ja vikaa etsittiin kauan ja syyksi paljastui Turbojen puolen kuminen ahtoputken jatko jossa alkuperäinen klemmari oli mennyt poikki.
Kun moottori lämpes se pääsi sieltä liitoksesta vuotamaan.
Comment
-
-
Originally posted by Zoppa View PostNo jos nyt parissa sylinterissä on pieniä (alle kolmen asteen korjauksia) niin en itse ainakaan ole huolissani niistä. Jos niitä alkaa olemaan kaikissa sylintereissä yhtä aikaa, tai niitä on jatkuvasti niin sitten alkaisin miettimään että mistä kiikastaa.
Comment
-
Comment