Topster: nyt on semmoinen setti kasassa että varmasti liikkuu 
Noi MHD ohjelmat on ehkä hyvät kun pelataan noiden fbo autojen kanssa. Nyt olisi asiallista teetättää tai säädättää auto jollain joka osaa muokata tuota softaa. En tiedä yhtään +500hv autoa jossa ei olisi custom ohjelmaa.
E85 on polttoaineena paljon parempi tässä kohtaa. Lämpökuorma pysyy reilusti matalampana, eikä nakutus ole ongelmana. Talvella riittää että laittaa 10-30% bensaa sekaan. Silloin ei tarvitse vaihtaa softaa kokonaan.
Se ei oikein toimi niin että vaihtaa softan kun polttoaine vaihtuu sieltä menee säätöjä uusiksi oikein reilusti.
Olisi myös paljon turvallisempi ajaa E85:lla. JB4 PI-ohjain vie JB4:n ainoan pinnin jolla viedään tietoa takaisin päin. JB4 ei silloin tiedä jos metanoli loppuu tai hajoaa. Eikä siis osaa laittaa suojaa päälle ennen kuin nakutus on järkyttävä tai metanolin puuttuminen vetää koneen laihalle.
Mikä boksi sinulla on PI:tä ohjaamassa?

Noi MHD ohjelmat on ehkä hyvät kun pelataan noiden fbo autojen kanssa. Nyt olisi asiallista teetättää tai säädättää auto jollain joka osaa muokata tuota softaa. En tiedä yhtään +500hv autoa jossa ei olisi custom ohjelmaa.
E85 on polttoaineena paljon parempi tässä kohtaa. Lämpökuorma pysyy reilusti matalampana, eikä nakutus ole ongelmana. Talvella riittää että laittaa 10-30% bensaa sekaan. Silloin ei tarvitse vaihtaa softaa kokonaan.
Se ei oikein toimi niin että vaihtaa softan kun polttoaine vaihtuu sieltä menee säätöjä uusiksi oikein reilusti.
Olisi myös paljon turvallisempi ajaa E85:lla. JB4 PI-ohjain vie JB4:n ainoan pinnin jolla viedään tietoa takaisin päin. JB4 ei silloin tiedä jos metanoli loppuu tai hajoaa. Eikä siis osaa laittaa suojaa päälle ennen kuin nakutus on järkyttävä tai metanolin puuttuminen vetää koneen laihalle.
Mikä boksi sinulla on PI:tä ohjaamassa?
Comment