Originally posted by aku1979
View Post
E90/E91/E92/E93 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Kokeilitko paineilmavasaraa kun ulosvetäjä oli kiristettynä?Originally posted by janne30 View PostKokeiltiin ensin tuolla ulosvetäjällä, ei hievahtanutkaan, sitä ennen kokeiltiin paineilmavasaraa. Punahehkuksi pillillä ja prässiin 14t painetta, sit antautu ekana olka-akseli... Oli kyllä ihan mahdoton ja meinas vetarin booritki olla entiset ku oltiin kaikenlaista kokeiltu, meinas se pää vähän levitä
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Muistaakseni en, olis kai kannattanu. Tai eihän näistä tiedäOriginally posted by HTK12 View PostKokeilitko paineilmavasaraa kun ulosvetäjä oli kiristettynä?
aiemmin on kaikki boorilliset osat irronnut prässissä.
G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Comment
-
Itsellä alkoi kans mietityttämään tuo iDrive öljyntason anturi. Aina näyttänyt täyttä (öljyjä ei ollut vaihdettu mullaolon aikana vuelä) ja nyt öljynvaihdon jälkeen näytti puoleen väliin min-max asteikossa. Pari päivää tuon jälkeen katsoin uudestaan niin taas näyttää täyttä.
Öljyä tähän N47D20C meni ohjeenmukaiset 5,2l ja uusi suodatin. Lieneekö anturi rikki vai onko normaalia, että näyttää täyttä käytännössä aina?F11 520dA (prd. 07/12) Sophistograu brillante
ex. E91 320dA LCI -09 (prd. 10/08)
Comment
-
Juu kyllä tikku vaan on se paras...ainakin mielenrauhalleOriginally posted by Joni_R View PostItsellä alkoi kans mietityttämään tuo iDrive öljyntason anturi. Aina näyttänyt täyttä (öljyjä ei ollut vaihdettu mullaolon aikana vuelä) ja nyt öljynvaihdon jälkeen näytti puoleen väliin min-max asteikossa. Pari päivää tuon jälkeen katsoin uudestaan niin taas näyttää täyttä.
Öljyä tähän N47D20C meni ohjeenmukaiset 5,2l ja uusi suodatin. Lieneekö anturi rikki vai onko normaalia, että näyttää täyttä käytännössä aina?
Comment
-
Ihan normijuttu. Aina öljynvaihdon jälkeen pitää ajella jonkun aikaa jotta se digitaalinen mittari alkaa näyttää oikeaa lukemaa. Toki vanhemmissa peleissä se tikku on niihin tottuneille luotettavamman tuntuinen...Originally posted by Joni_R View PostItsellä alkoi kans mietityttämään tuo iDrive öljyntason anturi. Aina näyttänyt täyttä (öljyjä ei ollut vaihdettu mullaolon aikana vuelä) ja nyt öljynvaihdon jälkeen näytti puoleen väliin min-max asteikossa. Pari päivää tuon jälkeen katsoin uudestaan niin taas näyttää täyttä.
Comment
-
Tarkista mitä se tikku näyttää, on siinä koneen oikeella puolella, suojamuovin vieressäOriginally posted by Joni_R View PostItsellä alkoi kans mietityttämään tuo iDrive öljyntason anturi. Aina näyttänyt täyttä (öljyjä ei ollut vaihdettu mullaolon aikana vuelä) ja nyt öljynvaihdon jälkeen näytti puoleen väliin min-max asteikossa. Pari päivää tuon jälkeen katsoin uudestaan niin taas näyttää täyttä.
Öljyä tähän N47D20C meni ohjeenmukaiset 5,2l ja uusi suodatin. Lieneekö anturi rikki vai onko normaalia, että näyttää täyttä käytännössä aina?E91 320 XdA -09 + AjTech softa
Comment
-
Puhdista ne navan & vetarin boorit. Kun on puhtaat ja heität niihin jotain öljyä liukasteeksi, niin menee helposti paikalleen. Itse naputtelin vetarista kiinni pitäen muovisella kaksois massavasaralla. Ellei mene pienellä voimalla, niin siellä on vieläkin ruostetta tms välissä.Originally posted by aku1979 View PostNo niin...nyt on tasauspyörästön tiiviste vaihdettu ja vetari naputeltu sisään. Seuraava ongelma on ettei vetari uppoa tarpeeksi pyörännapaan, että saisin mutterin jengalle. Vinkkejä?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Ok...voi olla, että jäivät vähän likaiseksi. Good point. Kiitti.Originally posted by HTK12 View PostPuhdista ne navan & vetarin boorit. Kun on puhtaat ja heität niihin jotain öljyä liukasteeksi, niin menee helposti paikalleen. Itse naputtelin vetarista kiinni pitäen muovisella kaksois massavasaralla. Ellei mene pienellä voimalla, niin siellä on vieläkin ruostetta tms välissä.
Comment
-
Millaisella välineellä ne boorit ois parasta puhdistaa ruosteesta?Originally posted by HTK12 View PostPuhdista ne navan & vetarin boorit. Kun on puhtaat ja heität niihin jotain öljyä liukasteeksi, niin menee helposti paikalleen. Itse naputtelin vetarista kiinni pitäen muovisella kaksois massavasaralla. Ellei mene pienellä voimalla, niin siellä on vieläkin ruostetta tms välissä.
Comment
-
Mä oon aina puhdistanu boorit tämmösellä, porakoneeseen kiinni ja hinkkaamaan. Pyörännavat yms spacerit yms. menee samallaOriginally posted by aku1979 View PostMillaisella välineellä ne boorit ois parasta puhdistaa ruosteesta?
G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Comment
Comment