Originally posted by vam0s
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 335i (N54) SAA LUKOTTAA viritys part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by vam0s View PostAjatko bensalla vai etanoli seoksella? Itsellä ollut näissä käytössä 30-50% etanoli seos ja öljyt vaihtanut 3tkm välein ja yleensä aina lirua etanolin takia.E92 335i M-Sport -07
EX: E85 Z4 3.0i
Comment
-
-
Originally posted by Zoppa View PostVähän sekä että. Suurimman osan ajasta oon ajanu 98:lla, mut nykyään on tullu sit taas ajettua aika paljon e30 blandiksella. Kuulostaa kyl erikoiselta jos 3tkm aikana öljyt ehtii menemään litkuksi tuon takiaBensa ja tulitikut on ratkaisu jokaiseen remonttiin...
1989 E30 316i 2D HARRASTE
1994 E36 M3 Limousine HARRASTE
Ex. E92 335 CiA m-sport
Ex. 2005 E87 130i m-sport
...monta muuta ennen sitä
Comment
-
-
Originally posted by salmol View Post3 tkm välein???? No on se hyvä että minulla on diesel, öljynvaihto 30-36 tkm... Ei jeesus.E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
-
Originally posted by salmol View PostNo, hakkaa alaväännössä vastaavan kokoisen bensavehkeen milloin vaan...G26 i4 M50 supercharged
ex: F36 440i xdrive msport
ex: E91 335 lci xdrive msport
Comment
-
-
Doddiih, mitkähän olisi seuraavat järkevät muutokset. Tällä hetkellä muutoksina jb4, 3" dp:t, dci:t. Käytössä on nyt map 5. Onko seuraavana ostoslistalla matalapainepumppu? Kumpi tässä olisi järkevämpi fuelit pumpuista, stage1 vai stage 2? Entäs backend flash? Löytyykö täältä flashin asentajia ja säätäjiä korvausta vastaan? Jos vielä läheltä pohjanmaata niin plussaa
Comment
-
-
Originally posted by rodpe View PostDoddiih, mitkähän olisi seuraavat järkevät muutokset. Tällä hetkellä muutoksina jb4, 3" dp:t, dci:t. Käytössä on nyt map 5. Onko seuraavana ostoslistalla matalapainepumppu? Kumpi tässä olisi järkevämpi fuelit pumpuista, stage1 vai stage 2? Entäs backend flash? Löytyykö täältä flashin asentajia ja säätäjiä korvausta vastaan? Jos vielä läheltä pohjanmaata niin plussaa
Pumpun sijaan xhp laatikko softa mieluummin ensin.-Imukanavien putsaukset pähkinäpuhalluksella ja n54, n55, s55, b58, s58 ja s63 custom softat(Map switch ja flex fuel) MHDn kautta. Onnistuu myös n54 turbojen vaihdot yms. www.pperformance.fi
Comment
-
-
Originally posted by P33P33 View PostBackend flash ehdottomasti nyt heti! Sitten jos haluat viinan kanssa läträillä niin riippuu ihan seoksesta. Jos sulla on hyvässä kunnossa lpfp niin e45 seoksella, eli puolet ja puolet re85 ja 98ia, pärjäät vielä orkkiksen kanssa. Silloin pääset noin 450 hv ja se on mun mielestä vakio turboille hyvä lukema, eikä kannata juuri sen yli edes haaveilla.
Pumpun sijaan xhp laatikko softa mieluummin ensin.
Mulla loppui jo 20% seoksella... en oikein usko että riittää vakiopumppu 50% seoksella mitenkään - mutta kokeilemalla se selviää.
Välijäähyn ja ahtoputken dumpilla laittaisin ostoslistalle.G26 i4 M50 supercharged
ex: F36 440i xdrive msport
ex: E91 335 lci xdrive msport
Comment
-
-
Originally posted by salmol View Post3 tkm välein???? No on se hyvä että minulla on diesel, öljynvaihto 30-36 tkm... Ei jeesus.
Tää nyt on nähty niiiin monessa dieselissä että karstoittaa koneen paskaksi, 15tkm maksimi vaihtoväli oli sitten bensa tai diesel, jos yhtään kiinnostaa missä kunnossa pitää autonsa. Itse vaihdan 10tkm välein ja silloinkin on jo sellaista tervaa.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Originally posted by yarski View PostTuntuu olevan ihan yksilökohtainen asia miten pitkälle vakio lpfp riittää.
Mulla loppui jo 20% seoksella... en oikein usko että riittää vakiopumppu 50% seoksella mitenkään - mutta kokeilemalla se selviää.
Välijäähyn ja ahtoputken dumpilla laittaisin ostoslistalle.-Imukanavien putsaukset pähkinäpuhalluksella ja n54, n55, s55, b58, s58 ja s63 custom softat(Map switch ja flex fuel) MHDn kautta. Onnistuu myös n54 turbojen vaihdot yms. www.pperformance.fi
Comment
-
Comment