Mikä Wagnerin intercooleri kannattaisi tilata? Saako mitään käytännön hyötyä, jos tilaa noita Competition malleja? Myös kiinnostunut kimppatilauksesta.
Mikä Wagnerin intercooleri kannattaisi tilata? Saako mitään käytännön hyötyä, jos tilaa noita Competition malleja? Myös kiinnostunut kimppatilauksesta.
EVO II on jo pirun hyvä, Competition malleissa paino tippuu mutta koko on sama.
Tuli tänään asennettua nuo BMS filtterit, ja jotenkin tuntuu että tuo taaempi tötterö ei tahtonut mennä yhtä syvälle inlettiin kuin etummainen, eli vain siihen asti mistä inletin haitari alkaa ja tilaa oli muutenkin pirun vähän, kun taas etummaisen filtterin putki meni iletin haitarin sisään asti :think onko muut kiinnitäny asiaan huomitota asentaessa?
Edit: kyllä se liitosputki sinne inlettiin menee, on vaan huomattavasti tiukempi kuin etummainen..
Itselläni on tuo MHD:n stage2 ajettu sisään. Auto muuttui täysin ja kulkee aika huimasti. Nyt on muutamia kertoja antanut Misfireä 4-pytylle. Olen saanut ne poistettua ja auto käy hyvin. Sama vaiva on tullut samassa tilanteessa kun lähden kiihdyttämään päätielle, ylämäkeen, 2-vaihteella. Alkaa ahtamaan, kierrokset nousee ja samantien alkaa röpöttämään. Normaalia ajoa kestää mutta reipasta kiihdytystä, ahtoja ei kestä. Vaihdoin toisen puolan tilalle mutta sama ongelma. Lopulta vaihdoin 3:s ja 4:s-pytyn puolat keskenään ja aion tänään logata Zadadap-ohjelmalla mitä tapahtuu. Mietin vain että onko taustalla jotain muuta mikä aiheuttaa misfirejä kun tuntuu ettei tuo puolien vaihtelu auta.
Huomasin että -09 mallin puolat eivät käy -08 autoon heittämällä. -08 Puolassa liitinrungossa hahlo on keskellä ja lovi liittimessä mutta näissä varapuolissa, jotka hommasin on hahlo toisessa laidassa. Jouduin tuon hahlon leikkaamaan pois että sain liittimen paikoilleen..muutoin samanlainen puola fyysisesti. Hommasin puolat varalle jos matkalla tulee ongelmia ja huomasin tuollaisen eron näissä.
Itselläni on tuo MHD:n stage2 ajettu sisään. Auto muuttui täysin ja kulkee aika huimasti. Nyt on muutamia kertoja antanut Misfireä 4-pytylle. Olen saanut ne poistettua ja auto käy hyvin. Sama vaiva on tullut samassa tilanteessa kun lähden kiihdyttämään päätielle, ylämäkeen, 2-vaihteella. Alkaa ahtamaan, kierrokset nousee ja samantien alkaa röpöttämään. Normaalia ajoa kestää mutta reipasta kiihdytystä, ahtoja ei kestä. Vaihdoin toisen puolan tilalle mutta sama ongelma. Lopulta vaihdoin 3:s ja 4:s-pytyn puolat keskenään ja aion tänään logata Zadadap-ohjelmalla mitä tapahtuu. Mietin vain että onko taustalla jotain muuta mikä aiheuttaa misfirejä kun tuntuu ettei tuo puolien vaihtelu auta.
Huomasin että -09 mallin puolat eivät käy -08 autoon heittämällä. -08 Puolassa liitinrungossa hahlo on keskellä ja lovi liittimessä mutta näissä varapuolissa, jotka hommasin on hahlo toisessa laidassa. Jouduin tuon hahlon leikkaamaan pois että sain liittimen paikoilleen..muutoin samanlainen puola fyysisesti. Hommasin puolat varalle jos matkalla tulee ongelmia ja huomasin tuollaisen eron näissä.
Yleensä misfiret johtuu tulpasta, Puolasta tai suuttimesta.
Käyttis:BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual" Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Comment