Originally posted by rizzo
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90/E91/E92/E93 Kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nyt: G31 520d X-drive -18 M-sport Carbon schwarz
ex:
e70 X5 30d -08 M-sport Individual Ruby Schwarz
e91 320d -11 Alpinweiss III
e61 530xd LCI -07 M-sport Titansilber
e46 320d -03 touring M-Sport II Black Sapphire Metallic
e39 520i -97 touring Schwarz II
e34 525i -89 Luxorbeige metallic
e34 520i -89 Diamantschwarz
-
-
Originally posted by eemi View PostOnks sulla pre-lci vai lci? Mulla on sigun lci:ssä nyt ollu vajaan vuoden 55w GP Thunder H8-polttimot, ebaysta hakemalla löytyy. On normaalia kusihalogeeniä valkosemmat ja minusta ihan ok kirkkaus.
Comment
-
-
Originally posted by MtR View PostSalavalikon kautta kokeillu? Siihen löytyy hyvin ohjeita haulla, mulla toimi tossa navittomassa E91 kertalaakista
Comment
-
-
Originally posted by rizzo View PostAa siis joo mulla on E93. Kiitos, noi vois testiksi tilata. Onko väri miten lähellä xenoneiden väriä?
Tilasin testii tollaset —>Ledit
Pitäis tällä viikolla tulla, oli mun mielestä ihan kohtuu hintaset. Jos ei ois ollu tarjouksessa ni ois varmaa jääny ostamatta.Nyt: G31 520d X-drive -18 M-sport Carbon schwarz
ex:
e70 X5 30d -08 M-sport Individual Ruby Schwarz
e91 320d -11 Alpinweiss III
e61 530xd LCI -07 M-sport Titansilber
e46 320d -03 touring M-Sport II Black Sapphire Metallic
e39 520i -97 touring Schwarz II
e34 525i -89 Luxorbeige metallic
e34 520i -89 Diamantschwarz
Comment
-
-
Originally posted by MtR View PostEi kait siinä mitään ongelmaa pitäs olla, viikseltä lähtee vaan "kärki"tieto napin painalluksesta/viiksen liikuttamisesta, joka ei tietenkään tee mitään jossei moduli sitä osaa kuunnella vielä.
Onkohan näissä jo kaikki johdotukset tosin valmiina?:think E46:ssa ainaki vaihtelee nii paljo varusteiden ja vuosmallin mukaa mitä johtoja on valmiina ja mitä ei et pinnien määrä ja sijotus kannattaa käydä läpi kerran ku sitä on asentamassa ja jos on kyseessä käytetty osa nii suosittelen käymään mittarilla läpi kaikki napit/liikkeet ennen asennusta ettei oo murtuneita johtimia sisällä
Kuulemma joissai tapauksissa mittaristoki pitää vaihtaa (mittariston ulkokehälle tulee asetettua nopeutta kuvaava osoitin)F20 116d
E63 645
E28 528
F30 320d x-drive
F31 335d x-drive
ex. e92 335d, e91 325I pre-lci, e84 X1 2.0d x-drive, e91 320d,e90 320i,e46 316i, e87 118d, e46 320i, e46 330xd, e46 330d, e39 528i, e32 750i, e32 730i, e34 525i
KTM 1290 Super Adventure
K1200S
ex. K1200RS, K1200R, F800S, R1100S
Comment
-
-
Minkäslaisia kokemuksia tästä varusteesta, varsinkin 335i kannalta?
S2TCA Sport transmission w/ dual-plate clutch
Katselin vaan että muutamassa automaatissa on varustelistalta löytynyt tämä. Ei ole oikein mistään löytynyt tietoa onko tuo siis (DSG Vag) sukuinen loota vai onko normaali turbiini automaatti?
ex. E91 335i -07, f36 420d gc -15, e90 330d LCI -09, e46 cabriolet 330i -01, st205 gt-four -95
Comment
-
-
Originally posted by lassiv View PostMinkäslaisia kokemuksia tästä varusteesta, varsinkin 335i kannalta?
S2TCA Sport transmission w/ dual-plate clutch
Katselin vaan että muutamassa automaatissa on varustelistalta löytynyt tämä. Ei ole oikein mistään löytynyt tietoa onko tuo siis (DSG Vag) sukuinen loota vai onko normaali turbiini automaatti?Nyt E91 335d Lci -09 M-sport
Ex: -
-E91 330d -07 M-sport
-E46 330Ci -03 M-sport ll
-E36 Cabriolet S50B30 -98 M-sport
-E39 530d -00 M-sport
Comment
-
-
Originally posted by 88BMW View PostEn kyllä puhuisi DCT:stä ja DSG:stä edes samana päivänä. Eli kyseessä on pääpiirteittäin sama laatikko kun m3:ssa.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by 88BMW View PostEn kyllä puhuisi DCT:stä ja DSG:stä edes samana päivänä. Eli kyseessä on pääpiirteittäin sama laatikko kun m3:ssa.
Mietin lähinnä tuota miten näiden luotettavuus bmw:llä on ollut lähinnä enempi ajetuissa autoissa, uutenahan varmaan toimivat ok kun M3:ssakin kerran käytetään. Riskinä vaan lähinnä tuo että yleisesti ovat aika kalliita korjata / huoltoo nämä kaksoiskytkin laitokset vr. turbiini automaattiin. (tai helppoudesta näiden välillä niinkään tiedä, mutta turbiini automaattien yleisyys varmaan tekee oman helpotuksensa hintaan remontin osuessa kohdalle).
Lähinnä siis kiinnostaa onko näissä DCT lootissa ollut bmw puolella robleemaa vai ovatko esim olleet yhtä luotettavia ja varmoja kun 6vaihteiset automaatit (varsinkin isoissa koneissa).
Tommix:lle samalla kysymys kumman itse valitsisit perus automaatti vai tuo DCT? Sulla 335i kokemuksia toki hieman rajummilla tehoillaLast edited by lassiv; 27-02-2018, 18:12.
ex. E91 335i -07, f36 420d gc -15, e90 330d LCI -09, e46 cabriolet 330i -01, st205 gt-four -95
Comment
-
-
Originally posted by lassiv View PostMinkäslaisia kokemuksia tästä varusteesta, varsinkin 335i kannalta?
S2TCA Sport transmission w/ dual-plate clutch
Katselin vaan että muutamassa automaatissa on varustelistalta löytynyt tämä. Ei ole oikein mistään löytynyt tietoa onko tuo siis (DSG Vag) sukuinen loota vai onko normaali turbiini automaatti?
Kyllähän dtc aika nopea on verrattuna normi automaattiin, mutta mulla ei kokemusta tosta uudesta saatavilla olevasta softasta normi automaattiin ja on sekin kuulemma jo aika nopea. Dtc toimii ainakin zetassa hienosti vaikka tehot nostettu 400hv paikkeille ja ei ole ollut ongelmia sen kanssa. Ei kai näissä kauheasti ole ongelmia ollut mitä maailmalta kuullut.
Eihän normi automaattiinkaan luvata väännön kestoa kuin 450nm ja mulla ja Tommixilla oli kummallakin se 600hv ja 700nm vääntöa ja hyvin kesti vakio laatikko. Mulla takana oli sillä satoja varttimaili lähtöjäkin.Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"
Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
1/4 maili 11.8 / 205 km/h
0-200km/h 11.40s
100-200km/h 6,00s
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354
Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää
Comment
-
-
Varmistetaan nyt vielä täältä. Eli ideana olisi vaihtaa tuohon 35d:hen korkeapainepumppu R90:een nyt perjantaina, mutta uuden säädätyksen ajattelin suorittaa vasta myöhemmin keväällä. Toimiihan auto normaalisti ja ilman koodeja vaikka pumpun vaihtaakin jo nyt, ilman uutta ohjelmointia?Nyt E91 335d Lci -09 M-sport
Ex: -
-E91 330d -07 M-sport
-E46 330Ci -03 M-sport ll
-E36 Cabriolet S50B30 -98 M-sport
-E39 530d -00 M-sport
Comment
-
Comment