E90/e91/e92/e93 kysymyksiä ja vastauksia XI

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Elätti
    BTCF Member
    • Nov 2009
    • 268
    • Kuopio

Elringin katalogissa on kahta eri matskua suodatinjslan ja kuulerin väliin. Toinen on vanhentunut ja uusi jotain fluorokumia. Eli katso että otat sitä päivitettyä mallia.
    Itse llaittanut elringiä oikeastaan aina. Venakopan pultteja ei taida saada kuin alkuperäistä ja Victor Reinzinä.

Ilmeisesti Original suodatinjalan tiiviste on made in Japani, mutta valmistajasta ei tietoa.
    IG: @tmsworks_fi
    Youtube: TMS Works

Comment

• Elätti
      BTCF Member
      • Nov 2009
      • 268
      • Kuopio

Originally posted by jr66 View Post

Miten hienoa tekniikkaa tämä kiinnitys on jos pultit pitää uusia ? Ja minkälaiset pultit ne on, koko ja kovuus ?
      Pultit alumiinia. Noita suodatinjalan pultteja ei vedetä ensin momenttiin+asteet, eli niitä ei tarvi vaihtaa. Muut, kuten venakopan, laturin yms vedetään TTY joten ne ei kestä uutta kiristystä.

Comment

• Silmaauki
        BTCF Member
        • Jan 2015
        • 2151
        • Turku

Kun tässä mietin että tuohon mun talvipulkaan E90 olisi kiva saada vetokoukku, niin mitä kaikkea mun pitäisi hommata?

Kiinteä koukku on näemmä "ended" https://www.realoem.com/bmw/enUS/sho...diagId=03_1042 mutta tuo osa 71606791156 taitaa olla pelkkä rauta, ilan sähköosia. Siihen tarvii lisäksi johtosarjan tms. 71602156301.

Löytyykö noita pakettina tarvikepuolelta (koukku & sähköosat)?
        E93 335i Aarre, Montego blue
        E90 318i talvipulkka

Harrastuksissa ongelmien määrä on vakio - niitä on koko ajan.

Comment

• mmie
          Bimmer Fanatic
          • Feb 2012
          • 537
          • Kouvola

Originally posted by Silmaauki View Post
          Kun tässä mietin että tuohon mun talvipulkaan E90 olisi kiva saada vetokoukku, niin mitä kaikkea mun pitäisi hommata?

Kiinteä koukku on näemmä "ended" https://www.realoem.com/bmw/enUS/sho...diagId=03_1042 mutta tuo osa 71606791156 taitaa olla pelkkä rauta, ilan sähköosia. Siihen tarvii lisäksi johtosarjan tms. 71602156301.

Oisko tuosta mittää apua.
          ex e36 325
          ex e46 328
          e92 335i FBO
          Ducati 900S ie
          KTM 640
          Suzuki GT550
          Honda CBR600

Comment

• Elätti
            BTCF Member
            • Nov 2009
            • 268
            • Kuopio

Originally posted by Silmaauki View Post

Ite ostin ebaysta Brinkin koukun, pakettiin kuului irrotettava koukku ja sähkösarja. Olikohan reilu 300e kokonaisuudessaan. Asennuksessa meni ehkä pari tuntia.

Comment

• Silmaauki
              BTCF Member
              • Jan 2015
              • 2151
              • Turku

Kiitoksia ehdotuksista. Tuo Rameder on halvimmillaankin 430+rahti. Pitää tutkia mitä Ebaysta löytyy.
              E93 335i Aarre, Montego blue
              E90 318i talvipulkka

Harrastuksissa ongelmien määrä on vakio - niitä on koko ajan.

Comment

Working...
              X